Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Cateva clarificari pt posesorii noului S20 FE 5G:
1. Daca ai avut abonament fara 5G, si l-ai schimbat pe unul cu 5G, din contul tau online, s-ar putea ca serviciul 5G in sine sa nu se activeze automat - suna la relatii clienti sau aici pe chat si se rezolva.
2. Functionalitatea E-SIM inca nu este activata in firmware (nu ai meniul de ESIM) inca. Model nou, dureaza putin pana se va activa suportul de catre Orange. Probabil la urmatorul update.
Instalații din magazin play, touch screen test, veți avea surprize, eu i-am făcutie azi retur, dar aveți grija ca dacă îl achiziționați din magazin aveți drept de retur doar 72 de ore, după nu va mai schimba telefonul, ci îl repara. Vin de pe p20 pro, ecranul cu 120 Hz e superb, snapdragon își face treaba, camera nu mă da pe spate, uneori are lag, baterie bună dar încărcare slaba fata de alte telefoane în aceeași categorie de preț. Am rămas cu un gust amar când am văzut câte probleme face acest ghost touch, va recomand sa va uitați pe youtube. Și atenție celor care pana acum v-a făcut probleme, se vor agrava......
Alte răspunsuri
@RstdWoo salut, mulțumim pentru informații. Bine ai revenit!
Ai achiziționat acest telefon? Ce părere ai despre el? :)
Acest model de telefon nu beneficiază de E-sim, conform specificațiilor date de producător.
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/samsung-ga...
Probabil ar fi tăiat din cota de piață a telefoanelor S20 cu procesor Exynos.
Am revenit la Samsung dintr-un singur motiv: platforma Snapdragon oferita pt acest model.
Dupa 4 zile de utilizare pot sa va spun ca merita. Iata cateva aspecte:
Nu se poate activa Esim, că nu a dorit Samsung să pună această opțiune pe el.
@Razvan, nu da specificatiile de pe pagina Orange. Daca pui, pune cele de pe un site care se ocupa cu asa ceva, gen sammobile, mobilissimo etc. S20 FE 5G are suport pt Esim, doar nu este activat din firmware inca.
Salutare RstdWoo. Pentru a oferi mai multe detalii despre specificațiile unui nou dispozitiv mobil îți recomand sa cauți informații eligibile atât pe site-ul producătorului cât și pe un site super profi unde poți de asemenea sa faci comparații între diferite smartphone-uri și anume GSMAren. Sper ca ți-am fost de folos :)
Și ce motiv avea Orange sa nu activeze E-sim din prima?
@Razvan asta intreaba-i pe ei. Am contactat inclusiv Samsung, in UK, si au confirmat si ei ca are suport pt Esim dar trebuie ca operatorul sa "le spuna" ca vor si pe modelul asta, intocmai ca si pt volte, vowifi, degeaba are telefonul daca operatorul nu permite
are sa vina si up-to-date cat de repede dar deocamdata nu are suport pentru ORO .. si ma indoiesc ca la UK Voda are firmware cu esim activ (pe site nu apare inca ca Galaxy S20 FE sa ofere esim la ei)
Salutare RstdWoo !
Din ce spui tu, acest model care are procesorul Snapdragon e destul de tare și sunt convins că va avea în curând activă și funcția e-sim, pentru că ar fi păcat să nu fie așa.
Serviciul 5g cred că ți-l oferă fără nicio problemă la abonamentele dedicate, doar trebuie să soliciți acest lucru. Eu însă nu-l găsesc la Orange (cu procesorul respectiv), decât la alții. Dacă e luat de la Emag sau alt magazin, nu știu dacă mai primește și funcția e-sim de la Orange, dar rămâne de văzut.
Mulțumesc!
Este disponibil și la Orange, am pus link-ul mai sus. Știam de noul telefon de la Samsung, însă am citit că vine cu funcții mult mai puține decât fratele lui S20, încă de acu 10 zile, pe alt forum. Aștept noua gamă S30, că poate vor renunța la Exynos și poate nu mai câștigă Trump alegerile și pun iar GMS pe Huawei :D
Foarte interesant acest model și recunosc faptul că nu știam de el. Sigur, aștept și eu noutăți și de la Huawei, dar cu GMS.
Mulțumesc!
@Vio, de ceva vreme Orange vinde Samsung fie cu firmware ORO fie cu ROM. Cele luate din emag, de ex, vin cu ROM si in momentul in care il aprinzi pt prima data cu cartela Orange, va cere restart pt configurarea telefonului specific cu operatorul, adica volte,vowifi etc. Sa speram ca la urmatorul update, vine si esim.
