Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Dacă aplicația yoxo are erori și nu imi afișează resursele care au mai rămas de consumat, cum altfel pot sa știu acest lucru?
Menționez faptul ca atunci când ma logez în yoxo cu mailul asociat unui nr de tel yoxo, aplicația nu recunoaște abonamentul care este funcțional, ci îmi apar la început opțiunile ca și cum ar trebui sa configurez un nou abonament yoxo.
Răspunsuri
@Cristina: Bun venit in Comunitate. Pentru un abonament Yoxo activ, din aplicatia dedicata Yoxo, la sectiunea de "consum" gasesti toate informatiile aferente abonamentului activat. Poti reveni pe topic cu un screenshot la aceasta pagina? E posibil ca abonamentul sa nu fie activ si de aceea sa nu iti afiseze detaliile aferente.
Pe adresa respectiva de mail, pe langa yoxo, ai si alte servicii Orange. Incearca sa te loghezi cu numarul de telefon in schimbul adresei de e-mail.
Ai incerca o dezinstalare, curatare + reinstalare yoxo sa vezi daca problema persista?
Ai acordat aplicatiei toate permisiunile solicitate?
Ai ceva aplicatii ce curatare / optimizare telefon care sterg fisiere cache / cookie?
@FaraUnID: Logarea inteleg ca e Ok, doar ca desi s-ar dori sa arate ca avem resurse multiple, el nu este activat pe o noua perioada. Neactivat nu are ce resurse sa arate. Uite atasat o pagina a consumurilor de yoxo inchis.
Cristina, ai reușit să accesezi aplicația Yoxo? Este în regulă acum? Te așteptăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.
DanielaH a răspuns
FLo_1 a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo_1 a răspuns
Cristina_30 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.