Întrebare fară răspuns

Oferte Orange

Am solicitat o oferta de portare , client de aproape 20 ani, oferta standard ca si pentru un client nou, nu cred ca este ok si ar trebui sa faceti ceva in sensul acesta. Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Esti client Orange de 20 de ani si vrei sa mai aduci un alt numar in retea pe numele tau? Eu asta inteleg din ce spui..
Din ce-mi amintesc, fiind aproape in aceeasi situatie, cu 3 abonamente si de portat inca unul, am primit reducere la pretul abonamentelui prezent pe site la acel moment..
Tu ce oferta ai primit si ce anume ti-ai fi dorit sa primesti?

Mda... "client de aproape 20 de ani", am ales prepay ca un pas intermediar in universul incert al comunicatiilor. De ce? Pentru ca nu e obligatoriu si e cel mai "low cost", indiferent de provider. Abonamentul in ziua de azi este un moft. In urma cu 20 de ani numaram fiecare cent si tot eram recompensati. Astazi trebuie sa cheltuiesti dublu ca sa primesti.... faramituri.
Sfat: nu te supăra că nu ai mai mult. Bucura-te ca vei cheltui mai putin, pentru ca orice leu disponibil la client nu ramane nevanat.

Și eu cred că ar fi normal să primești o ofertă mai bună, nu una standard, după 20 de ani vechime. Așa ar face clienții să fie mai mulțumiți și poate chiar să aibă mai multe abonamente. Dar când vezi că ești tratat ca și un nou abonat sau chiar mai rău, chiar nu e în regulă. Și eu am peste 20 de ani ca și abonat și mi s-ar părea de bun simț să se facă ceva în acest sens, mai ales că am trecut chiar anul trecut printr-o situație asemănătoare.

Pai nu prea mai contează vechimea la niciun operator, de când este liber la portare, fiecare companie se străduiește să fure cât mai mulți abonați de la cealaltă, ca să dea bine la finalul anului. Orange oferea discount uri generoase la portare pentru clienții noi, care stăteau fix 2 ani și plecau iar și reveneau peste 2 ani, strategie din care toate companiile au avut de pierdut. Acum, cu criza care se prefigurează, au închis robinetul la reduceri.

@0840231684 Aceasta practica este de cativa ani buni, vechime in retea a devenit frectie la picior de lemn in momentul repozitionarii unui abonament.

S-a mai discutat aici, un client nou are acces la oferte net superioare dpv al resurselor / pret paltit / pret subventie terminal, decat un client care are 20 de ani vechime, o media a facturilor de 150 lei / lunar si nici macar o singura restanta la plata acestora.

Fix pe modelul acesta de abordare, Orange a pierdut foarte multi abonati cu vechime de peste 15 ani in retea. Pentru ca acesti abonati, in momentul in care au solicitat o repozitionare de abonament au fost tratati cu dispret si in bataie de joc de catre operator.

Și eu sunt client din 2003. în mai anul acesta am solicitat și eu o ofertă pentru prelungirea abonamentului de voce și nu doar că am primit fix nimic :(... dar, nu aș mai fi putut păstra abonamentul în aceleași condiții. Am primit în urmă cu 2 ani o ofertă prin care erau dublate resursele de net și aș fi rămas cu jumătate.
Acum mi-a expirat perioada contractuală pentru internet și televiziune. Am fost în Orange Shop, au existat ceva neînțelegeri și am cerut oferta online. Dacă nu primesc cel puțin 6 luni de abonament gratuit, sau un preț mai mic față de ce plătesc în prezent, voi solicita reziliere și voi opta pentru oferta de la Digi. Nu sunt eu mare fan al acestei firme, dar știu că ei au rețea în blocul în care locuiesc

Partea cu resurse dublate sau 30% reducere din pretul abonamentului cred ca acorda si acum la prelungire pe 24 de luni...... si cam atat. Din pacate, subventiile acordate telefoanelor sunt apa de ploaie.

Mai bine achizitie de telefon la pret standard din alte surse si varianta prepay sau un abonament de tip SIM Only cu internet nelimitat si 30% reducere din taxa lunara.

@ FaraUnID iau în considerare varianta de a trece pe prepay peste 2 ani. Nu am primit acum absolut nimic la fidelizare, nici cea mai mică reducere la abonament.
Telefonul l-aș fi putut cumpăra la același preț cu cardul de credit :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!