Întrebare fară răspuns

Cost suplimentar

Buna ziua. In legătură cu costul suplimentar..am făcut cost suplimentar 0.48€, neconsumand datele și minutele. Am primit bonus 100 si 30 GB. Eu am nevoie de datele mobile pentru a intra la ore, dar văd că fac cost suplimentar, datele consumandu-se din bonus. Iar întrebarea mea este "de ce fac cost suplimentar daca datele mi se consuma din bonus iar minutele nu le-am terminat?"

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Emilia: Bun venit in Comunitate.Ar fi necesare detalii suplimentare, dar situatia ai putea sa o clarifici contactand Serviciul clienti printr-una din variantele de pe http://www.orange.ro/contact : apel la 300, chatbot-ul Djingo, email la serviciul.clienti@orange.ro.
Pe de alta parte, costul suplimentar poate fi realizat fie prin apel la un numar cu suprataxa(numere scurte, taxi, etc) sau SMSuri la numere similare, pentru: parcari, bilete transport, aplicatii care necesita plata prealabila. O discutie cu cineva de la Serviciul clienti iti va lamuri problema.
Revinope topic daca ai un raspuns de la un consultant Orange.

Poate din cauza unor aplicatii care fura din credit.
Si mie mi s a intamplat la fel, posibil ca unele siteuri sa va ia din credit.

@Iulia_11: Cu siguranta acele aplicatii "fura din credit" cu acceptul utilizatorului, accept dat atat la instalare dar si dupa, la utilizare. Trebuie doar identificata cauza.

Acel cost suplimentar de 0.48€ vine la sigur din datele mobile?

Ai efectuat ceva modificari recente in optiunile de pe cont (activare / dezactivare optiuni, etc)? Pentru ca aceste modificari, de cele mai multe ori, nu sunt procesate instant in sistem. Exista o fereasta de timp in care, daca nu esti atenta poti face cost suplimentar. Din acest motiv trebuie asteptat acel SMS de confirmare de la ei.

Cum s-a mentionat deja, acel cost suplimentar poate veni si din apeluri sau SMS catre numere cu tarif special initiate de tine sau de o aplicatie malitioasa instalata in telefon.

Buna Emilia. Costul suplimentar NU este din traficul de internet. Sigur ai activata o optiune,din greseala ta sau al Orange care mai activeaza unele optiuni si fara stirea abonatului.
Posibil sa fi trimis si un SMS intr-o tara care nu este acoperita de roaming.
Cea mai buna cale de a afla de unde-ti vine costul suplimentar este sa suni la numarul 300 si sa ceri si dezactivarea optiunii pentru care ai platit fara sa ceri acest lucru.

Cel mai bine este să intri din My Orange, secțiunea ,,Consum și facturi", la ,,Detalii convorbiri", iar dacă nu funcționează, tastează pe telefon *115# și apoi apel și vezi de unde îți apar costurile suplimentare!
Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!