Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Daca am cumparat un telefon Huawei Nova 5 T de la Orange și s-a stricat dintr-o data se poate rezolva problema daca ma duc la magazinul Orange ?
Răspunsuri
Bun venit!
Mergi cu el într-un Orange Shop și ți-l vor trimite într-un service. Nu au cum să ți-l repare în magazin, doar eventual dacă nu e defect să te ajute. Să ai la tine factura și garanția telefonului. Dacă ai mai puțin de 14 zile de când l-ai luat, se poate face returnare și ți se dă alt produs.
Succes!
Salut! Dacă nu au trecut încă 24 de ore de la achiziționarea telefonului, produsul se schimba pe loc. Altfel, va trebui sa ți-l trimita în service, și acolo, în funcție de problema îl repara sau îl schimba.
Eu am luat zilele trecute un Samsung S20, aparent avea probleme cu focusul la camera foto și a doua zi am mers in magazin și am făcut retur la produs, neavând altul sa îmi dea la schimb.
Salut @Kristi,
In functie de cat timp a trecut de la cumpararea telefonului poti cere sa fie schimbat cu unul nou daca nu au trecut mai mult de 24 de ore sau sa il trimiti in service daca au trecut.
Nu uita sa ne spui ce ai facut si cum ai rezolvat problema.
@Kristi, care mai este situația cu telefonul? L-ai dus în service?
Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
The Special List a răspuns
Vio73 a răspuns
Kristi a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.