Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu îmi pot plăti rata la Creditul My Reserve

Buna ziua,
Vin și eu cu o problema
Mi am achiziționat un telefon prin creditul My Reserve iar problema este ca nu îmi pot plăti rata..
Am fost intr un magazin ca știam ca se poate plăti și in numerar și nu se poate pentru ca nu au cum sa mi alimenteze contul
Ce se poate face?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in Comunitate Alexandra_32.
Poți alimenta contul de credit:

  • prin transfer în lei dintr-un cont bancar deschis la orice bancă/instituţie financiară din România. Banii vor fi disponibili în funcţie de orele de procesare comunicate de banca/ instituţia financiară de unde a fost efectuat transferul.
  • prin transfer dintr-un alt cont deschis la Orange Money, folosind aplicația mobilă Orange Money. Banii vor fi disponibili imediat.
  • prin mandat poștal, către IBAN-ul asociat contului de credit. Banii vor fi disponibili în funcţie de orele de procesare comunicate de Poșta Română.
  • Mai multe detalii gasesti aici: https://www.orange.ro/help/cum-rambursez-rata-10548
    Cu siguranta ai deschis un cont curent (de card) din care sa faci transferul. Deci transfer realizat, rata platită și o viață liniștită. Revino pe topic dacă întâmpini probleme sau anunță-ne despre stadiul rezolvării problemei tale.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Pai am alimentat contul acela de debit făcut și tot nu și a retras banii iar acum nu mai merge nici aplicația,îmi spune ca serviciul este indisponibil
Iar in magazin mi se spune ca nu au cum sa mi alimenteze contul

@Alexandra_32: Asupra altui cont de DEBIT (altul decat Orange Money) Orange nu are acces. Contul tau "My Reserve" este un cont de CREDIT. Transfera dintr-un cont de salar suma in acel IBAN de credit si totul va fi bine.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Ehhh, asa cum ai fost la OrangeShop, poti merge si la un sediu de banca si faci plata. Daca nu, ai varianta POSTA, cu mandat postal. Dar decizia si vointa rezolvarii problemei stau in mainile tale. Sau "deleaga" responsabilitatea unor persoane binevoitoare si de incredere. Important este sa ai contul de credit alimentat, nu cine face operatia de transfer.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Aplicația face figuri cam 24 de ore, iar ulterior trebuie să meargă. Cel puțin, așa este la mine. Sper că reușești să-ți faci treaba!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!