Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua,
Vin și eu cu o problema
Mi am achiziționat un telefon prin creditul My Reserve iar problema este ca nu îmi pot plăti rata..
Am fost intr un magazin ca știam ca se poate plăti și in numerar și nu se poate pentru ca nu au cum sa mi alimenteze contul
Ce se poate face?
Răspunsuri
Bun venit in Comunitate Alexandra_32.
Poți alimenta contul de credit:
Pai am alimentat contul acela de debit făcut și tot nu și a retras banii iar acum nu mai merge nici aplicația,îmi spune ca serviciul este indisponibil
Iar in magazin mi se spune ca nu au cum sa mi alimenteze contul
@Alexandra_32: Asupra altui cont de DEBIT (altul decat Orange Money) Orange nu are acces. Contul tau "My Reserve" este un cont de CREDIT. Transfera dintr-un cont de salar suma in acel IBAN de credit si totul va fi bine.
Momentan nu pot face nici asta pentru ca nu mi mai merge aplicația de câteva zile
Mulțumesc mult pentru răspunsuri și ajutor!
@Alexandra, ai incercat să faci un update de aplicație? Sau o reinstalare? Aplicația este funcțională.
Ehhh, asa cum ai fost la OrangeShop, poti merge si la un sediu de banca si faci plata. Daca nu, ai varianta POSTA, cu mandat postal. Dar decizia si vointa rezolvarii problemei stau in mainile tale. Sau "deleaga" responsabilitatea unor persoane binevoitoare si de incredere. Important este sa ai contul de credit alimentat, nu cine face operatia de transfer.
@DanielaH am încercat toate variantele și tot nu merge
@Alexandra, de astăzi este disponibil un nou update al aplicației. Mai poți încerca o dată?
Aplicația face figuri cam 24 de ore, iar ulterior trebuie să meargă. Cel puțin, așa este la mine. Sper că reușești să-ți faci treaba!
@Alexandra, ai reușit să plătești rata? E totul în regulă?
@DanielaH,am reușit pana la urma sa plătesc
Mulțumesc pentru suport!
Ne bucurăm și îți mulțumim pentru feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.
DanielaH a răspuns
Alexandra_32 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
Alexandra_32 a răspuns
FLo_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Alexandra_32 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Alexandra_32 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Alexandra_32 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.