Întrebare cu răspuns(uri)

Cont Orange - schimbare adresa de mail sau parola

A mai încercat cineva să-și schimbe adresa de mail sau parola?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
Sigur că se pot schimba datele personale din My Orange desktop, secțiunea "setări cont/ date personale" și de acolo modifici adresa de email, numărul de telefon, parola sau pe toate.
Resetarea parolei contului My Orange se poate face și din pagina de autentificare alegând opțiunea "Ai uitat parola? Resetează."
Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, in urma cu ceva timp cand tot mai multi abonati raportau activari frauduloase de abonamente Netflix cu plata in factura, eu mi-am schimbat atat adresa de e-mail de pe cont de Yahoo pe un cont de Hotmail cat si parola asociata contului.

Desi eu nu am fost in acea situatia, ca si masura de preventie mi-am schimbat credentialele contului. Acuma depinde ce anume te intereseaza pe tine!

@Gabi_17: Modificarea se face de pe varianta de DESKTOP (nu din aplicatia mobila) a contului My Orange 

Ai o captura de ecran cu pagina unde modifici adresa de email, sper sa te ajute.

 

Salutare!
Sigur că se pot schimba datele personale din My Orange desktop, secțiunea "setări cont/ date personale" și de acolo modifici adresa de email, numărul de telefon, parola sau pe toate.
Resetarea parolei contului My Orange se poate face și din pagina de autentificare alegând opțiunea "Ai uitat parola? Resetează."
Succes!

Voi ati gasit in aplicatia "My Orange" ceva despre "setari cont / date personale"??? Foarte ciudat. Oricat intorc pe toate partile aceasta aplicatie nu reusesc sa ajung la astfel de detalii. :(

Nu, FLo, schimbarea se poate face doar din varianta desktop, nu din aplicație. Vom edita noi răspunsul marcat ca soluție ca să nu existe confuzii.
@Gabi, ai reușit să faci modificările?

@DanielaH: Exact la astfel de "confuzii" (situatii) faceam referire. Superficialitatea in explicatii uneori incurca mai mult decat sa clarifice contextul problemei. Multumesc. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!