Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] probleme detalii convorbiri in My Orange

de ceva vreme, in aplicatia my orange, nu functioneaza modulul detalii convorbiri (imi apare capul de tabel, fara informatii 1-0 din 0). am sunat la orange si mi-au spus ca intampina probleme tehnice. ati patit si voi acelasi lucru?

AV
AV

AV

User level
Nivel
0
15 / 100
puncte
Custom field 2
AV
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Da, am intampinat aceeasi situatie si si-a revenit.. Nu am stat sa verific tot timpul, deci nu stiu exact de cand nu mergea si in cat timp s-a rezolvat, am intrat a doua zi, dupa ce am observat problema si am vazut ca merge..
Am facut verificarea tot pentru o intrebare din comunitate, altfel, eu nu verific istoricul conversatiilor..

nu functioneaza de 3 zile. am incercat si acum 1 minut. la mine nu functioneaza. tu cand ai incercat?

AV
AV

AV

User level
Nivel
0
15 / 100
puncte
Custom field 2
AV

Da, în acest moment, pentru o parte din clienți, există niște probleme la vizualizarea și descărcarea detaliilor de convorbiri din My Orange. Ne pare rău pentru această situație și vă asigurăm că departamentul nostru tehnic face toate demersurile necesare pentru evaluarea și rezolvarea acestei probleme. Vă vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a remediat. Mulțumim pentru înțelegere.

La mine, din fericire, văd că e în regulă atât pe telefon, cât și pe PC.
Dar am avut momente când nu mi le afișa!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Problema cu vizualizarea detaliilor de convorbiri s-a remediat. Ne puteți confirma, vă rog, că este în regulă și la voi? Mulțumim.

Nu merge din nou de cateva zile .cand se rezolva??

Catalinnn
Catalinnn

Catalinnn

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Catalinnn

@Catalinnn, mulțumim pentru sesizare.
Într-adevăr, in acest moment avem clienți care nu își pot vizualiza detaliile de convorbiri din My Orange.
Până la remedierea situației (de care se ocupă colegii noștri de la departamentul tehnic), recomandăm următoarea variantă pentru a putea accesa detaliile de convorbiri - din aplicația de mobil, click în partea de jos pe “Descarcă informații” și se va deschide un Excel cu informațiile solicitate.
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că problema a fost rezolvată. Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!