Întrebare fară răspuns

Telefon fara serviciu

Buna ziua, de cateva zile " nu am serviciu" la telefon.
Care este cauza?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In principiu ori cartela SIM e defecta/ miscata de la loc, ori s-a defectat telefonul. Cred ca prima data ar trebui scoasa/ reintrodusa cartela SIM, iar apoi daca tot nu functioneaza, eventual testata in alt telefon si apoi testat telefonul cu o alta cartela.

Bun venit!
Este foarte posibil să se fi defectat și atunci trebuie mers într-un Orange Shop pentru verificare/schimbare de sim. Acolo, cu siguranță vei fi ajutată de personalul din magazin.
Succes!

@Carii9915: Daca un restart sau o reverificare a modului de asezare a SIM-ului in telefon nu schimba situatia mesajului telefonului, atunci singura solutie este schimbarea SIM-ului in orice Orange Shop.
Revino pe topic in Comunitate si spune-ne daca ti s-a rezolvat problema.

Scoate cartela sim, șterge-o cu spirt sau alt alcool de prin casă, de exemplu spray și pune-o în telefon. Dacă nu îți funcționează, mergi într-un magazin Orange pentru a schimba simul. Dacă ești utilizator prepay este necesar să mergi în Orange Shop, nu în Store, acolo nu vei pleca decât "încălțat" cu un abonament pe 6 luni.

Dupa care inmuiata in cafea fara zahar dar cu lapte, data cu antiperspirant, apa sfiintita si plimbata pe la mormantul lui Arsenie Boca. Ca sa stim una si buna!

Sunt curios care este pozitia @Orange fata de aceste sfaturi, de tipul "Scoate cartela sim, șterge-o cu spirt sau alt alcool de prin casă, de exemplu spray". Chair am rugamintea ca un reprezentant Orange sa formuleze un punct de vedere pe acest subiect.

@Carii9915 Incearca SIM-ul intr-un alt telefon. Daca problema persista va fi nevoie sa te deplasezi intr-un Orange Shop pentru inlocuirea cartelei. Daca SIM-ul functioneaza in alt telefon, atunci problema tine de telefonul initial.

De asemena poti incerca un alt SIM in telefonul initial sa vezi daca manifesta aceleasi simptome.

Ce poti face tu ca si utilizator casnic este sa incerci un Restart sau chiar un Hard Reset pe telefonul initial. Daca problema persista, atunci vizita in service este singura varianta.

Buna Carii9915
Ai reusit sa verifici daca folosita cu alt telefon, cartela functioneaza? In cazul in care nu functioneaza, ai ajuns la un orange shop pentru a o schimba?

@Carii9915, s-a rezolvat problema cu telefonul? Te-au ajutat sfaturile primite de la ceilalți membri ai Comunității? Te așteptăm să revii cu detalii.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!