Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Va salut ! Primesc cartela gratuita la achizitie telefon. Inserez cartela imi da eroare sim not provisioned mm2 , incerc sa apelez , not registered on network . Mai desfac o cartela cu 5 euro credit acelasi lucru. A mai patit cineva? Rezolvari?
A fost ieri o problemă la înregistrare pentru unele cartele PrePay, dar ea a fost remediată de colegii noștri de la departamentul tehnic.
@Procco12345, e OK și la tine acum?
Alte răspunsuri
@Procco: Ai schimbat de curand telefonul si cred ca un anume transfer nu a fost ok facut. Fie nu ai asezat SIM-ul unde/cum trebuie, fie un contact intre SIM si telefon nu e ok, sau recunoasterea SIM-ul in retea nu se poate realiza. Poti incerca mai intai cu un restart, apoi cu o "rearanjare" a SIM-ului. Daca nu, mai sigur faci o "vizita" la un OrangeShop sau Partener Orange si se rezolva.
Revino pe topic si anunta-ne daca ai reusit.
Salut, Procco12345!
Înregistrarea în rețea se face după ce ai introdus cartela SIM în telefon, l-ai pornit și apoi ai introdus codul PIN inițial 0000. Pentru activare trebuie să apelezi 222. În care din acești pași primeși eroarea pe care ne-ai semnalat-o?
Introduc cartela bine ( in doua telefoane) , introduc pin-ul 0000 , incerc sa apelez 222 si imi da mobile network not available pe HTC10 si not registered on network pe S20 FE. Pe S20 imi apare un triunghi cu semnul exclamarii si MM2 parca si cand apas scrie sim not provisioned on MM2
Mulțumim pentru clarificare. Vom transmite mai departe colegilor noștri această situație.
A fost ieri o problemă la înregistrare pentru unele cartele PrePay, dar ea a fost remediată de colegii noștri de la departamentul tehnic.
@Procco12345, e OK și la tine acum?
Buna , e ok
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Procco12345 a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
Procco12345 a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Procco12345 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.