Întrebare cu răspuns(uri)

Am pierdut cardul salvat în My Orange. Cum pot sa șterg datele și să introduc unul nou?

Am pierdut cardul care este salvat în aplicatia My Orange pentru plata facturilor. Cum pot sa șterg datele și să introduc (salvez) unul nou?

CrisP
CrisP

CrisP

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
CrisP
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, CrisP!
Pentru a sterge/ adauga un alt card in contul online, dupa ce te loghezi acceseaza ramura “setari cont” - “cardurile mele”. De acolo poti sterge cardul deja salvat si poti adauga unul nou.
Revino, te rog, si spune-ne daca ai reusit.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, CrisP!
Pentru a sterge/ adauga un alt card in contul online, dupa ce te loghezi acceseaza ramura “setari cont” - “cardurile mele”. De acolo poti sterge cardul deja salvat si poti adauga unul nou.
Revino, te rog, si spune-ne daca ai reusit.

In cardurile mele scrie: nici un card salvat.Cu toate astea,când plătesc factura apare opțiunea de a plăti cu cel vechi,și opțiunea de a plăti cu un card nou.

CrisP
CrisP

CrisP

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
CrisP

Ok,am atasat

CrisP
CrisP

CrisP

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
CrisP

Salut din nou, CrisP!

Te rugam sa incerci actualizarea informatiei in My Orange, folosind un laptop sau PC. Revino si spune-ne daca e in regula asa. Multumim.

@CrisP, ai reușit să ștergi cardul pierdut din aplicație?

Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.

Nu este foarte intuitiv felul in care poti sterge cardul din Orange Money.

  • intrati in aplicatie
  • setari cont
  • navigati la Carduri Salvate
  • tineti apasat pe cardul pe care il vreti sters si va aparea o fereastra noua care va da optiunea de a-l sterge

Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!