Întrebare cu răspuns(uri)

Recompense fidelitate

Am abonament la Orange neîntrerupt de peste 20 (douazeci) de ani, de pe vremea fostului Dialog. Când am împlinit 20 de ani de abonament nu am primit nici măcar un mesaj de mulțumire pentru fidelitate. Se pare că abonații fideli nu intra în aria de interes a strategiilor de marketing dezvoltate de companie. Orange nu răsplătește fidelitatea și loialitatea abonaților? Să mai aștept până când fac 25 de ani în rețea?

Vladimir_1
Vladimir_1

Vladimir_1

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
Vladimir_1
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Vladimir_1 De ceva timp pentru Orange Romania notiunea de fidelitatea si recompensare a clientilor fideli a devenit fix sula (N.B. - Sula este o unealtă folosită de cizmari și de cojocari formată dintr-un ac lung și gros de oțel, drept sau curb, fixat într-un mâner, cu care se găurește pielea, talpa etc. spre a putea petrece acul sau ața prin ele).

Si fix pe segementul acesta - a abonatilor cu peste 15 ani vechime - a pierdut Orange Romania cei mai multi clienti. Pentru acei abonati au fost tratati in bataie de joc de catre departamentul de retentie in momentul in care au incercat o renegociere de abonament / abonamente si au plecat cu senzatia ca au fost nimic altceva decat vaci de mult pentru companie.

Macar la cifre din astea rotunde 5 - 10 - 15 - 20 de ani vechime de abonament puteau sa ofere cate un voucher cu vechime substantiala in magazinul online sau un pachet de puncte Thank You fara a fi nevoie de modificare sau prelungire de abonament.

Ceva de genul:

  • 5 ani vechime in retea ---> 500 puncte Thank You;
  • 10 ani vechime in retea ---> 1000 puncte Thank You;
  • 15 ani vechime in retea ---> 1500 puncte Thank You;
  • 20 ani vechime in retea ---> 2000 puncte Thank You;

In perioada diALOg se trimiteau felicitari personalizate la adresa de corespondenta in perioada sarbatorilor de iarna si a sarbatorilor de Paste. Cel putin eu asa primeam!

OFF TOPIC - In momentul in care am implinit 18 ani, am primit o scrisoare personalizata si semnata de Presedintele Romaniai din acea perioada, Emil Constantinescu. Poate pentru multi acest gest nu insemna mare lucru, dar pentru un copil de 18 ani care primeste o scrisoare insotita de mesaje de felicitare si de La Multi Ani, de la presedintele tarii poate insemna totul.

Sunt acele mici detalii, poate pentru unii nesemnificative, dare fac diferenta si care cantaresc enorm, in relatia client - furnizor de servicii!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

M-ai făcut să râd, cine vrei să te felicite? Dna manager Liudmila Climoc? Nicio companie telecom nu trimite mesaje de felicitare la abonați :D

@Vladimir_1: Bun venit in Comunitate. Recompensele permanente si periodice le gasesti in contul tau din MyOrange, la sectiunea "Beneficii" a numarului de abonament. Sa inteleg ca nu stiai de ele sau ca nu sunt suficiente? Pentru modificarea radicala a abonamentului ai varianta offline (intr-un OrangeShop) sau online (email, apel la 300, chat Djingo din pagina http://www.orange.ro).

Salutare!
Și eu am ca abonat vreo 21 și pe prepay încă vreo 2 ( înainte de a fi abonat), dar nu am așteptat să primesc felicitări pentru așa. Primesc în schimb de ziua de naștere și de cea onomastică, împreună cu mici bonusuri. Totodată, se primesc și bonuri de vechime sub formă de GB ( internet), pentru fiecare an petrecut în rețea. Sigur, nu e ceea ce ne așteptăm să fie, dar e un mod de a ne mulțumi pentru vechimea în rețea și fidelitate.

@Vladimir_1 De ceva timp pentru Orange Romania notiunea de fidelitatea si recompensare a clientilor fideli a devenit fix sula (N.B. - Sula este o unealtă folosită de cizmari și de cojocari formată dintr-un ac lung și gros de oțel, drept sau curb, fixat într-un mâner, cu care se găurește pielea, talpa etc. spre a putea petrece acul sau ața prin ele).

Si fix pe segementul acesta - a abonatilor cu peste 15 ani vechime - a pierdut Orange Romania cei mai multi clienti. Pentru acei abonati au fost tratati in bataie de joc de catre departamentul de retentie in momentul in care au incercat o renegociere de abonament / abonamente si au plecat cu senzatia ca au fost nimic altceva decat vaci de mult pentru companie.

