Întrebare fară răspuns

Numarul meu a fost realocat altei persoane?

Buna ziua. Ma numesc Elvis Chiriac. Pana in data de 10 Octombrie 2020 am avut numarul de telefon prepay 074xxxxxx. La ora 12.00 am ramas fara semnal dupa care m-am deplasat la sediu Orange din Strada Nicolae Bălcescu 1Bacau pentru a mi se comunica problema. Mi s-a spus ca numarul meu a fost realocat altei persone care a declarat ca a pierdut acest numar. Am facut o sesizare si am completat cererea cu urmatoarele date.
Nume: Chiriac Elvis. CNP -
Declar ca sunt detinatorul cartelei prepay cu numarul 074xxxxxx.
Detin acest numar de telefon din Octombrie 2017 .Numerele frecventate des sunt :0749xxxxxx ; 0774xxxxxx ; 0752xxxxxx . Acest numar nu a mai fost abonament.

Mentionez ca toate incaracarile prepay din ultima perioada au fost facute de pe abonamentul sotiei - 0749xxxxxx din contul my orange.

Dupa ce am plasat aceasta sesizare la cateva ore mi s-a comunicat ca nu se mai poate face nimic cu numarul meu deoarece s-a facut abonament de catre o alta persoana.
Va rog frumos sa ma ajutati cu aceasta problema..!!!. persoana care a preluat acest numar raspunde la numarul meu si le vorbeste in termeni foarte vulgari cand ceilalti interlocutori intreaba unde sunt eu.
Atasez aici o foto cu sim-ul pe care il am din 2017.
Atasez si mesajele care le am atunci cand s-a reincarcat numarul de telefon - cel mai vechi si ultimul.
Mentionez dealfel ca sunt abonat la compania dvs - cu numarul 0749xxxxxx.
Nu pot sa cred ca o companie ca Orange au o politica asa slaba la realovcarea numerelor
Va rog sa clarificati problema ... am fost de 3 ori la sediul Orange Bacau mi sa comunicat DE 3 ORI ca nu se poate face nimic si sa incerc la nr tel 300.iar cei de serviciu clienti ma trimit la sediu. Aici mi se spune sa sesizez problema la sediu. Va rog ... nu este posibil asa ceva sa mi se opreasca numarul de telefon si sa il realoce in alta parte.

Joi 11.Octombrie ma duc si la sediul Politie Bacau si Protectia Consumatorului Bacau pentru a depune plangere si mi se face dreptate.
Va rog frumos sa analizati oferta. Astept raspuns la nr de telefon
0740xxxxxx sau aici pe email.

elvis chiriac
elvis chiriac

elvis chiriac

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
elvis chiriac
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Trimite sms la persoanele tale din lista, în care ii informezi ca numărul tău a fost furat și alocat altei persoane și sa nu te mai apeleze pe acel număr.

Si cu ce ajuta acest aspect in recuperarea numarului de telefon sau aflarea modului in care acea persoana a reusit sa treaca un prepay pe abonament fara a demonstra faptul ca este detinatorul de drept al acelui SIM?!?!?!?!?

Este ca si cum cineva te hartuieste si te ameninta prin intermediul telefonului mobil si in loc sa depui plangere la Politie blochezi numarul. In acest fel ai tratat efectul si nu cauza.

@FaraUnID: Pentru unii reprezinta solutia de consolare pentru o "lupta" pierduta inainte de a incepe.
Paradoxal, exista inca utilizatori de varsta frageda cu smartphone care isi schimba numarul vechi cu unul nou, dar pe aplicatii gen whatsapp nu fac schimbarea de numar. Astfel dorind sa-l apelezi pe GSM raspunde altcineva decat pe whatsapp. ....Din realitatile "invatamantului online".

Eu nu am avut experiente de genul acesta dar am avut altele destul de neplacute si s-a rezolvat fie in Call Center printr-o sesizate pe mail sau ANPC. Ideea e ca ANCOM supravegheaza operatorii dar nu au o sfera prea mare de actiune. Daca ei nu pot rezolva sunt obligati sa te indrume spre institutia competenta. De regula te indruma slre ANPC sau Protectia Consumatorului cum vrei sa o numesti. Aceasta din urma considera o sesizare ca fiind nefondata daca nu incerci rezolvarea cu comerciantul.
Deci pasii de urmat ar fi
1. Depunerea unei sesizari catre Orange in scris, este foarte important sa fie in scris deoarece in caz de raspuns nefavorabil poti urma pasul
2. Sesizare la ANPC cu dovada scrisa care sa contina raspunsul operatorului desigur daca e nefavorabil
De regula se rezolva dar, din nefericire, legislatia permite pana la 30 de zile ca timp de raspuns.
Intre timp daca vrei poti apela si la ANCOM insa nu stiu daca e in sfera lor.
Cat despte tribunal si judecata nu-ti recomand din motivul ca ANPC daca ai dovezi te rezolva pe gratis si mai repede. Spun din proprie experienta, nu pot detalia deoarece nu tine de acest subiect, ca ANPC in 98 din 100 de sesizari m-a rezolvat. Desigur cifra e orientativa. Poate e mai simplu sa spun 9 din 10.Sper sa te ajute

vasT
vasT

vasT

User level
Nivel
1
282 / 750
puncte
Custom field 2
vasT

Probabil ca ai facut toate demersurile necesare dar dupa cum zic si toti ceilalti utilizatori, poti face si o plangere aici : https://anpc.ro/
+
Evident dai SMS la toti cei din lista sa stie ca s-a modificat nr de telefon.
+
Strangi toate dovezile si le pregatesti. Daca ceea ce ai relatat este 100% adevarat si nu exista alte detalii omise, pare ca vei avea castig de cauza mai devreme sau mai tarziu. Inteleg indignarea dar daca nu ai reusit sa obtii pana acum o solutie, asta nu inseamna ca nu se va face dreptate. Consulta-te si cu cineva din domeniul juridic, este posibil sa poti cere si niste daune fata de compania implicata si politica pe care o practica, deci chiar daca ai un discomfort major acum macar sa "ti se faca dreptate".

**Si in occident se intampla cazuri de genul acesta. Recent compania AT&T din SUA a fost convinsa sa activeze un SIM pentru un utilizator- ulterior acel SIM a fost folosit sa se obtina o parola de autentificare in 2 pasi pentru un serviciu financiar - s-au autorizat niste tranzactii majore din contul unui oficial (https://arstechnica.com/tech-policy/2019/10/att-employees...).

Te rog creaza un precedent in Romania daca ai un caz solid!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!