Întrebare cu răspuns(uri)

Reincarcare PrePay online nerealizata - experiente similare?

Am incercat astazi dimineata 24.09.2020 sa reincarc contul PrePay online. Desi pe site-ul Orange mi-a fost aratat mesajul ''Felicitari! Reincarcarea se va face in cateva momente ....'', contul nu mi-a fost reincarcat si nu am primit nici confirmare de reincarcare prin SMS (au trecut de la reincarcarea online mai mult de 5 ore). Am fost nevoita sa merg intre timp sa reincarc intr-un magazin Orange. In timp ce banca mi-a confirmat ca plata online a fost efectuata cu succes, comunicandu-mi ID-ul de autorizare si RRN-ul, cei de la suportul clienti Orange nu pot identifica nici o tranzactie cu aceste coduri. Ati avut experiente similare cu a mea? Ce pasi ati urmat sau ce sfaturi imi puteti da in aceasta situatie? Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Intr-adevar, am intampinat o problema tehnica privind reincarcarea efectuata din contul My Orange, insa situatia a fost remediata. Banii vor fi restituiti in termen de 3-5 zile lucratoare in functie de banca emitenta. Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Mena, bun venit în Comunitatea Orange și mulțumim pentru sesizare!
Vom verifica situația la colegii noștri și vom reveni cu un răspuns. Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Intr-adevar, am intampinat o problema tehnica privind reincarcarea efectuata din contul My Orange, insa situatia a fost remediata. Banii vor fi restituiti in termen de 3-5 zile lucratoare in functie de banca emitenta. Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!

Niciodata nu am avut probleme cu incarcarea unei cartele prepay

  • am cont online myorange din anul 2009 iar platile le-am facut tot timpul pe factura de abonament orange
  • probleme apar numai daca incarci de pe un card bancar (nesincronizare tranzactiei bancare banca-orange sau anumite ore in care banca face mentenanta conturilor)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!