Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut, pe data de 3/10/2020 mi-am reincarcat cartela prepay, lucru pe care il fac de ceva timp. Toate bune si frumoase pana astazi, cand nu am mai putut da telefoane, nu am mai putut folosi datele mobile, nu am mai putut da mesaje. Pe site scrie ca, cartela ar trebuie sa expire pe data de 30/10/2020, dar acum e ca si cum nu as fi incarcat-o. Precizez ca am minute si mesaje nelimitate (Optiunea de 6 euro) si ca acest lucru nu mi s-a mai intamplat pana acum.
Răspunsuri
Esti in tara?
Ai folosit cartela sa dai multe mesaje intr-un timp scurt?
Incearca un restart la telefon. E de la aparat.
Am incercat sa dau restart, si da, sunt in tara, nu, nu am dat multe mesaje intr un timp foarte scurt.
De asemenea am scos si cartela din telefon si am bagat-o intapoi
Stiu ca e cu bataie lunga, dar, sigur ai activat optiunea si nu ai incarcat cu credit,? Dintr-o neatentie, se poate intampla..
Daca nici asta nu e, alta varianta nu stiu, ramane sa contactezi serviciul clienti pe chat, din My Orange.. Consultantii au acces la datele contului tau de client si iti pot spune unde este problema..
Sau, mai poti face un test, ori alta cartela in telefonul tau, ori cartela ta in alt telefon, daca ai posibilitatea.. sa iti dai seama care dintre ele este problema..
@NoRecKoil: Cu optiune de 6euro functionala de 10zile... clar erai in tara. Ideea e ca ori telefonul are o problema (de aceea iti spuneam de restart), ori SIMul a dat ortu'....demagnetizarii. Incearca sa schimbi SIM-ul intr-un SHOP de Orange si revino pe topic sa ne comunici stadiul rezolvarii problemei.
https://prnt.sc/uyjue2
Optiunea este inca activa, si daca simul nu mai functioneaza, cum de inca pot fi sunat?
Dupa cum spuneam: Vizita in Orange Shop si problema va fi rezolvata. Acolo se vor verifica toate aspectele situatiei.
Cartela SIM nu poate fi magnetizată .Este un suport electronic .
Încetați cu mitul ăsta de Orange shop de doua copeici găurite de la Ludmila de la Prut .
@Noah: Inseamna ca atunci cand trebuie sa inlocuiesti SIM-ul e doar pentru ca s-a plictisit Orange sa folosesti acelasi SIM de cativa ani si vrea sa te mai vada si prin SHOP. Acesta sa fie "mitul" tau?
Poate revii cu o explicatie pe topic nu cu "stiinte" nejustificate de pe ape curgatoare.
@NoRecKoil, s-a rezolvat problema cu opțiunile pe care ne-ai descris-o aici?
Te așteptăm să revii cu mai multe informații.
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
un anonim a răspuns
FLo1 a răspuns
NoRecKoil a răspuns
FLo1 a răspuns
Jay a răspuns
NoRecKoil a răspuns
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo1 a răspuns
Jay a răspuns
NoRecKoil a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.