Întrebare cu răspuns(uri)

Apel wi-fi iPhone nefunctional (Yoxo)

Salutare! o mica, mare, problema: Apel wi-fi nefunctional. Eroarea in poza atasata, telefon iPhone7, abonament yoxo.... ma poate ajuta cineva?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

E de la Orange problema pe telefoane iPhone. Pe Android funcționează foarte bine serviciul. L-am folosit zilele acestea la țară.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (4)

50%

4 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Trebuie sa suni la 300 sau deschide un ticket către ei, de pe site-ul Orange la secțiunea contact, apoi cere să îți reiniațializeze (restart) contul de Wifi și Volte. Este caz cunoscut pe iPhone, din când în când serviciul pică.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

@Alex15ccc: Bun venit in Comunitate. Parcurge putin acest topic ca sa intelegi "povestea" cu apel wi-fi si apoi revino daca este neclar ceva.https://comunitate.orange.ro/questions/2459109-apel-wifi-conditii-functionare-indiferent-operator-telefon
YOXO asigura apel wifi, incercat si testat, deci nu e doar o parere. Lipsa apelului wifi este de la activarea yoxo, recent sau din totdeauna?
Nefunctionarea e de la telefon, din soft, dar mai mult decat activarea/dezactivarea "apel wifi" nu ai ce sa-i faci. Eventual restart / update de software.

Flo, este o problemă de cont, telefonul nu are nimic.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Initiatorul pe de alta parte nici nu are "apel wifi" activat, ci in curs de activare, iar activarea functiei nici macar nu depinde de Orange. Conditiile de functionare, in schimb, DA.

Am trimis o sesizare la orange, maine voi suna la 300... cartela am pus-o in alt telefon si tot nu merge...
Acum am inchis abonamentul yoxo si sunt la PrePlata, crezand ca asa poate o sa meargă, dar nimic...
Am rugat o prietena care este pe orange sa si activeze apelul wi-fi de curiozitate si nici la ea nu a funcționat (are tot iphone). Multumesc pentru raspunsuri.

E de la Orange problema pe telefoane iPhone. Pe Android funcționează foarte bine serviciul. L-am folosit zilele acestea la țară.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Alex: Dupa cum văd ca ai inteles, iti spun doar atat: apelul wifi e doar pentru cei care inteleg sa aiba activa functia pe telefon, ceea ce la tine lipseste cu desavarsire. In rest, Orange (chiar si Yoxo - testat personal) cu resurse 4G active, asigură "apelul 4G" fara probleme. Iar utilizatori de Iphone sunt gârlă. Dar bineînțeles, capra vecinului mereu va fi vinovată pentru neconformitățile proprii.
Si inca ceva: Degeaba pui cartela intr-un alt telefon cu aceiasi "setare incompleta de apel wifi ". Rezultatul nu are cum sa fie altul decat: nefunctional. O singura situatie va deosebi 2 SIMuri de la functionarea apel wifi: incearca "apel wifi" cu un prepay in perioadă de grație: va fi nefunctional. In rest, cu opțiune activă, cu abonament sau yoxo, toate au resurse 4G, deci si apel wifi. DIXIT.

S-a rezolvat pana la urma? Exact ca in poza ta se intampla la mine. Se asteapta verificarea pe care Orange trebuie sa o faca si sa activeze VoWiFi. Dar nu o face.

@Vlad S, bun venit în Comunitate!
Ne dai mai multe detalii, te rog? Deții un abonament Yoxo? Ce informații ți-au dat colegii de la 300?

Dețin un abonament orange, însă am tot eroarea asta. Mie mi-au zis ca lor le merge totul perfect si ca e de la telefon eroarea…

Am sunat la 300. Le-am spus model telefon, m -au verificat si a mers totul ca uns! Au spus ca este in functie de situatia individuala a fiecarui client!

Salut, am avut și eu o problema din această categorie (wifi-calling/VoWifi dar și activare iMessage) pe un iPhone11 cu SIM PrePay Orange.
Am vorbit atât cu Apple Support România dar si cu Orange, pana la urma s-a rezolvat, deși nu știu unde a fost buba. Apple se jura ca nu se lasă pana nu îmi rezolva problema, dar totuși sa mai aștept câteva zile ca ar putea fi din cauza portarii si ca durează mai mult la portare sa se activeze toate serviciile (la Orange); Orange se jura ca nu e de la ei, ca e serviciul activat (deși intr-un Orange Shop un angajat nu știa ce este VoLte iar altul zicea ca VoWifi e doar la abonament standard ….)
Ultima încercare a fost pe 31aug,, am sunat la 300 sa ii fac cu ou și cu oțet, mi-au făcut o resetare (in jurul prânzului), degeaba, nu a mers … La ora 00:00 pe 1 sep. (la 7 zile după portare), întâmplator (oarecum întâmplator ca ma ardea tare toată faza asta cu iPhone și Orange și portare și iMessage și FaceTime de am încercat tot ce am găsit pe net la Apple și la Orange atât pe online cât și telefonic, de mai multe ori pe zi, zilnic) am mai făcut o încercare și bum, activare imediata VoWifi și iMessage.
S-a rezolvat, dar unde a fost buba? La Apple (ca se pregătesc de lansarea iOS 15 și aveau serverele in vrie) sau la Orange ca procesează cererile PrePay/YOXO cu very low latency (doar când și dacă se eliberează cererile pt abonamentele standard)?
A fost oare ca o gripa? 7 zile cu pastile (agitat, testat, sunat, resetat) sau o săptămâna și trecea de la sine? Probabil nu o sa aflu niciodată, cel puțin nu de la suportul standard Orange/Apple și nu fara hârtii și cereri inițiate juridic.

p.s. la un moment dat (cred ca Orange mi-a cerut asta, sa se poate trimite SMS…), deși aveam o opțiune de 6eur minute sms net, am încărcat separat 4eur credit (din care acum mai am 3.86eur in condițiile in care opțiunea de 6 oferă minute naționale internaționale, sms (poate doar sms național?)).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!