Întrebare cu răspuns(uri)

refuz trimitere înregistrare apel serviciu clienti

Sotia a cerut iunie închiderea unui nr care nu il folosea, perioada contractuala expirase. Cel care a făcut operația i-a oferit si modificarea abonamentului ei curent, scazand cu 2e fara sa scada ceva din ce avea deja. Era pe speaker asa ca am auzit si eu conversatia, a întrebat si ea si eu specific daca se prelungește perioada contractuala cu modificarea propusă, omul a zis ca nu se adauga la perioada contractuala, zicem o ce bine. Primeste pe mail contractul si nu se uita pe el pt ca ne așteptam sa fie totul cum am discutat, cred ca e sunata la ceva timp dupa conversatie sa dea acceptul verbal pt contract, il da. La o luna dupa plecam din tara si constata ca ea nu are roaming activat, încearcă dar nu merge - de ce? pt ca lipsea din abonamentul modificat cu 2e in minus - nu i-a zis nimeni de asta. Ca sa adauge a crescut iar abonamentul cu 2e, revenind la cat era in iunie, doar ca citind cu atentie ce a primit la prima discuție, abonamentul presupune prelungirea cu 24 luni, fara niciun alt beneficiu, nici telefon, decat daca reducerea stupida de 2e (care aparent era roamingul) se pune ca "beneficiu". A sunat la serviciul clienti sa ceara o solutie pt ca e abuz ce s-a întâmplat, ok nu a citit contractul dar practica nu e ok sa spună ceva la telefon si sa fie alta in contract. Cei de la Orange au zis ca nu au cum sa trimită înregistrarea, dar ca au ascultat-o si ca acel coleg raspunde la întrebarea cu perioada contractuala cu "perioada nu se adauga la cele 7 luni rămase din contract" (atat mai era până la expirare) dar surpriza, nu se adauga la cele 7 luni, ci se adaugă de atunci din iunie! adica practic ei consideră ca au informat corect ... ce sa zic limbaj de lemn. Mi se pare abuz si ca sa închidă abonamentul i se cer 75e. Chiar daca nu are un beneficiu acum. Mai sunt 2 luni acum până expira abonamentul, a avut într-adevăr un telefon ca beneficiu la abonamentul prelungit in 2018, dar nu mi se pare justificată suma.
Întrebările ar fi

  • in baza a ce lege refuza Orange sa trimită înregistrarea inițială cu modificarea contractului?
  • daca se porteaza si orange cere plata 75e, se poate sesiza OPC in baza legii 193/2010 ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Traian M!
Inregistrarea apelurilor efectuate la Serviciul Clienti are loc in conditiile furnizarii informatiilor, ca acestea sa ne ajute pe noi la cresterea calitatii serviciilor. De aceea este solicitat consimtamantul apelantului.
De asemenea vrem sa stii ca apelurile cu reprezentantii Serviciului Clienti nu pot fi puse la dispozitia clientilor, aceste inregistrari fiind doar o masura prin care putem sa monitorizam si sa crestem serviciile pe care le oferim.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
3
4070 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Traian, bun venit în Comunitatea Orange!
Ne pare rău pentru experiența pe care ne-ai relatat-o aici și îți mulțumim că ai împărtășit-o cu noi în Comunitate.
Vom transmite feedbackul tău colegilor noștri de la Serviciul Clienți.

Rezilierea unui contract la Orange este gratuită, nu se mai percep taxe de reziliere. Nu cred că pot să îți trimită personal înregistrarea, însă poți depune o reclamație la Anpc sau politie, fiind singuri în măsură care pot avea acces la înregistrare.

Buna seara.mergi intru-un Shop Orange si cu o cerere scrisa depusa in magazin asteptati o rezolutie tot pe format de hartie,pentru cei 75e cred ca sunt pentru abonamentele ramase pana cand expira abonament si o parte la telefonul primit cu pret redus la abonamentul din 2018.Cu rabdare se rezolva,in cei 18 ani de abonament la orange am avut si eu mici contradictii la ce am primit ,dar au trecut si mergem inainte.O seara buna

Seara buna, e o varianta si asta, poate merge asa. Mi se pare oricum absurd sa modifice un abonament cu -2e ca sa scoata roamingul si cand ai nevoie de el sa ramana la pretul initial, si pt asta prelungire 2 ani si taxa reziliere 75e. O sa vad poate in magazin, multumesc!

@Traian: Jonglarea cu resursele din SEE, respectiv eliminarea a ceea ce era "activare gratuita roaming" m-a surprins si pe mine la un moment dat, motiv pentru care am renunțat la abonament. Reducerea unor abonamente exact de la acest detaliu s-a putut face: resurse in SEE. Nu merită să stai agățat in ceva care oricum nu-l poti folosi decat ponderat, pentru a nu intra in categoria "utilizare abuziva a minutelor SEE". Sper sa rezolvi favorabil problema ta. Renuntarea si penalitatea pot avea legatura eventual cu dispozitive cumparate la pret redus. Altfel renuntarea la abonament nu este o problemă. Revino pe topic cu alte informatii despre stadiul problemei tale. Sa auzim de bine!

Salutare!
Cred că se poate rezilia fără probleme, mai ales că nu ai luat telefon la reprelungire. Știu că nu se mai percep taxe pentru așa ceva, iar tu trebuie doar să discuți cu atenție și calm problema prin intermediul unei sesizări prin chat sau email.
Succes!

Salut, Traian M!
Inregistrarea apelurilor efectuate la Serviciul Clienti are loc in conditiile furnizarii informatiilor, ca acestea sa ne ajute pe noi la cresterea calitatii serviciilor. De aceea este solicitat consimtamantul apelantului.
De asemenea vrem sa stii ca apelurile cu reprezentantii Serviciului Clienti nu pot fi puse la dispozitia clientilor, aceste inregistrari fiind doar o masura prin care putem sa monitorizam si sa crestem serviciile pe care le oferim.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
3
4070 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

update la situatia de mai sus : nu s-a rezolvat nimic. Cei de la Orange au sunat-o pe sotia mea si au spus ca au ascultat înregistrarea si ea a fost de acord cu prelungirea contractului asa au concluzionat ei. Eu am fost de fata la apelul initial din iunie si am discutat si eu la telefon cu cel care a făcut modificarea abonamentului, am întrebat clar dacă se prelungește abonamentul prin asta, dar daca din răspunsul "nu se adaugă la perioada contractuala peste 7 luni" noi trebuiam să înțelegem ca se adaugă de acum nu de peste 7 luni... limbaj de lemn cât să pară ca zic ceva dar înseamnă altceva si sa fie interpretabil. Mama soției a pățit ceva similar dar într-un magazin, a vrut sa schimbe ceva si i-au spus tot asa ca nu se prelungește, nu a citit (vina ei ca a mers pe încredere) si s-a trezit cu abonamentul prelungit. La fel si aici, vina sotiei ca a mers pe incredere si nu a citit cu atentie mailul.
Am primit acelasi răspuns ca rezilierea costa 75 euro. Practic asta e valoarea ei ca client orange - desi am platit constant amandoi facturi mai mari si in medie de 50euro.
Ca sa recapitulez - de la o modificare de abonament sugerata de cel de la serviciul clienti cu -2e care era roamingul practic la adaugat inapoi +2e pt. a pastra roamingul, s-a prelungit abonamentul cu 2 ani :))
Da o sa plecam amandoi de la orange cu un gust amar, da probabil practica asta e peste tot sa ciupești un pic de la clienți, dar e păcat, până acum am fost foarte mulțumiți amandoi... asta e

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!