Întrebare fară răspuns

De ce imi apare "Neinregistrat in retea"

De ce dintr-o data nu mai am semnal, internet, nu mai pot suna sau primi apeluri sau sms-uri? Cand sun imi apare ca Neinregistrat in retea...... si cu cateva secunde inainte de a avea problema imi mergeau toate perfect ............ vreau sa precizez ca nu este prima daca cand patesc chestia asta, e a 3a oara cand patesc asemenea chestii.......... si dureaza foarte foarte mult pana isi revine la normal, in jur de 4-5 ore. Cum pot remedia problema? Va multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bună!
Pot fi 2 variante, eu doar atatea am întâlnit..
Este posibil sa se fi deteriorat sim-ul si atunci trebuie sa mergi cu actul de identitate intr-un Orange Shop sa ti-l schimbe.. presupun ca tu ești titularul..
Sau, poate fi o problemă a telefonului.. eu am avut acum ceva timp un telefon de serviciu Samsung J6, care rămânea foarte des fara semnal si, de cele mai multe ori își revenea daca-l reporneam..
Daca ai posibilitatea sa folosesti sim-ul intr-un alt telefon si alt sim in telefonul tau, ai putea sa-ti dai seama care dintre variante este in cazul tau..

Bun venit în Comunitate!
Ai încercat cu oprire/repornire telefon în prima fază?
Poți încerca să te înregistrezi manual în rețea, cum este explicat aici:
http://ssorinss.blogspot.com/2016/09/setari-de-retea-caut...
Sau să comuți pe altă tehnologie (2g/3g) și să revii ulterior pe automat (2g/3g/4g) sau mod avion.
Posibil să fie ceva și de la telefon dacă face frecvent așa și cred că ar fi bine să-l vadă cineva la un service. Dacă mai este în garanție, te sfătuiesc să te duci cu el!
Succes!

Astfel de probleme sunt de rețea dar cauzate de deviceul utilizat. O repornire, sau inregistrare manuala, sau activare/dezactivare a modului avion va reinregistra SIMul in retea fara probleme sau batai de cap.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Incerca sa pui SIM-ul in alt telefon, daca problema persista trebuie inlocuit acel SIM. Daca SIM-ul functioneaza in alt telefon, atunci problema tine de telefonul initial.

Incearca un restart sau in cel mai rau caz Hard Reset. Daca nici dupa un hard reset elefonul nu-si revine cel mai indicat ar fi sa mergi cu el intr-un service pentru o diagnoza.

@alinafloca1324, ai reușit să faci probe cu cartela în alt telefon? Situația persistă sau s-a rezolvat?
Te așteptăm să revii cu detalii.

Nu. Din pacate n-am rezolvat... mi s-a spus sa merg intr-un service...
acol mi s-a spus ca problema e la telefon ....
am bagat cartela in alt telefon si tot aceeasi problema....

telefonul este un 7j 2017
sunt din vurpar sibiu
precizez ca am mai avut o cartela orange.... si nu am avut probleme cu ea in acelasi telefon.

@alinafloca1324: Solicita schimbarea SIM-ului. Este dreptul tau, nu "dispozitia" sau "cheful" personalului din Shop.
Daca nu ai schimbat-o in ultimul an, inlocuirea este gratuită, indiferent ca ai avea abonament sau prepay. Insista in shop si revino pe topic cu alte informatii despre stadiul problemei.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!