anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament YOXO - in caz de modificare tarife/oferte

86szs
Începător
Daca contractul este valabil 30 de zile, in cazul in care se modifica tarifele, de exemplu daca dupa 31.10.2020 se incheie promotia si se vor majora tarifele, se vor activa automat tarifele majorate pentru acelasi tip de abonament?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@86szs: Repet cele mentionate anterior si care sunt destul de clare: "Daca citesti pe http://www.yoxo.ro vei observa exemplul: "Dacă ai activat un abonament YOXO 20 GB pana în data 31 octombrie, vei plăti pentru el prețul promoțional atâta timp cât abonamentul de YOXO 20 GB este activ. Dacă, ulterior datei de 31 octombrie, modifici abonamentul din YOXO 20 GB în YOXO 60 GB sau YOXO 100 GB, prețul afferent va fi diferit de cel promoțional și va fi cel afisat în aplicație în momentul schimbării."". ___________________ Ca sa fie mai sumar: Vei plati abonamentul pe care-l alegi pana pe 31 octombrie, la tariful afisat promotional pana pe 31 octombrie. Orice alta modificare ulterioara se va tarifa la valoarea optiunii din momentul activarii acesteia.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember
@86szs: Bun venit in Comunitate. Ai primit un Contract aferent abonamentului YOXO? Ce scrie acolo? Ar trebui sa fie valabile cel putin pe perioada contractuala. _______________________________ Later edit: Daca citesti pe www.yoxo.ro vei observa exemplul: "Dacă ai activat un abonament YOXO 20 GB pana în data 31 octombrie, vei plăti pentru el prețul promoțional atâta timp cât abonamentul de YOXO 20 GB este activ. Dacă, ulterior datei de 31 octombrie, modifici abonamentul din YOXO 20 GB în YOXO 60 GB sau YOXO 100 GB, prețul afferent va fi diferit de cel promoțional și va fi cel afisat în aplicație în momentul schimbării."

Razvan
#StarMember
Tariful la Yoxo este valabil 30 de zile, nu există perioadă minimă contractuală mai mare, ca la abonamentele clasice de 6/12/24 de luni.

86szs
Începător
Tocmai din acest motiv ma intreb ca in cazul in care se schimba tarifele ramane cel de la momentul activarii abonamentului sau se va aplica tariful nou

FLo1
#StarMember
@86szs: Repet cele mentionate anterior si care sunt destul de clare: "Daca citesti pe http://www.yoxo.ro vei observa exemplul: "Dacă ai activat un abonament YOXO 20 GB pana în data 31 octombrie, vei plăti pentru el prețul promoțional atâta timp cât abonamentul de YOXO 20 GB este activ. Dacă, ulterior datei de 31 octombrie, modifici abonamentul din YOXO 20 GB în YOXO 60 GB sau YOXO 100 GB, prețul afferent va fi diferit de cel promoțional și va fi cel afisat în aplicație în momentul schimbării."". ___________________ Ca sa fie mai sumar: Vei plati abonamentul pe care-l alegi pana pe 31 octombrie, la tariful afisat promotional pana pe 31 octombrie. Orice alta modificare ulterioara se va tarifa la valoarea optiunii din momentul activarii acesteia.

86szs
Începător
Am inteles, mulțumesc pentru raspunsuri. Mai am o intrebare si nu as deschide un topic nou: in cazul in care uiti sa activezi opriunea cu minute internaționale si incerci sa suni in afara țării ce se întâmplă? Aplica un cost suplimentar sau pur si simplu nu poti efectua apelul?

FLo1
#StarMember
@86szs: Nu, Yoxo e putin altfel decat prepay-ul. La prepay da, asa ar fi fost cum ai scris. Insa la Yoxo, e simplu: daca nu ai optiunea activata nu poti efectua apelul respectiv. De pe card iti retrage bani doar pentru activarea optiunii principale sau pentru activarea unor optiuni suplimentare. In rest... fara cheltuieli suplimentare. Totusi, daca exista posibilitatea, pentru "internationale" iti recomand variante simple si nu te complici deloc: Skype, whatsapp, alte aplicatii similare.