Întrebare fară răspuns

Imposibilitatea sesizarii unor deranjamente CATV, internet fix sau Orange Money pentru abonatii Yoxo

Salut,

Se pare ca in configurarea abonamentului Yoxo, nu s-a tinut cont de accesul la posibilitatea de a sesiza deranjamente tehnice pentru abonatii care utilizeaza si serviciile fixe CATV, internet sau Orange Money.

Este firesc ca accesul la Serviciul Clienti Yoxo sa fie contracost prin apel la 300 sau gratuit prin intermediul chat-ului - este o informatie publica si pe care mi-am asumat-o cand am ales Yoxo.

Ce nu inteleg insa este de ce atunci cand apelez 300 nu pot intra in legatura cu un operator Orange Money sau un operator care sa imi poata inregistra eventualele deranjamente tehnice ale serviciilor CATV si internet fix.

Cazul meu, sunt abonat Yoxo, dar si abonat CATV si internet fix, precum si utilizator Orange Money.
Pentru aceste servicii, potrivit termenilor si conditiilor aflate acum in vigoare, Orange asigura clientilor posibilitatea reclamarii unor deranjamente tehnice prin apel gratuit la serviciul unic 300.

Mai mult, potrivit reglementarilor ANCOM, operatorii sunt obligati sa ofere clientilor acces gratuit la serviciul de deranjamente. Atentie, nu ma refer la serviciul clienti ci la posibilitatea de a reclama o nefunctionalitate a serviciului. De exemplu, tranzactie dublata pe contrul Orange Money.

Ca atare, ii rog pe moderatorii Orange sa transmita colegilor din departamentul abilitat solicitarea de a facilita accesul abonatilor Yoxo la serviciile suport pentru Orange Money, CATV si internet fix.

Multumesc mult.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@observator: Nu inteleg superficialitatea cu care cunosti serviciile Orange, desi Orange ti-a pus la dispozitie totul. Dar sa le luam punctual:

  • 1. Despre Yoxo, s-ar parea ca nu e suficient ca ai minute nelimitate si necontorizate. Descoperim un nou nivel paradoxal: GRATUIT, un nivel de consum mai important decat NELIMITAT. Ideea, daca nu e clar: te costa sa apelezi la 300 (0374300300) de pe Yoxo?
  • 2. Ce program de lucru al operatorilor ORANGE ar fi ok pentru tine? 24 de ore pe zi? Sunt si ei oameni. Cunosti programul de lucru al acestora? Afli detalii de pe unul dintre cele mai accesate topicuri din comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
  • 3. Stii oare ca sesizari se pot transmite cand doresti tu si in scris? Pe email, chat Djingo, aici in Comunitate....24 de ore zilnic. Vrei mai mult? Detalii pe http://www.orange.ro/contact
  • 4. Pentru o grija in minus, cand vei avea un "eventual deranjament", cu sigurata un angajat ORANGE va fi online pentru a-ti inregistra mesajul, indiferent de canalul de comunicare ales.

@FLo_1

Felul in care ai ales sa raspunzi este unul nedemn pentru calitatea de membru al acestei comunitati.

Este dreptul fiecaruia sa isi exprime ideile si sa ii ofere furnizorului perspective la care nu s-a gandit.

Ironia si cuvintele la care apelezi arata in fapt limitarea pe care o ai in a folosi serviciile Orange.

Situatia expusa de mine este una cat se poate de reala si, in unele situatii, poate reprezenta un impediment. De exemplu, atunci cand din contul Orange Money iti este debitata o suma dubla fata de cea corecta (1.000 lei in loc de 500), cred ca ti-ai dori sa intri in legatura cu un operator, nu sa transmiti o sesizare scrisa. Plus ca, potrivit regulamentelor BNR, orice IFN trebuie sa asigure clientilor acces la un departament suport pentru a-si putea gestiona banii in timp real.

@observator: esti simpatic. Nu are rost comentat cele scrise de tine ulterior. Pentru mine, daca astfel de standarde cunosti tu aplicabile ca obligatorii, spune-mi o institutie bancara sau nebancara si eu subscriu ca si client la acea institutie. Conditia: sa apelez duminica seara la acea institutie si sa raspunda cineva la telefon. Luni dimineata e prea tarziu.... clientul a ales alt IFN.

Toti emitentii de carduri sunt obligati sa ofere suport pentru clienti.

Cei care raspund la numerele de suport afisate pe spatele cardurilor, in marea majoritate non-stop, ofera suport pentru tranzactiile efectuate, inclusiv duminica noaptea.

Ca sa revin la subiect, Orange Money, ca emitent de carduri, trebuie sa asigure tuturor clientilor acces la suport tehnic.

In concluzie... nici un exemplu concret. Multumesc. Q.E.D.
PS: Nici macar institutiile bancare nu lucreaza in weekend, IFNurile nici atat. Deci sa revenim la realitatea in care traim cu totii.

@observator: Citesti, ceea ce e de apreciat. Dar daca ai si testa cele citite ai vedea ca nu este asa. Caz concret: BT: Poti suna la numarul lor de sesizari, le poti scrie cat vrei ca pot considera NOROCOS pe cel caruia i se si raspunde, indiferent de problema: carduri/conturi/aplicatii online. Si raspunsuri evazive, ca sa nu consideri ca nu ti s-a raspuns. De ING... la fel. De cand au desfintat casieriile, nici la telefon nu-i mai gasesti. Doar pe email si pana te au client. Multumesc de exemple.

@observator,
Salutare!
Nu poți intra în legătură cu ei nici prin numărul de fix, nici prin alte metode gen Chat Djingo, secțiunea Contact din My Orange, etc?
Normal, ar trebui să poți face acest lucru lejer!

@Vio73

Apelarea numarului de fix de pe Yoxo te redirectioneaz catre 300, iar Orange Money nu ofera suport via chat.

Ca atare, singura alternativa ramane prin e-mail sau formular de contact, ori pentru un serviciu financiar nu este un suport in real time.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!