Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu pot vedea detalii la convorbiri

Cand intru la detalii la convorbiri nu imi mai da datele corecte ce se intampla, ma poate ajuta cineva multumesc

Paunicol
Paunicol

Paunicol

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Paunicol
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut Paunicol, intradevar prin Contul meu Orange nu merge descarcata factura, am incercat pentru tine acum, insa cu aplicatia My Orange se pot descarca. Incearca deci de pe telefon. Toate bune :)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Paunicol: Bun venit in Comunitate. Ce inseamna "date corecte"? Desfasuratorul il afiseaza in versiunea desktop atat pentru prepay dar si abonament. Din aplicatia MyOrange nu mi-a afisat la prepay, dar abonamentul nu are probleme de afisare desfasurator.
Revino cu detalii despre situatia numarului, contului modalitatii de acces.

@Paunicol, accesezi varianta desktop/ laptop sau aplicația de mobil?
În acest moment, pentru o parte din clienți, există niște probleme la vizualizarea și descărcarea detaliilor de convorbiri din My Orange.
Mai avem o întrebare similară aici https://comunitate.orange.ro/questions/2462320-probleme-d...
Vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a remediat.
Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!