Întrebare cu răspuns(uri)

Serviciile chat messages pe cartela YOXO

Nu pot activa serviciile chat pe cartela yoxo. Folosesc Android messages și când activez chat features din setări îmi scrie "Setting up trying to verify 07xx" și rămâne așa câteva minute după care îmi apare butonul retry. Pe o cartelă de digi am folosit mesajele chat, deci nu e de la telefon. Cartela este una nouă pe care am primit-o prin poștă când am făcut abonamentul yoxo.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am revenit cu vești bune. Serviciul RCS chat messages este disponibil acum și pentru clienții Yoxo, fără altă opțiune suplimentară.
O zi frumoasă tuturor!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Klaudiurad, îmi pare rău pentru situația ta. Ai mai sesizat-o pe unul din topicurile despre Yoxo și ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail a contului My Orange cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail ca să putem verifica exact ce se întâmplă. Mulțumesc.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut, Klaudiurad.
Poți încerca, te rog, să închizi și să redeschizi telefonul? Și din ce observ ai 2 sim-uri? Încearcă să pui ca sim 1 pe cel de Yoxo. Apoi când încerci din nou, să introduci numărul de telefon direct 7xx...., fara 0 la început.
Să ne spui dacă merge așa și dacă nu, cum a menționat și Daniela, pentru a face alte verificări așteptăm răspunsul tău prin reply la e-mail. Mulțumim :)

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@Klaudiurad, colegii noștri au tot testat zilele acestea pe mai multe modele de telefoane și acum funcționează.
La tine care mai este situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut, si eu am probleme cu serviciile chat (RCS). Portarea am facut-o de la abonament orange spre yoxo.
Acelasi mesaj Setting up trying to verify... apare si in cazul meu. Ce am testat pana acum:
-am pus cartela mea orange intr-un alt telefon care avea configurat RCS in Digi (functional), am oprit aplicatia google messages si am sters toate datele/cache. Odata deschisa aplicatia apare notificarea referitoare chat, aleg ca vreau sa activez serviciul si ramane cu mesajul Setting up trying to verify....

-am pus cartela de la Digi in telefonul meu, la fel inchis apicatia sters date/cache. Odata ce am redeschis app-ul, acelasi mesaj referitor la chat. Aleg sa-l activez. Trying to verify... Connecting, ready (in mai putin de 1 minut setup-ul a fost gata)

Facand aceste teste, am incercat sa scot din ecuatie cum ca telefonul ar fi problema.
Ma gandesc sa nu fie de la cartela, ea fiind destul de veche. Cred ca ultima data cand am schimbat-o a fost acum vreo 4-5 ani.
Orice opinie e apreciata. Multumesc!

Ciprian_23
Ciprian_23

Ciprian_23

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Ciprian_23

@Ciprian_23, ne-am interesat la colegii noștri și ei ne-au făcut câteva recomandări.
Serviciul Chat Messages folosește serviciul de date pentru a funcționa, iar ca să îl activezi trebuie să fii înregistrat în 3G/ 4G/ 5G. După inregistrare se poate folosi WiFi pentru a trimite/ primi mesaje.
Dacă ai descărcat aplicația Android Messages din Google Play, trebuie apăsat butonul “Prestabilește” atunci când apare mesajul “Setați aplicația prestabilită de SMS. Messages poate trimite și primi mesaje numai dacă este aplicația dvs. prestabilită de SMS”. După acest pas trebuie să urmărești pașii de inițializare ai aplicației și să apeși "Accept" la Termeni și Condiții (condiție obligatorie).
Sper să fie de ajutor.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@DanielaH , multumesc pt raspuns.
Da, toate acele cerinte sunt indeplinite.
Video cu pasii facuti:

Citeam tot aici alt cineva a avut probleme cand a facut o portare https://comunitate.orange.ro/questions/2351098-chat-messages-foloseste-numarul-vechi-portare .
Si numarul meu e portat. Dar e portat de multi ani, cartela e una orange, deci nu pot zice daca asta ar putea fi cauza.

Ciprian_23
Ciprian_23

Ciprian_23

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Ciprian_23

@Ciprian_23, colegii noștri mai recomandă și o schimbare de SIM. Poți încerca și acest lucru să vedem dacă se rezolvă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@DanielaH, Da voi trece pe la un Orange shop. Revin cu detalii. Multumesc

Ciprian_23
Ciprian_23

Ciprian_23

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Ciprian_23

Salutare! Si eu ma confrunt cu aceeasi problema de cand am trecut la Yoxo. Nu se mai activeaza "Chat features". Am inceput abonamentul Yoxo in Septembrie 2020. Maine merg si eu sa incerc sa schimb cartela SIM si sa incerc din nou.

Am ajuns azi la un orange shop. Acolo nu apaream in nici o baza de date (ciudat). Asadar am primit un SIM neactivat pe care l-am transmis la suportul yoxo (chat). Acum astept sa se faca actualizarea.

Ciprian_23
Ciprian_23

Ciprian_23

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Ciprian_23

Confirm, tot nu merge după ce s-a activat noul SIM. Persoana de la suport a precizat că mai mulți clienți yoxo au aceasta problema. A trimis mai departe la tehnic. Așteptăm vești...

Ciprian_23
Ciprian_23

Ciprian_23

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Ciprian_23

Ma intreb daca activarea Yoxo nu tine de un SMS international trimis la Google, exact ca si la activarea FaceTime/iMessage pe iOS. Pentru ca daca ar fi asta, din cate stiu, la abonamentul Yoxo la 39 de lei, minutele si SMS-urile sunt doar nationale, nu si internationale.

Salut tuturor!
Am investigat situațiile legate de chat messages pentru clienții Yoxo cu colegii noștri care se ocupă de serviciul RCS-chat messages. Pentru a asigura funcționarea lui și pentru abonamentele de tip Yoxo este nevoie de o dezvoltare suplimentară. Din păcate nu avem în acest moment un termen de implementare, dar colegii noștri estimează că va fi disponibil în primele luni ale anului viitor.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!