Întrebare cu răspuns(uri)

Oferta Magazin Online - beneficiile din Punctele Thank You nu au fost calculate bine

Buna seara.
Daca am prelungit un abonament cu achizitie telefon in magazinul online, telefonul a fost livrat, achitat, iar dupa cateva zile se constata de către Orange ca beneficiile din Punctele Thank you care au fost scazute din pretul telefonului, nu au fost calculate bine in cont si pretul telefonului ar fi trebuit cumva sa fi fost mai mare, Ar mai avea cumva Orange cum sa ma puna sa platesc diferența?
Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Este similar cu un produs la pret gresit de valoare mai mica afisat in magazin. Pretul afisat trebuie respectat, chiar daca ulterior se corecteaza greseala. Cazul tau se trateaza similar.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Radu: Interesanta intamplare. In mod normal NU ar trebui sa revina. Greseala trebuie asumata, mai ales daca ai si contractul clar pe o valoare fixa. Adormitii suporta paguba.

Multumesc de raspuns!
Contractul la achizitiile din Magazin online am vazut ca nu sunt in Contul de client, doar factura si noua perioada de valabilitate a abonamentului, in speta inca 24 de luni.

Este similar cu un produs la pret gresit de valoare mai mica afisat in magazin. Pretul afisat trebuie respectat, chiar daca ulterior se corecteaza greseala. Cazul tau se trateaza similar.

Salutare!
Nu cred să fie probleme odată ce și-au dat acceptul în anumite condiții. Nu este vina ta și nu ai de ce să te impacientezi că nu e calculat nu știu ce bine.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Mulțumesc pentru rsp.
Astept sa fiu contactat din nou pana se hotaraste Orange care e situatia de fapt... doar am fost anuntat telefonic ca a fost o greșeală de ofertare in Magazinul Online referitoare la pretul telefonului pe utilizatorul meu, si ca Orange va analiza si va veni cu solutia (pentru ei, ca eu nu am nicio problema) Cica pretul telefonului achizitinat avea reduceri suplimentare (neafisate de altfel) raportate la un alt numar prelungit de mine...Astept sa vad ce solutie identifica, dar nici eu nu cred ca au ce... tinand cont ca eu doar am dat Cumpara si 2 butoane de Next.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!