Întrebare fară răspuns

Cost suplimentar

Buna ziua. In legătură cu costul suplimentar..am făcut cost suplimentar 0.48€, neconsumand datele și minutele. Am primit bonus 100 si 30 GB. Eu am nevoie de datele mobile pentru a intra la ore, dar văd că fac cost suplimentar, datele consumandu-se din bonus. Iar întrebarea mea este "de ce fac cost suplimentar daca datele mi se consuma din bonus iar minutele nu le-am terminat?"

Emilia_3
Emilia_3

Emilia_3

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Emilia_3
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Emilia: Bun venit in Comunitate.Ar fi necesare detalii suplimentare, dar situatia ai putea sa o clarifici contactand Serviciul clienti printr-una din variantele de pe http://www.orange.ro/contact : apel la 300, chatbot-ul Djingo, email la serviciul.clienti@orange.ro.
Pe de alta parte, costul suplimentar poate fi realizat fie prin apel la un numar cu suprataxa(numere scurte, taxi, etc) sau SMSuri la numere similare, pentru: parcari, bilete transport, aplicatii care necesita plata prealabila. O discutie cu cineva de la Serviciul clienti iti va lamuri problema.
Revinope topic daca ai un raspuns de la un consultant Orange.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Poate din cauza unor aplicatii care fura din credit.
Si mie mi s a intamplat la fel, posibil ca unele siteuri sa va ia din credit.

Iulia_11
Iulia_11

Iulia_11

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Iulia_11

@Iulia_11: Cu siguranta acele aplicatii "fura din credit" cu acceptul utilizatorului, accept dat atat la instalare dar si dupa, la utilizare. Trebuie doar identificata cauza.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Acel cost suplimentar de 0.48€ vine la sigur din datele mobile?

Ai efectuat ceva modificari recente in optiunile de pe cont (activare / dezactivare optiuni, etc)? Pentru ca aceste modificari, de cele mai multe ori, nu sunt procesate instant in sistem. Exista o fereasta de timp in care, daca nu esti atenta poti face cost suplimentar. Din acest motiv trebuie asteptat acel SMS de confirmare de la ei.

Cum s-a mentionat deja, acel cost suplimentar poate veni si din apeluri sau SMS catre numere cu tarif special initiate de tine sau de o aplicatie malitioasa instalata in telefon.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Buna Emilia. Costul suplimentar NU este din traficul de internet. Sigur ai activata o optiune,din greseala ta sau al Orange care mai activeaza unele optiuni si fara stirea abonatului.
Posibil sa fi trimis si un SMS intr-o tara care nu este acoperita de roaming.
Cea mai buna cale de a afla de unde-ti vine costul suplimentar este sa suni la numarul 300 si sa ceri si dezactivarea optiunii pentru care ai platit fara sa ceri acest lucru.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Cel mai bine este să intri din My Orange, secțiunea ,,Consum și facturi", la ,,Detalii convorbiri", iar dacă nu funcționează, tastează pe telefon *115# și apoi apel și vezi de unde îți apar costurile suplimentare!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!