Întrebare fară răspuns

Eroare factura?

Analfabeți sau hoți.
Mi-a venit abonamentul 49,38. Aveam de data trecută pe minus, că am plătit mai mult 38,20. Si normal trebuia să plătesc acum doar -11,08 dar nu 17,48 cât îmi cere Orange România, adică niște fomiști ******

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Îmi pare rău pentru situația prin care treci, dar dacă este o eroare, este bine să ne calmăm și să vedem ce se poate face! Este indicat să iei legătura cu ei și să vezi ce s-a întâmplat, pentru că din păcate, mai au loc și astfel de probleme. Și eu am fost supărat când s-au mai întâmplat probleme de acest gen, dar cu răbdare, au fost corectate.
Le poți scrie din Chat Djingo, apel la 300, din My Orange, secțiunea contact, dar după ora 8.
Succes!

Buna dimineata,trebuie sa intri in My orange si jos in bara la Facturi,descarca factura detaliata si vezi tot abonamentul cu toate optiunile,din ce vad este un abonament Fan6 si inca 4 optiuni adaugate la el.O zi buna

Fastfurios20
Fastfurios20

Fastfurios20

User level
Nivel
1
469 / 750
puncte
Custom field 2
Fastfurios20

Salutare,Eduard!
Ce beneficii contine mai exact acest FUN 6? Poti pune,te rog,aici o captura de ecran mai detaliata? Multumesc anticipat!

@Eduard Iliescu, ca sa ne dăm seama unde este neînțelegerea, te rugăm să atașezi aici un screehshot cu prima pagină a facturii (prima secțiune"Sumar cont"), ascunzând datele personale. Acolo se poate vedea soldul la data emiterii facturii, valoarea facturii curente și suma totală de plată.
Cum spunea și @Fastfurios20, poți descărca factura din contul tău My Orange.
Te așteptăm cu detalii.

Errare humanum est, spunea un înțelept demult, și mai recent altul zicea ca "vorba dulce mult aduce".
Tu ai venit aici în comunitate sa îți verși frustrările legate de Orange, din nou pe un ton acid și folosind un limbaj demn de Ferentari.
As vrea sa îți aduc aminte ca noi nu suntem angajați Orange și nu trebuie sa suportam astfel de inepții, asa ca, te rog frumos, da dovada de mai multa înțelepciune și vorbește frumos, pt ca s-ar putea ca data viitoare, când vei mai avea o problema, nimeni de aici sa nu se mai deranjeze sa te ajute.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!