Întrebare fară răspuns

Cum folosesc asigurarea Orange în caz de accident și furt?

 

Am văzut recent în Comunitate situația unui client căruia i se furase telefonul și ne-am gîndit că ar fi util un topic despre pașii care trebuie urmați în cazul unui astfel de eveniment acoperit de una dintre cele 2 tipuri de asigurare Orange pentru telefon, modem sau tabletă.

 

La Orange există 2 tipuri de asigurare:

  • Asigurare Basic - asigură dispozitivul în caz de accident (nu acoperă daunele estetice sau cele rezultate din neglijență)
  • Asigurare Premium - acoperă atât accidentele, cât şi furtul (nu acoperă aceleași situații neacoperite de asigurarea Basic și nici furtul unui dispozitiv lăsat nesupravegheat sau furtul nedeclarat la Poliție în maximum 72 ore de la descoperire)

 

În cazul în care aveți o asigurare Basic și dispozitivul suferă un accident:

  • anunțați imediat telefonic Brokerul despre daună la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
  • Brokerul va deschide dosarul de daună și, indiferent de rezoluție, veți primi un răspuns pe loc sau în maximum 48 de ore lucrătoare
  • daca evenimentul este acoperit de asigurare, trebuie să trimiteți telefonul în Service în cel mult 15 zile calendaristice de la validarea dosarului (la orice magazin Orange sau partener sau direct în Service Center)
  • în Service dispozitivul va fi evaluat de către un tehnician care va fi mereu în contact cu Brokerul pentru a găsi cea mai bună soluție
  • când intervenția a fost finalizată, veți fi anunțat și veți putea intra în posesia dispozitivului

 

În cazul în care aveți o asigurare Premium și dispozitivul a fost furat:

  • blocați imediat numărul din My Orange sau prin SelfCare la *100# și anunțați Poliția în cel mult 48 de ore (raportul oficial al Poliției trebuie să conțină IMEI-ul dispozitivului asigurat)
  • veți primi o copie a raportului pentru a o transmite Brokerului
  • anunțați telefonic Brokerul despre furt la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
  • Brokerul va deschide dosarul de daună
  • daca evenimentul este acoperit de asigurare, mergeți în termen de cel mult 15 zile calendaristice în orice magazin Orange sau partener pentru a ridica noul dispozitiv
  • dispozitivul pe care îl veți primi va fi similar cu cel asigurat, iar dacă el nu se mai comercializează veți primi unul cu aceleași caracteristici cu cel asigurat

 

Mai multe detalii și TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ASIGURARE găsiți aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/#asigurare

 

Voi aveți telefoanele asigurate? Ați avut vreun astfel de eveniment până acum?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu am avut niciodată telefonul asigurat, din fericire nu prea am avut nici evenimente neplăcute în acest sens. Sunt foarte atent pe unde îl las.
Totuși, astfel de asigurări cred ca sunt utile pt cei care sunt mai neglijenți cu telefoanele/tabletele, mai ales atunci când ai un terminal foarte scump, de ultima generație.

Multumim @MihaelaC de acest topic, consider util pentru membri Comunitatii, dar si clientii Orange.
Personal nu am avut intamplari de aceasta natura, motiv pentru care nici nu m-am documentat in vederea unei astfel de asigurari. Cat priveste "acidentele" mai mici ale dispozitivului, pana la acumularea mai multor astfel de intamplari device-ul oricum ajunge sa fie schimbat implicit. Motiv pentru care nici deranjul nu a fost foarte mare.

Nici eu nu am avut asigurat vreun telefon,oricum sunt genul care arunca facturile la gunoi imediat dupa dupa ce am dezambalat un device,astfel nici de garantie nu voi beneficia vreodata. Sigur,nu-mi urmati exemplul,pastrati cel putin documentele de garantie in caz ca se intampla ceva cu gadgetul vostru.
Odata la un telefon Samsung am vrut sa-i fac o asigurare (la Samsung) cum insa aceasta era destul de piperata,mai mare decat un RCA ,m-am lasat pagubas. Poate la Orange sunt mai ieftine asigurarile,nu stiu...dar cine are poate ne si spune cam cat costa aceste asigurari.

Costul lunar al asigurării și valoarea asigurată depind de prețul standard al device-ului cumpărat. Acesta se poate afla din magazinul online.
Puteți face o simulare aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/

Mulțumim foarte mult pentru detaliile oferite aici! Nu am avut niciodată un telefon cu asigurare, dar nici probleme grave. Cu toate acestea, pentru viitor, este bine să avem în vedere și această variantă.

