Întrebare cu răspuns(uri)

Vechimea cartelei prepay

Cum pot afla cand a fost activata prima data cartela prepay?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,

Daca ai nevoie de aceasta informatie, o poti afla prin apel la Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374300300.

O zi buna!

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
3
4070 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

O cartela PrePay se activează la inițierea primul apel după introducerea SIM-ului în telefon. Dacă între timp nu ai șters registrul de apeluri sau nu ai schimbat SIM-ul în alt telefon, poți vedea data și ora când s-a efectuat primul apel.

Informatia nu este relevanta, intrucat atat un numar de telefon cat si un SIM pot fi schimbate de "n" ori de la prima activare. Cu siguranta astfel de informatii privind un anumit istoric in retea exista disponibile la operatorul telecom, dar nu cred ca sunt publice.

Salut,

Daca ai nevoie de aceasta informatie, o poti afla prin apel la Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374300300.

O zi buna!

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
3
4070 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ba este relevanta informația, dacă utilizatorul nu a scos SIM-ul de la prima utilizare, din telefon sau dacă nu a șters registrul de apeluri. Cu mențiunea asta, daca!

@The Special List: In vremurile in care schimbam telefoanele ca pe imbracaminte (ca sa nu spun altceva), iar SIM-ul in ultimii ani a fost inlocuit la fel de des ca telefonul (fie pentru 4G sau 5G, fie pentru micro sau nano SIM). Si apoi ne intrebam "cand a fost activat prepay-ul...". Deci irelevant.

Buna ziua.
Sunati la 300 sau mergeti intru-un Magazin Orange Shop cu un act de identitate. Pentru abonamente apare in My Orange cand a fost activat abonamentul. O zi buna!

Intr-o perioada se putea afla vehimea numarului de telefon fara a suna la serviciul clienti, prin interogare SelCare *100#. Era perioada cand, la prepay, se ofereau ceva bonificatii in functie de vechimea in retea.

Nu stiu de ce au scos aceasta facilitate.

@FaraUnID: Oferta PrePay este ca rochia unei femei: destul de lunga ca sa acopere subiectul, dar destul de scurta ca sa capteze atentia! In caz contrar exista riscul sa renunti definitiv la serviciul respectiv.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!