anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Yoxo nu functioneaza scanarea

michsh
Începător
Aceasi problema cu scanarea cartii de identitate si astazi 10 octombrie.
Samsung A3 2016
1 Soluţie acceptată‚

michsh
Începător
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia si a functionat din prima MULTUMESC ! pentru ajutor

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator
@michsh, bun venit în Comunitate! Ne pare rău pentru situația descrisă de tine. O vom transmite luni mai departe colegilor noștri. Ne poți spune, te rog, ce se întâmplă la scanarea CI? Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa un screenshot? Mulțumim.

FLo1
#StarMember
michsh: Nu se activeaza camera pentru "scan"-ul CI? Nu focalizeaza clar camera CI-ul tau? Acoperi anumite date de pe CI? Ai conexiune activa pe wifi? Sper ca CI-ul este "valid" si original. Oricare dintre situatii pot invalida procesul de configurare al YOXO. Revino pe topic cu detalii despre eroarea si mesajul returnat de aplicatie.

Dorin_10
Începător
Nici la mine nu funcționează. Am incercat de nenumărate ori. Actul este valabil, focalizează, wifi bun am. Nu știu care ar putea fi problema...

Dorin_10
Începător
Revin... A funcționat prin date mobile. Prin wifi nu funcționa.

FLo1
#StarMember
@Dorin: Date mobile functionale pe un abonament Yoxo inca neconfigurat? Nu este cam.... ciudat? Că pe un smartphone cu un singur SIM (cum apare in screenshot) si cu Yoxo inca nevalabil pe eSIM nu văd de unde să ai "date mobile". De aceea este indicată conexiunea wifi pt configurare. 🙂

Dorin_10
Începător
Am făcut de pe un telefon cu sim RDS. De pe wifi nu funcționa...

michsh
Începător
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia si a functionat din prima MULTUMESC ! pentru ajutor

Ioana_dhuffy
Începător

Nu funcționează nici azi, 8 August. Încerc să scanez o carte de identitate biometrica. 

Salut, @Ioana_dhuffy ! Din păcate, momentan, activarea serviciului YOXO nu este posibilă cu o carte de identitate biometrică.