Buna ziua. Eu am asigurare Basic pentru 2 telefoane, una de 6 euro si una de 9 euro. Sunt doar pentru accidente, fara furt, si daca se intampla un incident trebuie sa anunt asiguratorul la numarul din contract. Specifici ce are telefonul stricat apoi asiguratorul te anunta ce decizie a luat in legatura cu telefonul. O zi buna.

Eu am avut un Iphone asigurat in urma cu multi ani. Era tot o asigurare pentru accidente si cand cand am fost nevoita s-o folosesc mi s-a spus in Orange Shop ca acea firma de asigurare falimentase dar pe factura lunar mi se opreau bani. Normal ca nu mi s-a parut in regula faptul ca lunar eu plateam asigurarea si cand am avut nevoie n-o puteam folosi. Dupa ce mi-am cerut mai dur drepturile, mi s-a luat in service telefonul spunandu-mi ca oricum nu mi se va da altul nou in schimb, ci doar va fi "cosmetizat".
Deci in opinia mea nu se merita asigurare la telefon atat timp cat nu ai garantia ca ti se va schimba telefonul. Totul depinde de raportul tehnicianului si oricand ti se poate da un raspuns negativ si ai platit degeaba asigurarea.

Eu nu mi-am asigurat niciun telefon pana acum și am avut și unele telefoane nu tocmai ieftine.. dar, deși, mi-a crescut de cateva ori tensiunea, ca nu-mi găseam telefonul, de obicei emoțiile erau pentru informațiile din telefon, nu pentru dispozitiv.. si, asigurat fiind, oricum, informațiile nu le-as fi recuperat.. nu am pierdut si n-am deteriorat niciodată un telefon, in asa masura încât sa ma ajute o eventuala asigurare..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Văd că majoritatea nu aveți asigurare, dar nici nu ați avut incidente neplăcute. Nici eu nu am avut incidente, din fericire, însă este un lucru foarte bun dacă nu vrei să îți bați capul și nu prea ai grijă.

Am o prietenă care a schimbat de 2 ori telefonul pe asigurare Premium, ambele pe motiv de accident.

 

@Fastfurios20 mulțumim pentru informații, foarte bine că ai asigurare :)

@Miha Z îmi pare rău că ai avut o asemenea situație.

@Jay da și mie îmi crește pulsul când nu găsesc telefonul :)) dar am început să folosesc genți mai mici și nu mai stau 5 minute cu sufletul la gură cât caut în gaura neagră :))

Tocmai mi a fost furat telefonul in Corfu, avand asigurare premium
Politia elena a eliberat un singur document si nu are reglementari pentru un alt document asa cum il cere asiguratorul. In fapt, nu este asigurare Orange , este o firma Marsh, care deja a decis ca nu e bun documentul, sunt mari specialisti in drept judiciar, poate.
Am platit peate 3000 lei pe telefon+ asigurare premium aproape 2 ani de zile. Este singurul incident de cand am telefonul.
In concluzie: Toti operatorii te trimit la plimbare. Una dintre cele de la Marsh a si comentat ca documentul de la politie este netradus, desi e in engleza.
Nu va bazati pe asigurarea premium.

Salut, Andreeamar. Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat.

 

Presupun că ai anunțat Poliția locală în cel mult 72 de ore, iar raportul respectiv conține numărul IMEI al telefonului. Ca proces este nevoie să contactezi Brokerul la numărul +40374290029 în termen de 14 zile lucrătoare de la furt și să furnizezi o copie a raportului primit de la Poliție împreună cu alte documente pe care acesta le solicită: declarație, certificat de asigurare, factura echipamentului, etc.

Înțeleg că Brokerul a refuzat să deschidă acest dosar de daună pe motiv că raportul de la Poliție nu este tradus în română? Ți-au mai cerut și alte documente?

 

Referitor la Broker, da, este Marsh Broker de Asigurari-Reasigurari SRL, aici ai mai multe detalii împreună cu Termeni și Condiții de Asigurare: https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/asigurare/termeni-si-conditii-01-02-2021-prezent.073758c10658bf111cec090a276b7f5ff0436482b3d137cd4fae0593ac84964f.pdf

Printre altele, da, a fost mentionat si faptul ca nu e tradus.
Am pierdut minim 10 ore din vacanta cu drumurile la politia locala. Inclusiv la sediul regional am fost incercand sa obtin documentele cerute de Marsh.
Nu se elibereaza in Grecia asa ceva deci nu am ce obtine.
Eu, sincer, sunt socata. Voi depune toate diligentele, impreuna cu avocatul meu, pentru rezolvarea situatiei. Nu din necesitate, ci pentru ca am drepturi care nu mi se acorda.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!