Întrebare cu răspuns(uri)

Email incorect la crearea contului My Orange

Am gresit o litera la crearea contului my orange si nu a venit email-ul de confirmare
Vreau să șterg contul și să creez altul

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Maine contactezi serviciul clienti "telefon la 300 " sau chat Djingo din pagina http://www.orange.ro si un reprezentant Orange va modifica si va activa adresa de email. Oricum, adresa de email se poate schimba ulterior din contul MyOrange.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Adrian: bun venit in Comunitate. Un cont neconfirmat este un cont neactivat, adica inexistent. Reia procedura pentru a-ti crea contul cu datele exacte. Revino pe topic daca ai reusit sa iti activezi contul MyOrange sau daca apar probleme.

Am incercat dar un merge am confirmat numărul și îmi scrie sa confirm adresa de email

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2

Maine contactezi serviciul clienti "telefon la 300 " sau chat Djingo din pagina http://www.orange.ro si un reprezentant Orange va modifica si va activa adresa de email. Oricum, adresa de email se poate schimba ulterior din contul MyOrange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!