Întrebare cu răspuns(uri)

Email incorect la crearea contului My Orange

Am gresit o litera la crearea contului my orange si nu a venit email-ul de confirmare
Vreau să șterg contul și să creez altul

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2

Maine contactezi serviciul clienti "telefon la 300 " sau chat Djingo din pagina http://www.orange.ro si un reprezentant Orange va modifica si va activa adresa de email. Oricum, adresa de email se poate schimba ulterior din contul MyOrange.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (17)

85%

17 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

85% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Adrian: bun venit in Comunitate. Un cont neconfirmat este un cont neactivat, adica inexistent. Reia procedura pentru a-ti crea contul cu datele exacte. Revino pe topic daca ai reusit sa iti activezi contul MyOrange sau daca apar probleme.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Am incercat dar un merge am confirmat numărul și îmi scrie sa confirm adresa de email

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2

Maine contactezi serviciul clienti "telefon la 300 " sau chat Djingo din pagina http://www.orange.ro si un reprezentant Orange va modifica si va activa adresa de email. Oricum, adresa de email se poate schimba ulterior din contul MyOrange.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!