Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Aplicatia MyOrange nu imi functioneaza de mai bine de 2 saptamani

Nu o pot accesa de mai bine de 2 saptamani. Este de la mine sau de la aplicatie ???

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Mirell38, bun venit în Comunitate!
Aplicația este funcțională. Ce se întâmplă când o accesezi? Poți atașa un screenshoot ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Buna, la mine functioneaza atat pe telefon (Android), cat si pe calculator. Eventual incearca sa faci update/ restart dispozitiv

Vrajitoarea
Vrajitoarea

Vrajitoarea

User level
Nivel
3
2646 / 5000
puncte
Custom field 2
Vrajitoarea

Ai dezinstalat/ reinstalat aplicația? Ce model de telefon utilizezi? Până acum 2 săptămâni a funcționat pe același device?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am schimbat telefoanele . Dupa schimb nu mai functioneaza pe nici unul . Nici pe S8 plus nici pe Note10 plus . Am dezinstalat , am reinstalat inclusiv am sters toate datele din biblioteca . Acelasi raspuns ca in foto

Salut @Mirell38,
‏‏‎ ‎
Poti incerca sa accesezi contul MyOrange de pe laptop/PC sau din browserul telefonului pentru a verifica daca exista o problema la nivel de cont sau de functionare a aplicatiei?
https://www.orange.ro/myaccount/

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Merci ca ai incercat, e bine ca il poti accesa din browser contul.
Ce mai poti face este sa reinstalezi din nou aplicatia din Magazin Play si sa incerci sa te autentifici folosind datele mobile si nu conexiunea la wifi.
Sa ne spui daca functioneaza.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Am dezinstalat si reinstalat aplicatia , am incercat pe date , pe wifi , cu nr de telefon , cu username ul , cu email ul . Acelasi raspuns SERVICIUL ESTE MOMENTAN INDISPONIBIL

Inteleg Mirell38, am testat si eu aplicatia iar in cazul meu merge, o folosesc de pe un Huawei cu Android 10.
Intra pe https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj de acolo catre Orange. Poti atasa captura de ecran cu eroarea si link-ul catre acest topic din comunitate.
Cel mai probabil este o problema la nivel de cont, a mai existat si in trecut aceasta problema pentru alti utilizatori.
Sa ne spui cand se va rezolva problema si cum s-a procedat pentru rezolvare.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Salut,
In acest moment aplicatia My Orange este functionala.
Pentru a verifica punctual situatia ta, te rugam sa trimiti un e-mail catre serviciul.clienti@orange.ro cu urmatoarele informatii:

  • Numarul de telefon si adresa de e-mail asociate contului My Orange;
  • Modelul telefonului si versiunea de soft a acestuia;
  • O captura de ecran cu eroarea care iti apare.
  • Mulțumim.

reset telefon Note 10 ... este singura solutie pentru tine , dupa care reinstalezi my orange si restul de aplicatii , ai grija ca daca nu ai salvat pe card SD media ai sa o pierzi , la fel si contactele - fa un backup si fa reset .

  • Acum ca o recomandare - foloseste my orange pe calculator nu pe telefon .
  • ps.pentru tot ce ti-am scris exista o motivare"tehnica" pe care nu ti-o pot explica aici ..(e prea mult de explicat sorry)

Clar este o problema de soft la telefon. Acum 2 săptămâni ai făcut cumva vreun update de securitate sau altceva la telefon?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!