Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Aceasi problema cu scanarea cartii de identitate si astazi 10 octombrie.
Samsung A3 2016
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia si a functionat din prima
MULTUMESC ! pentru ajutor
Alte răspunsuri
@michsh, bun venit în Comunitate!
Ne pare rău pentru situația descrisă de tine. O vom transmite luni mai departe colegilor noștri.
Ne poți spune, te rog, ce se întâmplă la scanarea CI? Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa un screenshot? Mulțumim.
michsh: Nu se activeaza camera pentru "scan"-ul CI? Nu focalizeaza clar camera CI-ul tau? Acoperi anumite date de pe CI? Ai conexiune activa pe wifi? Sper ca CI-ul este "valid" si original.
Oricare dintre situatii pot invalida procesul de configurare al YOXO. Revino pe topic cu detalii despre eroarea si mesajul returnat de aplicatie.
Nici la mine nu funcționează. Am incercat de nenumărate ori.
Actul este valabil, focalizează, wifi bun am. Nu știu care ar putea fi problema...
Revin... A funcționat prin date mobile. Prin wifi nu funcționa.
@Dorin: Date mobile functionale pe un abonament Yoxo inca neconfigurat? Nu este cam.... ciudat? Că pe un smartphone cu un singur SIM (cum apare in screenshot) si cu Yoxo inca nevalabil pe eSIM nu văd de unde să ai "date mobile". De aceea este indicată conexiunea wifi pt configurare. :)
Am făcut de pe un telefon cu sim RDS. De pe wifi nu funcționa...
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia si a functionat din prima
MULTUMESC ! pentru ajutor
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.