Întrebare cu răspuns(uri)

Problema cu retragerea de bani de pe cardul orange money

Salut, intampin o problema la cardul meu Orange Money.
Am facut credit pentru o suma de bani, iar azi am incercat sa ii retrag. Am retras cam jumatate, de la diferite atm uri, diferite banci. Acum nu mai merge, am incercat la mai multe atm uri si tot nu merge. A mai patit cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Aseară, tranzactiile cu cardurile Orange Money erau autorizate cu anumite restrictii din cauza unor probleme tehnice ale procesatorului. Între timp, problema a fost remediata. Și pe mine m-a prins într-un supermarket, nu puteam plăti la POS, nici sa retrag. Acum totul a revenit la normal.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Este posibil sa fie o problema de securitate, mai ales daca spui că ai retras de la bănci diferite. Sfatul meu, sa iei legătura mâine cu serviciul Clienți pe partea dedicata Orange Money.

@siilviuu: Bun venit in Comunitate. "Am facut un credit". Sa inteleg ca ai aplicat pentru creditul "My Reserve"? Sau ai doar cardul de debit al OM? Ai instalat aplicatia Orange Money/My Reserve, ca sa vezi mai usor detalii ale contului.
Referitor la limite de tranzactionare, gasesti aceste detalii: https://www.orange.ro/help/care-sunt-limitele-de-tranzaci...
Atat numarul de tranzactii cat si valoarea acestora este in general limitata. Depinde de suma vehiculata. Daca poti, revino cu detalii care sa nu contina date personale pentru a lamuri problema mentionata.
Posibil a doua zi sa ti se permita sa retragi si diferenta ramasa. Revino cu noutati despre stadiul problemei.

Salut! Da, este vorba despre creditul my reserve. Am intrebat despre numarul de tranzactii pe care l pot face si mi s a spus ca nu exista limita. Eu tind sa cred ca este vorba despre securitate, pentru ca am retras bani de la atm uri diferite. Sper sa mearga maine. Eu cautam o cale de a lua legatura cu cineva de la costumer suport, in caz ca trebuie sa lamuresc "problema" si sa pot retrage si restul banilor, in caz ca nu va merge maine.

Modalitățile de contact sunt : numărul de telefon 300 sau 0374 300 300, prin mail la serviciul.clienti@orange.ro sau pe chat-ul Djingo. Daca suni la serviciul clienți, îți recomand să faci asta de dimineața, pentru a nu prinde linia ocupata și a nu aștepta mult la telefon.

Salutare!
În general au cam 3000 lei/zi limită și asta e regulă general valabilă cam la majoritatea, deci nu văd cum puteau să scoți ,,nelimitat" în cursul unei zile. Cred că au omis să te informeze despre acest aspect și sper să poți retrage restul de bani în a doua zi, sau în funcție de sumă, în continuare.
Succes!

@siilviuu: Nu toti au "limitare la 3000 lei", asa cum cred altii, nici macar Orange Money....asta daca ai vazut linkul trimis in raspunsul anterior. Insa la My Reserve nu am gasit alte specificatii. Daca nu rezolvi problema a doua zi (azi) incearca la Orange shopul unde ai aplicat sau online prin chat Djingo sau apel la 300. Emailul dureaza ca raspuns.
Revino daca ai modificari ale stadiului problemei.

Am spus că majoritatea, nu toți. Părerea mea este că trebuie luată legătura cu cei de la Orange și sigur se va rezolva problema. Eu am fost transferat de câteva ori de la Serviciul clienți la Orange Money și mi s-a explicat destul de clar cum stau lucrurile în legătură cu problema avută la un moment dat. Sunt convins că și inițiatorul va avea răspuns la problema sa!

Suma ramasa de retras de pe card prin intermediul ATM-ului probabil chiar astazi va fi retrasa complet, fara interventie divină. Atat doar ca ,datorita acestor limite, nu s-a putut retrage intreaga suma intr-o singura tranzactie / zi. E vorba despre limite de tranzactionare pe care daca nu le modifici personal sau la aplicare, atunci ele raman implicit la un nivel "standard" stabilit implicit, care nu inseamna neaparat 3000 lei. Alte banci au praguri si mai mari, iar numarul de tranzactii zilnice la fel difera si el. Nimic nu e batut in cuie.

Aseară, tranzactiile cu cardurile Orange Money erau autorizate cu anumite restrictii din cauza unor probleme tehnice ale procesatorului. Între timp, problema a fost remediata. Și pe mine m-a prins într-un supermarket, nu puteam plăti la POS, nici sa retrag. Acum totul a revenit la normal.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!