Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Error la încărcare cartela orange prepay

Am încercat azi toată ziua sa încarc și nu merge. Mai are cineva aceasta problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@NikoBun venit in Comunitate. Au mai existat episoade similare, dar depinde de ce si cum incarci. Ofera detalii despre ce tip de incarcare ai selectat si ce metoda de plata ai ales.

Am încercat din contul meu My Orange, plata cu cardul atât din Aplicație cât și pe site-ul Orange. Am încercat 2 numere diferite, niciunul nu merge după introducerea datelor pt card ma întoarce automat înapoi la prima pagina.

@Niko: Si inainte de a te "intoarce la prima pagina", nu iti afiseaza nici un mesaj de confirmare a incarcarii sau altfel de mesaj? Nu primesti nici un mesaj pe email cu factura cum ca ai fi efectuat o incarcare cu card bancar? Banuiesc ca de SMS aferent incarcarii nu se pune problema. Oare date de card sunt ok completate? Ai incercat si cu alt card?
Revino pe topic daca ai modificari la stadiul problemei, sau incearca la unul din partenerii Orange pentru reincarcare.

Salutare!
În weekend am văzut că mai apar probleme probleme de genul acesta, ele fiind semnalate și de alți utilizatori. Încearcă și de azi încolo, și poate s-a remediat problema. Dacă nu reușești, ia legătura la Relații clienți și semnalează-le acest aspect.
Succes!

@Niko_1 Platforma da rateuri multe si dese. Am patit-o si eu de N ori in momentul in care doream sa reincarc un prepay sau sa activez diverse bonusuri.

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, nu ajungeam sa scriu aici dar am avut o problema de sănătate cu cineva în familie și dacă plecam de acasă nu puteam sa folosesc internetul și nici sa sun. Colac peste pupăză după toată oboseala de peste noapte, am plecat dimineața la 6 sa iau 2 cartele. Nu am mai încărcat de ani de zile cu cartela și mi am uitat de varianta credit, când am încărcat și am văzut ca am 5 Euro credit mare a fost supărarea. La ora 8 am sunat la serviciu clienți și doamna a fost foarte drăguță și mi a schimbat creditul in opțiune pentru ambele numere. Mi a spus ca întradevar au avut probleme tehnice cu reîncărcarea în aceste zile. Multa sănătate tuturor!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!