Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Aplicatia MyOrange nu imi functioneaza de mai bine de 2 saptamani

Nu o pot accesa de mai bine de 2 saptamani. Este de la mine sau de la aplicatie ???

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Mirell38, bun venit în Comunitate!
Aplicația este funcțională. Ce se întâmplă când o accesezi? Poți atașa un screenshoot ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă?

Buna, la mine functioneaza atat pe telefon (Android), cat si pe calculator. Eventual incearca sa faci update/ restart dispozitiv

Ai dezinstalat/ reinstalat aplicația? Ce model de telefon utilizezi? Până acum 2 săptămâni a funcționat pe același device?

Am schimbat telefoanele . Dupa schimb nu mai functioneaza pe nici unul . Nici pe S8 plus nici pe Note10 plus . Am dezinstalat , am reinstalat inclusiv am sters toate datele din biblioteca . Acelasi raspuns ca in foto

Salut @Mirell38,
‏‏‎ ‎
Poti incerca sa accesezi contul MyOrange de pe laptop/PC sau din browserul telefonului pentru a verifica daca exista o problema la nivel de cont sau de functionare a aplicatiei?
https://www.orange.ro/myaccount/

Merci ca ai incercat, e bine ca il poti accesa din browser contul.
Ce mai poti face este sa reinstalezi din nou aplicatia din Magazin Play si sa incerci sa te autentifici folosind datele mobile si nu conexiunea la wifi.
Sa ne spui daca functioneaza.

Am dezinstalat si reinstalat aplicatia , am incercat pe date , pe wifi , cu nr de telefon , cu username ul , cu email ul . Acelasi raspuns SERVICIUL ESTE MOMENTAN INDISPONIBIL

Inteleg Mirell38, am testat si eu aplicatia iar in cazul meu merge, o folosesc de pe un Huawei cu Android 10.
Intra pe https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj de acolo catre Orange. Poti atasa captura de ecran cu eroarea si link-ul catre acest topic din comunitate.
Cel mai probabil este o problema la nivel de cont, a mai existat si in trecut aceasta problema pentru alti utilizatori.
Sa ne spui cand se va rezolva problema si cum s-a procedat pentru rezolvare.

Salut,
In acest moment aplicatia My Orange este functionala.
Pentru a verifica punctual situatia ta, te rugam sa trimiti un e-mail catre serviciul.clienti@orange.ro cu urmatoarele informatii:

  • Numarul de telefon si adresa de e-mail asociate contului My Orange;
  • Modelul telefonului si versiunea de soft a acestuia;
  • O captura de ecran cu eroarea care iti apare.
  • Mulțumim.

reset telefon Note 10 ... este singura solutie pentru tine , dupa care reinstalezi my orange si restul de aplicatii , ai grija ca daca nu ai salvat pe card SD media ai sa o pierzi , la fel si contactele - fa un backup si fa reset .

  • Acum ca o recomandare - foloseste my orange pe calculator nu pe telefon .
  • ps.pentru tot ce ti-am scris exista o motivare"tehnica" pe care nu ti-o pot explica aici ..(e prea mult de explicat sorry)

Clar este o problema de soft la telefon. Acum 2 săptămâni ai făcut cumva vreun update de securitate sau altceva la telefon?

Noah este o recomandare ! doar am scris .

  • motivatie - My Orange este foarte bine optimizat si insumeaza toate detaliile pe care le ofera Orange , aplicatia pentru mobil este mai simpla ( nu zic ca nu este buna) dar nu ofera toate detaliile , si in plus depinde si pe ce android ruleaza ce firma produce telefonul(fiecare producator isi costumizeaza varianta de android) se mai intampla sa pierzi telefonul sau sa-ti fie furat si persoane straine sa aiba acces la contul tau si aici nu este vorba doar de my orange ci si despre aplicatiile bancare ... etc etc .
  • sunt multe de spus din acest motiv/motive recomand sa folositi calculatorul de acasa (cred ca fiecare are un comp acasa)

@Mirell38, mulțumim că ai revenit și ne bucurăm că s-a rezolvat.
Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a apărea primul și a ajuta și alți utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!