Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Erori aplicatie Orange Money

Hello! Mai are cineva erori de la ultimul update cu modificari de securitate? La mine porneste greu aplicatia si m-am chinuit 30 de minute sa fac un transfer...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salutare!
Din păcate, eu am avut chiar aseară o problemă, dar acum văd că e în regulă. Am vrut să încarc de mai multe ori pentru efectuarea unor plăți și după ce am efectuat una, când încărcam pentru a doua, mi-a apărut mesajul ,,Hopa. A intervenit o eroare" și n-a mai vrut.

Ieri am vrut sa mi transfer ceva bani si nu am reusit. Am incercat de pe cardul sotiei transfer prin IBAN nici asa nu a mers. Sper sa se rezolve problemele.

Vă mulțumim tuturor pentru sesizări!
Am transmis situația colegilor noștri. Vom reveni aici cu actualizări vis-a-vis de această problemă.

Și astăzi am pățit același lucru, în momentul în care am vrut să alimentez de mai multe ori. E destul de supărător! Mulțumim!

Salut tuturor!
Avem confirmarea că aceste erori au fost remediate și că transferurile funcționează normal. Este totul OK și la voi?

Sincer, am pățit și eu să-mi arate o eroare astăzi, la plata unei facturi la întreținere, dar apoi mi-a arătat că e plătită!
Deci totul a fost în regulă până la urmă!

La fel si mie la un transfer...dupa confirmare mi-a dat eroare,dar totusi mi l-a facut.
Cred ca mai este de lucru la aplicatie si cred ca eroarea vine din cauza autorizarii care s-a scos timp de 5 minute.
Inainte de acest update,eroarea nu exista.

Înseamnă că este generală. Am pățit și ieri, dar am crezut că e o întâmplare. Astăzi s-a repetat! Bine că s-a realizat de fiecare dată tranzacția!

Salut, da si eu am erori in aplicatia Orange Money, ideea e ca este actualizata in urma cu o zi, si nu se mai pot face transferuri cu card BT, , iar la autorizare tranzactie , trebuie sa intri de fiecare data in aplicatia bancii. desi in siteul orange scrie clar ca nu se va percepe asa ceva , adica alimentare contului va fi cat mai simpla. se pare ca acum nu mai este asa.

Am facut update la aplicatie ieri iar astazi am facut alimentare prin cardul inrolat al CEC Bank.Alimentarea s-a facut ca deobicei instant nu inainte de a introduce codul primit prin SMS de la CEC Bank. Mi se pare o masura de siguranta utila si chiar nu e complicat nimic,introduci suma si codul si asta e.

Hello,

La mine de la ultimul update imi tot da eroarea aia ca "Hopa! Avem o eroare" si nu mai vrea nicicum. Am sters aplicatia, am reinstalat-o, am instalat-o si pe un alt telefon tot nu vrea.
Aveti ceva sfaturi ce sa mai fac, va rog?

Multumesc!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!