Întrebare cu răspuns(uri)

Ștergerea unei programări (reîncărcare recurentă)

De câteva luni de zile încerc să șterg o reîncărcare recurentă. Am încercat:

  • prin browser (orange.ro/myaccount) - apăs ”șterge”, scrie ”în procesare” și apoi ”eroare”
  • prin aplicația My Orange - acolo scrie că nu am reîncărcări programate...
  • am mers la o franciză Orange, persoana cu care am vorbit a sunat, a vorbit cu cineva, i-a explicat și mi-a spus ”s-a rezolvat” (nu s-a rezolvat, iar am primit SMS-ul)
  • Cu cine ar trebui să vorbesc pentru a scăpa de această reîncărcare recurentă?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut tuturor!

 

Sumarizăm aici cele 2 metode prin care se pot anula reîncărcările programate:

 

  • din contul My Orange/ secțiunea "Reîncărcare PrePay"/ "Reîncărcările Mele"/ "Șterge" - se poate doar adauga sau șterge o reîncarcare automată (nu se poate modifica) 

 

  • din Self Care *100#/ ramura 2 "Reîncărcare Prepay"/ subramura 2 "Continuă"/ subramura 7 "Programare reîncărcare"/ subramura 3 "Anulare programări"

 

Pentru programarea unei reîncărcări automate se procedează similar, doar că se aleg variantele "Alege opțiunea pentru reîncărcare automată" (My Orange), respectiv "Programare nouă" (*100#).

 

@Aynayda, tu ai procedat corect. Posibil să fi fost vreo eroare în acel moment.

 

 

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut Aynayda. Bine ai venit în comunitate.
Poți încerca prin apel la *100# ramura Opțiuni, apoi Opțiunile mele active. Ar trebui să îți apară opțiunile active și să poți selecta « anulare reactivare opțiune ».
Să ne spui, te rog dacă a funcționat așa.

Mulțumesc pentru răspuns - așa ceva cred că încercase și persoana de la franciză. Am încercat acum și nu am ramura ”opțiuni” în *100#. Am următoarele ramuri:
1 Cronos și plăți facturi
2 Reîncărcare PrePay
3 Abonamentul meu, opțiuni și blocare număr
4 Internet, MMS și setări
5 Roaming, internațional și mesagerie vocală

Am încercat 3, apoi ”1 Opțiuni” și am ajuns la:

1 Orange Cloud 25GB
2 Orange Cloud nelimitat
3 Cloud nelimitat Try and Buy
4 Opțiuni Deezer

Am încercat și ramurile 2 și 4 dar n-am dat peste ”opțiuni active” sau similar...

Buna seara.Apeleaza numarul 300 relatii clienti Orange sau Shop Orange cand intri in legatura cu o persoana rogi sa anuleze reincarcarea programata.O seara buna

@Aynayda îmi pare rău că nu a funcționat așa. Fiind vorba despre verificarea contului tău, am escaladat situația colegilor. Te rugăm să ne spui dacă s-a rezolvat.

Mulțumesc - am fost apelat de cineva și în urma discuției sper să se fi rezolvat. Dacă verific acum MyOrange încă văd respectiva programare dar poate trebuie să treacă ceva timp pentru sync.
Revin dacă primesc iar SMS pe 20-și-ceva ale lunii. :)

Mulțumim pentru răspuns. Te așteptăm în continuare în comunitate dacă ai și alte întrebări sau poți discuta cu ceilalți membri pe subiectele deschise :) și sperăm că s-a rezolvat cu reîncărcarea recurentă.

Salut tuturor!

 

Sumarizăm aici cele 2 metode prin care se pot anula reîncărcările programate:

 

  • din contul My Orange/ secțiunea "Reîncărcare PrePay"/ "Reîncărcările Mele"/ "Șterge" - se poate doar adauga sau șterge o reîncarcare automată (nu se poate modifica) 

 

  • din Self Care *100#/ ramura 2 "Reîncărcare Prepay"/ subramura 2 "Continuă"/ subramura 7 "Programare reîncărcare"/ subramura 3 "Anulare programări"

 

Pentru programarea unei reîncărcări automate se procedează similar, doar că se aleg variantele "Alege opțiunea pentru reîncărcare automată" (My Orange), respectiv "Programare nouă" (*100#).

 

@Aynayda, tu ai procedat corect. Posibil să fi fost vreo eroare în acel moment.

 

 

Nu reusesc sa vad, respectiv sa administrez din contul meu/reincarcare prepay in browser incarcarea recurenta a unei cartele prepay. Nu vad nicio incarcare in lista Reincarcarile mele, nu am optiune de stergere, desi pe factura exista aceasta incarcare de cartela. Nu functioneaza din contul Orange? Care e problema? Am atast un screenshot din cont...Multumesc anticipat pentru raspuns.

@ramo79, bun venit în Comunitate!
Este vorba de o reîncărcare recurentă (ai făcut o programare pentru o reîncărcare lunară)?
Ai încercat dezactivarea și de la *100#?

da, am facut o programare pt reincarcare lunara. nu am incercat direct dezactivarea la *100. de aceea intrebarea se referea la motivele pt care nu pot face dezactivarea din cont avand in vedere ca setarea platii recurente am efectuat-o de acolo. Multumesc anticipat pt raspuns.

Salut!

Iti recomadam sa incerci logarea de pe un alt browser. Daca nu functioneaza nici in acest fel, te rugam sa stergi memoria cache. Aceasta operatiune o poti face accesand unul dintre programele enumerate mai sus, apoi apasa tastele Ctrl+Shift+Delete si apoi butonul OK. Te rugam sa ne spui daca problema persista in continuare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!