Întrebare fară răspuns

De ce imi apare "Neinregistrat in retea"

De ce dintr-o data nu mai am semnal, internet, nu mai pot suna sau primi apeluri sau sms-uri? Cand sun imi apare ca Neinregistrat in retea...... si cu cateva secunde inainte de a avea problema imi mergeau toate perfect ............ vreau sa precizez ca nu este prima daca cand patesc chestia asta, e a 3a oara cand patesc asemenea chestii.......... si dureaza foarte foarte mult pana isi revine la normal, in jur de 4-5 ore. Cum pot remedia problema? Va multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bună!
Pot fi 2 variante, eu doar atatea am întâlnit..
Este posibil sa se fi deteriorat sim-ul si atunci trebuie sa mergi cu actul de identitate intr-un Orange Shop sa ti-l schimbe.. presupun ca tu ești titularul..
Sau, poate fi o problemă a telefonului.. eu am avut acum ceva timp un telefon de serviciu Samsung J6, care rămânea foarte des fara semnal si, de cele mai multe ori își revenea daca-l reporneam..
Daca ai posibilitatea sa folosesti sim-ul intr-un alt telefon si alt sim in telefonul tau, ai putea sa-ti dai seama care dintre variante este in cazul tau..

Bun venit în Comunitate!
Ai încercat cu oprire/repornire telefon în prima fază?
Poți încerca să te înregistrezi manual în rețea, cum este explicat aici:
http://ssorinss.blogspot.com/2016/09/setari-de-retea-caut...
Sau să comuți pe altă tehnologie (2g/3g) și să revii ulterior pe automat (2g/3g/4g) sau mod avion.
Posibil să fie ceva și de la telefon dacă face frecvent așa și cred că ar fi bine să-l vadă cineva la un service. Dacă mai este în garanție, te sfătuiesc să te duci cu el!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Astfel de probleme sunt de rețea dar cauzate de deviceul utilizat. O repornire, sau inregistrare manuala, sau activare/dezactivare a modului avion va reinregistra SIMul in retea fara probleme sau batai de cap.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Incerca sa pui SIM-ul in alt telefon, daca problema persista trebuie inlocuit acel SIM. Daca SIM-ul functioneaza in alt telefon, atunci problema tine de telefonul initial.

Incearca un restart sau in cel mai rau caz Hard Reset. Daca nici dupa un hard reset elefonul nu-si revine cel mai indicat ar fi sa mergi cu el intr-un service pentru o diagnoza.

@alinafloca1324, ai reușit să faci probe cu cartela în alt telefon? Situația persistă sau s-a rezolvat?
Te așteptăm să revii cu detalii.

Nu. Din pacate n-am rezolvat... mi s-a spus sa merg intr-un service...
acol mi s-a spus ca problema e la telefon ....
am bagat cartela in alt telefon si tot aceeasi problema....

telefonul este un 7j 2017
sunt din vurpar sibiu
precizez ca am mai avut o cartela orange.... si nu am avut probleme cu ea in acelasi telefon.

@alinafloca1324: Solicita schimbarea SIM-ului. Este dreptul tau, nu "dispozitia" sau "cheful" personalului din Shop.
Daca nu ai schimbat-o in ultimul an, inlocuirea este gratuită, indiferent ca ai avea abonament sau prepay. Insista in shop si revino pe topic cu alte informatii despre stadiul problemei.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!