Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Cand intru la detalii la convorbiri nu imi mai da datele corecte ce se intampla, ma poate ajuta cineva multumesc
Răspunsuri
pe telefon ?
pe my orange ?
ce telefon folosesti?
abonament sau cartela prepay
detalii te rugam !
Salut Paunicol, intradevar prin Contul meu Orange nu merge descarcata factura, am incercat pentru tine acum, insa cu aplicatia My Orange se pot descarca. Incearca deci de pe telefon. Toate bune :)
@Paunicol: Bun venit in Comunitate. Ce inseamna "date corecte"? Desfasuratorul il afiseaza in versiunea desktop atat pentru prepay dar si abonament. Din aplicatia MyOrange nu mi-a afisat la prepay, dar abonamentul nu are probleme de afisare desfasurator.
Revino cu detalii despre situatia numarului, contului modalitatii de acces.
La mine funcționează pe laptop/desktop, dar nu și în aplicația de pe mobil.
@Paunicol, accesezi varianta desktop/ laptop sau aplicația de mobil?
În acest moment, pentru o parte din clienți, există niște probleme la vizualizarea și descărcarea detaliilor de convorbiri din My Orange.
Mai avem o întrebare similară aici https://comunitate.orange.ro/questions/2462320-probleme-d...
Vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a remediat.
Mulțumim pentru înțelegere.
Problema cu vizualizarea detaliilor de convorbiri s-a remediat.
@Paunicol, e OK și la tine acum?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.