Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Erori aplicatie Orange Money

Hello! Mai are cineva erori de la ultimul update cu modificari de securitate? La mine porneste greu aplicatia si m-am chinuit 30 de minute sa fac un transfer...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Din păcate, eu am avut chiar aseară o problemă, dar acum văd că e în regulă. Am vrut să încarc de mai multe ori pentru efectuarea unor plăți și după ce am efectuat una, când încărcam pentru a doua, mi-a apărut mesajul ,,Hopa. A intervenit o eroare" și n-a mai vrut.

Ieri am vrut sa mi transfer ceva bani si nu am reusit. Am incercat de pe cardul sotiei transfer prin IBAN nici asa nu a mers. Sper sa se rezolve problemele.

Szabolcs
Szabolcs

Szabolcs

User level
Nivel
2
950 / 2000
puncte
Custom field 2
Szabolcs

Vă mulțumim tuturor pentru sesizări!
Am transmis situația colegilor noștri. Vom reveni aici cu actualizări vis-a-vis de această problemă.

Și astăzi am pățit același lucru, în momentul în care am vrut să alimentez de mai multe ori. E destul de supărător! Mulțumim!

Salut tuturor!
Avem confirmarea că aceste erori au fost remediate și că transferurile funcționează normal. Este totul OK și la voi?

Sincer, am pățit și eu să-mi arate o eroare astăzi, la plata unei facturi la întreținere, dar apoi mi-a arătat că e plătită!
Deci totul a fost în regulă până la urmă!

La fel si mie la un transfer...dupa confirmare mi-a dat eroare,dar totusi mi l-a facut.
Cred ca mai este de lucru la aplicatie si cred ca eroarea vine din cauza autorizarii care s-a scos timp de 5 minute.
Inainte de acest update,eroarea nu exista.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Înseamnă că este generală. Am pățit și ieri, dar am crezut că e o întâmplare. Astăzi s-a repetat! Bine că s-a realizat de fiecare dată tranzacția!

Salut, da si eu am erori in aplicatia Orange Money, ideea e ca este actualizata in urma cu o zi, si nu se mai pot face transferuri cu card BT, , iar la autorizare tranzactie , trebuie sa intri de fiecare data in aplicatia bancii. desi in siteul orange scrie clar ca nu se va percepe asa ceva , adica alimentare contului va fi cat mai simpla. se pare ca acum nu mai este asa.

Am facut update la aplicatie ieri iar astazi am facut alimentare prin cardul inrolat al CEC Bank.Alimentarea s-a facut ca deobicei instant nu inainte de a introduce codul primit prin SMS de la CEC Bank. Mi se pare o masura de siguranta utila si chiar nu e complicat nimic,introduci suma si codul si asta e.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Hello,

La mine de la ultimul update imi tot da eroarea aia ca "Hopa! Avem o eroare" si nu mai vrea nicicum. Am sters aplicatia, am reinstalat-o, am instalat-o si pe un alt telefon tot nu vrea.
Aveti ceva sfaturi ce sa mai fac, va rog?

Multumesc!

@Mihai, când apare această eroare? Chiar la deschiderea aplicației sau în momentul în care vrei să faci o alimentare de cont sau o tranzacție? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Salut Mihai. Daca ai avut-o instalata in telefonul tau ar trebui sa mearga si dupa ultimul update. Dezinstaleaza/instaleaza asa:
-dezinstaleaza aplicatia
-restart telefon
-instaleaza aplicatia
-restart telefon.
Revin-o sa ne spui daca a mers.
(Pe alt telefon nu merge instalata daca nu ai acelasi SIM bagat in el)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Mihai, încearcă să intri și în Setarile telefonului -> Aplicații -> să alegi Orange Money, apoi să intri în Permisiuni si dai permisiuni pe Telefon. Nu e nevoie de nicio altă permisiune (Agenda/ Camera foto/ Locație/ Stocare). Odata făcut acest lucru, încearcă să te reloghezi în aplicația Orange Money și să faci înregistrarea de la început.
Te așteptăm cu feedback.

Hello,

Multumesc pt info si sfaturi. Sincer nu a mers nici cu varianta cu dezinstalat, reboot, instalat, reboot si nici cu cea cu permisiunile, din pacate.
Deci mie imi da eroare, mai exact tipul ala care trage de cabluri si zice "Hopa! avem o eroare!" dupa ce lansez aplicatia, dau pe Connect, pun nr de tel, vine sms-ul cu codul sa confirm requestul ca vreau sa accesez app-ul, dupa care imi cere ultimele 6 cifre din CNP si dupa care imi da "Is processing" pt o sec si apare tipul cu cablurile si eroarea. Cam asta e scenariul.

Multumesc,
Mihai

@Mihai, fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai autentificat în Comunitate) și aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumesc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!