Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am pierdut cardul care este salvat în aplicatia My Orange pentru plata facturilor. Cum pot sa șterg datele și să introduc (salvez) unul nou?
Salut, CrisP!
Pentru a sterge/ adauga un alt card in contul online, dupa ce te loghezi acceseaza ramura “setari cont” - “cardurile mele” (de pe PC/laptop). De acolo poti sterge cardul deja salvat si poti adauga unul nou.
Revino, te rog, si spune-ne daca ai reusit.
Alte răspunsuri
Salut, CrisP!
Pentru a sterge/ adauga un alt card in contul online, dupa ce te loghezi acceseaza ramura “setari cont” - “cardurile mele” (de pe PC/laptop). De acolo poti sterge cardul deja salvat si poti adauga unul nou.
Revino, te rog, si spune-ne daca ai reusit.
In cardurile mele scrie: nici un card salvat.Cu toate astea,când plătesc factura apare opțiunea de a plăti cu cel vechi,și opțiunea de a plăti cu un card nou.
@CrisP, poți atașa, te rog, un screenshot, ascunzând datele personale? Mulțumesc.
Ok,am atasat
Salut din nou, CrisP!
Te rugam sa incerci actualizarea informatiei in My Orange, folosind un laptop sau PC. Revino si spune-ne daca e in regula asa. Multumim.
@CrisP, ai reușit să ștergi cardul pierdut?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.
Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.
Nu este foarte intuitiv felul in care poti sterge cardul din Orange Money.
Succes!
A dispărut vechiul card,dar nu stiu cum sa il adaug pe cel nou.Ma puteti ajuta?
Salut, CrisP!
Pentru a adauga un alt card în contul online, după ce te loghezi în My Orange, accesează ramura “setări cont” - “cardurile mele” (de pe PC sau laptop, nu din aplicația mobilă) și de acolo poți adauga un card nou.
DanielaH a răspuns
CrisP a răspuns
Stefan_S a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Orange Assistant a răspuns
CrisP a răspuns
DanielaH a răspuns
CrisP a răspuns
Orange Assistant a răspuns
CrisP a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.