Macar la cifre din astea rotunde 5 - 10 - 15 - 20 de ani vechime de abonament puteau sa ofere cate un voucher cu vechime substantiala in magazinul online sau un pachet de puncte Thank You fara a fi nevoie de modificare sau prelungire de abonament.

Ceva de genul:

  • 5 ani vechime in retea ---> 500 puncte Thank You;
  • 10 ani vechime in retea ---> 1000 puncte Thank You;
  • 15 ani vechime in retea ---> 1500 puncte Thank You;
  • 20 ani vechime in retea ---> 2000 puncte Thank You;

In perioada diALOg se trimiteau felicitari personalizate la adresa de corespondenta in perioada sarbatorilor de iarna si a sarbatorilor de Paste. Cel putin eu asa primeam!

OFF TOPIC - In momentul in care am implinit 18 ani, am primit o scrisoare personalizata si semnata de Presedintele Romaniai din acea perioada, Emil Constantinescu. Poate pentru multi acest gest nu insemna mare lucru, dar pentru un copil de 18 ani care primeste o scrisoare insotita de mesaje de felicitare si de La Multi Ani, de la presedintele tarii poate insemna totul.

Sunt acele mici detalii, poate pentru unii nesemnificative, dare fac diferenta si care cantaresc enorm, in relatia client - furnizor de servicii!

Apreciez și sunt de acord cu răspunsul tau FaraUnID. Potrivit lui Jeffrey Gitomer, cunoscut trainer de business din SUA, "Satisfacția clienților este inutilă. Loialitatea lor este, însă, neprețuită”. Importanța fidelizării clienților, conștientizată de companii și antreprenori este evidențiată de exemplul banal al cardului de fidelitate care este oferit atât de hipermarketuri dar și de magazine mici de cartier, farmacii, frizerii etc. Este totuși dificil de înțeles de ce Orange, care se presupune că dispune de un buget de marketing considerabil, tratează cu dispreț, firimituri inutile și dezlânat loialitatea clienților. Un simplu mesaj de felicitare nu costă mai nimic, dar poate aduce beneficii importante. Ai perfectă dreptate, sunt acele detalii mici care fac diferența, neînțelese într-o lume în care Google și postările din rețelele sociale încep să țină loc de cultură generală. Da, și eu am primit felicitări de la Dialog și mai primesc și azi de la alte companii cu care relaționez.

Vladimir_1
Vladimir_1

Vladimir_1

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
Vladimir_1

@Vladimir_1: "Fidelizarea clientilor prin card de fidelitate" exista si la Orange. Se cheama Orange Money. Unii il vad extraordinar, pentru mine e o fasaiala, iar pentru Orange e inca o forma de a se imprumuta cu lichiditati de la clienti. Dar, cum e si normal, fiecare vede partea de pahar care o considera convenabila intereselor proprii.
Pe de alta parte, "loialitatea" aduce clienti suplimentari, pe cand "fidelitatea" doar ii mentine pe cei actuali. E ca o comparatie intre "albine lucratoare vs. trantori".Dar intre toate, exista necenzurata "libertatea de alegere".

@Vladimir_1 Bugetul de marketing al Orange Romania se duce carte blogarasii se serviciu precum: Buhnici, nwradu, Victor Kapra si daca urmaresti cu atentie activitatea anumitor utilizatori din comunitate o sa mai identifici cativa chiar aici.

Din ce bani crezi tu ca si-a facut Buhnici vila inteligenta si conduce Tesla? Evident ca din acele "review-uri" de 2 lei vechi, review-uri pentru care este platit, pe sub masa, si in care absolut tot ce testeaza ei este minunat, este inovator, este exceptional, este grozav, este cel mai cel.

Ai vazut un blogaras de proximitate sa dea de pamant si sa mature pe jos cu un produs testat de ei? Evident ca nu, ca doar sunt platiti sa ridice in slavi. Daca un asemena omulet primeste la test un colac de WC, o sa afirme faptul ca este ceva exceptional, nemaivazut, ca Orange aduce inovatia pe acest segment si ca acel colac de WC i-a lasat masca.

Un alt exemplu: Campaniile Smart Tester! Absolut de fiecare data aceaasi utilizatori primesc telefoane la test. La absolut fiecare campanie demarata, utilizatorii care primesc telefon la test sunt aceeasi. Adica aceeasi omuleti lor de incredere care in orice moment sun pregatiti sa ridica in slavi, sa inchine ode si asanale, sa pupe in 3 litere operatorul.

Noi, cei care avem cate 3 abonamente + 2 reincarcari prepay, si am cotizat lunar timp cca 20 de ani in conturile operatorului, terbuie sa ne milogim, sa ne tiganim si sa ne injosim pentru 500 puncte OTY in momentul in care dorim o repozitionare de abonament.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!