Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Nu o pot accesa de mai bine de 2 saptamani. Este de la mine sau de la aplicatie ???
Problema a fost rezolvata prin schimbarea parolei . Multumesc
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
@Mirell38, bun venit în Comunitate!
Aplicația este funcțională. Ce se întâmplă când o accesezi? Poți atașa un screenshoot ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă?
Buna, la mine functioneaza atat pe telefon (Android), cat si pe calculator. Eventual incearca sa faci update/ restart dispozitiv
Am dat si restart am si reinstalat si upgrade
Ai dezinstalat/ reinstalat aplicația? Ce model de telefon utilizezi? Până acum 2 săptămâni a funcționat pe același device?
Am schimbat telefoanele . Dupa schimb nu mai functioneaza pe nici unul . Nici pe S8 plus nici pe Note10 plus . Am dezinstalat , am reinstalat inclusiv am sters toate datele din biblioteca . Acelasi raspuns ca in foto
Salut @Mirell38,
Poti incerca sa accesezi contul MyOrange de pe laptop/PC sau din browserul telefonului pentru a verifica daca exista o problema la nivel de cont sau de functionare a aplicatiei?
https://www.orange.ro/myaccount/
Din browser pot accesa contul .
Aplicatia MyOrange in schimb este decedata cu succes :)
Merci ca ai incercat, e bine ca il poti accesa din browser contul.
Ce mai poti face este sa reinstalezi din nou aplicatia din Magazin Play si sa incerci sa te autentifici folosind datele mobile si nu conexiunea la wifi.
Sa ne spui daca functioneaza.
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia , am incercat pe date , pe wifi , cu nr de telefon , cu username ul , cu email ul . Acelasi raspuns SERVICIUL ESTE MOMENTAN INDISPONIBIL
Inteleg Mirell38, am testat si eu aplicatia iar in cazul meu merge, o folosesc de pe un Huawei cu Android 10.
Intra pe https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj de acolo catre Orange. Poti atasa captura de ecran cu eroarea si link-ul catre acest topic din comunitate.
Cel mai probabil este o problema la nivel de cont, a mai existat si in trecut aceasta problema pentru alti utilizatori.
Sa ne spui cand se va rezolva problema si cum s-a procedat pentru rezolvare.
Salut,
In acest moment aplicatia My Orange este functionala.
Pentru a verifica punctual situatia ta, te rugam sa trimiti un e-mail catre serviciul.clienti@orange.ro cu urmatoarele informatii:
Ai încercat și pe laptop/desktop?
reset telefon Note 10 ... este singura solutie pentru tine , dupa care reinstalezi my orange si restul de aplicatii , ai grija ca daca nu ai salvat pe card SD media ai sa o pierzi , la fel si contactele - fa un backup si fa reset .
Clar este o problema de soft la telefon. Acum 2 săptămâni ai făcut cumva vreun update de securitate sau altceva la telefon?
Am schimbat telefoanele
Mirell38 a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
mihai_13 a răspuns
un anonim a răspuns
Mirell38 a răspuns
Razvan a răspuns
mihai_13 a răspuns
Vio73 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
rafa.helper a răspuns
Mirell38 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Mirell38 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Mirell38 a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a răspuns
Vrajitoarea a răspuns
DanielaH a răspuns
Mirell38 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.