Nu mă mai uitasem pe la Samsung și remarc existența procesorului Snapdragon, lucru ce nu poate decât să mă bucure. E foarte util acest topic, cel puțin pentru mine!
Mulțumesc foarte mult!
Am comandat și eu acest telefon și revin cu impresii după ce îl primesc! Chiar zisesem că nu mai iau Samsung, după problemele avute cu bateria și datorită faptului că se încălzea destul de tare, dar din ce am citit pe aici și în alte părți, la modelul acesta nu sunt astfel de probleme. Mulțumesc!
Bine ai (re)venit in club Vio :))
________
Razvan,te asteptam si pe tine cat de curand :)
Test 5G cu acest telefon, in Timisoara, strada Cluj langa Dentavis.
Adica o viteza de 4G+
La download, eu unul nu am prins pe 4G+ asa viteza. Dar, daca ne uitam la Ping, ala nu e ping de 5G, e de 4G. Daca ne uitam la upload, este oribil. Ce am observat insa, este ca aveam acelasi semnal si afara si inauntru, in cladire. Ma asteptam ca inauntru sa scada semnalul. Nu m-am uitat pe ce banda mergea 5G-ul, posibil sa fi fost pe 800Mhz, ca daca era pe 3000+, inauntru nici nu aveam semnal.
Mulțumesc frumos, @Ascary! Faptul că folosesc acel procesor de la Qualcomm și am citit că și bateria este ok, iar Huawei are probleme mari, m-a făcut să revin!
@ascary, momentan P20 pro face față cu brio, aștept să iau vreo decizie peste câteva luni.
Și prețul este unul imbatabil la acest moment, cu reducerile aferente. A contribuit și acest aspect la luarea rapidă a unei decizii pentru mine. Din păcate, văd că nu mai este disponibil acest produs în magazinul online la acest moment (cel puțin cel comandat de mine).
Am aplicat update-ul de Octombrie. Problema cu tap in loc de swipe nu mai e, dar persista si s-a agravat problema cu multitouch. In jocuri gen Call of Duty sau Pubg, e dezastru: daca cu stanga controlezi joystickul virtual si cu dreapta misti stanga dreapta, te trezesti ca nu mai merge joystickul, nu mai inregistreaza ca dai cu degetul pe el.
Eu abia ce l-am primit, dar nu am avut timp de el. Sunt curios unde pot găsi o husă flp de calitate, pentru că am întrebat ieri prin mai multe locuri și nu aveau.
Am găsit husă și am comandat-o online ( încă o aștept), dar folie de sticlă mi s-a pus de la alt model, pentru că nu am găsit pe nicăieri! Destul de neplăcută situația!
Instalații din magazin play, touch screen test, veți avea surprize, eu i-am făcutie azi retur, dar aveți grija ca dacă îl achiziționați din magazin aveți drept de retur doar 72 de ore, după nu va mai schimba telefonul, ci îl repara. Vin de pe p20 pro, ecranul cu 120 Hz e superb, snapdragon își face treaba, camera nu mă da pe spate, uneori are lag, baterie bună dar încărcare slaba fata de alte telefoane în aceeași categorie de preț. Am rămas cu un gust amar când am văzut câte probleme face acest ghost touch, va recomand sa va uitați pe youtube. Și atenție celor care pana acum v-a făcut probleme, se vor agrava......
Eu constat cu dezamăgire că nu mi se conectează la nicio cască bluetooth, la semnal e mai slab decât P 30, căști în pachet nu a avut. Deci are cam multe bube!
@Motiu La fel si la mine.Am dat retur! Atentie la problema cu touchscreen toata lumea! La cum pare, slabe sanse sa fie doar problema de soft. Am impresia ca au folosit un senzor pt touch de calitate slaba pe modelul asta. Nu ma asteptam sincer sa intampin asemenea probleme.
Nu am probleme cu aparatul, dar nu sunt prea încântat oricum.
Revin cu update: am reușit cu ajutorul celor de la Suport Samsung să rezolv partea cu conectarea la casca bluetooth!
Vio73 a răspuns
Motiu a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
RstdWoo a răspuns
Vio73 a răspuns
Motiu a răspuns
Vio73 a răspuns
Vio73 a răspuns
RstdWoo a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
RstdWoo a răspuns
Ascary a răspuns
RstdWoo a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Vio73 a răspuns
RstdWoo a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
mihai_13 a răspuns
RstdWoo a răspuns
Razvan a răspuns
andrei_pinti a răspuns
RstdWoo a răspuns
Razvan a răspuns
RstdWoo a răspuns
Razvan a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.