Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Aplicatia MyOrange nu imi functioneaza de mai bine de 2 saptamani

Nu o pot accesa de mai bine de 2 saptamani. Este de la mine sau de la aplicatie ???

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Și dacă nu are calculator ? Aplicația funcționează perfect pe mobil .
E o chestiune punctuală, strict la utilizator .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Noah este o recomandare ! doar am scris .

  • motivatie - My Orange este foarte bine optimizat si insumeaza toate detaliile pe care le ofera Orange , aplicatia pentru mobil este mai simpla ( nu zic ca nu este buna) dar nu ofera toate detaliile , si in plus depinde si pe ce android ruleaza ce firma produce telefonul(fiecare producator isi costumizeaza varianta de android) se mai intampla sa pierzi telefonul sau sa-ti fie furat si persoane straine sa aiba acces la contul tau si aici nu este vorba doar de my orange ci si despre aplicatiile bancare ... etc etc .
  • sunt multe de spus din acest motiv/motive recomand sa folositi calculatorul de acasa (cred ca fiecare are un comp acasa)

@Mirell38, mulțumim că ai revenit și ne bucurăm că s-a rezolvat.
Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a apărea primul și a ajuta și alți utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!