Întrebare cu răspuns(uri)

Greșeala la activare opțiune online

Bună ziua! Pot schimba o opțiune activata greșit? Am activat opțiunea de 10 GB internet și voiam doar cu minute.. De 5 euro. Persoana pe telefonul căreia am activat opțiunea nu folosește internet pe acel telefon. Ce pot face? Mulțumesc!

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Bună dimineața! Răspuns final de la consultant Orange: NU SE POATE FACE NIMIC! Din păcate a fost activata direct opțiunea, dacă era încărcat cu credit și apoi sa fi fost aleasa opțiunea mi-a spus ca se putea, însă în cazul încărcării direct cu opțiune nu se mai poate. Mulțumesc tuturor pentru informații! O zi ușoară sa aveți!

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Claudia_7 Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Pentru a face această modificare, trebuie să trimiți un SMS gratuit la 321 cu textul CREDIT, în termen de 24 de ore de la activarea cartelei. Modificarea poate fi facută doar dacă nu s-au folosit minute, mesaje sau MB din opțiune.
Nu știu dacă merge în cazul tău, dar măcar ai putea încerca.
Găsești aici un topic care te-ar poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2141464-solicita-creditul-optiune-prepay
Sau încearcă să contactezi seriviul de Relații cu clienții dacă nu reușești.
Să ne ți la curent cum ai rezolvat situația. Cred că am pățit și eu ceva similar când am încârcat cartela fetiței mele, dar nu am încercat să recuperez

Mulțumesc! Am încercat prima opțiune și am primit sms cu "cererea ta a fost înregistrată. Te rugam sa aștepți mesajul scris de confirmare"... Aștept sa vad..

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

Știți cumva nr relații clienți? Am sunat la 300 de pe cartela încărcata greșit și mi a dat răspuns (robotic) ca nu exista nici o solicitare în curs de la numărul respectiv...

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

Buna!
Pentru numarul acesta ai cont My Orange? Ca poti face setari si din cont.. optiuni si tarife - modifica optiuni, sau, daca nu te descurci, poti discuta cu un consultant prin chat, din contul My Orange..
Daca nu ai cont My Orange pe numarul incarcat gresit, mai ai varianta de a forma *100# - optiuni - optiunile active - dezactivare.. si apoi, tot prin *100#, poti activa optiunea dorita..
Numarul serviciului clienti este cel pe care ai sunat deja, dar, trebuie sa urmezi instructiunile pana ajungi sa vorbesti cu un consultant sa-i explici.. insa, daca nu stiai, la prepay, se poate suna doar de 2 ori pe luna la serviciul clienti, apoi este contra-cost.. numai cei cu abonament pot suna de mai multe ori..
Nu am facut aceasta operatiune pana acum si nu stiu cat dureaza pana se opereaza aceste cereri..
https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o...

Doar 300 - din reațeaua Orange - între orele 08:00 – 20:00 (gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange). Ai grijă însă căci pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel).
Eventual încearcă prin Djingo să intri în contact cu un consultant Orange

Mulțumesc pt info legate de costuri.. Nu le știam (noroc ca am sunat doar 1 data). Nu am cont orange, din păcate, pe acel nr.

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

Am făcut cont orange și am încercat sa dezactivez opțiunea activa de 5 euro cu 10 GB Internet. Nu ma lasă să o dezactivez. Din telefon am dat la *100# zice ca nu are nici o opțiune activa. Oricum și dacă o dezactivează nu cred ca mai vad banii înapoi... Doar sa încerc mâine sa vorbesc și cu un consultat orange. N am apucat azi.. Sper sa ma încadrez în cele 24 ore de după activare

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

La *100# zice nu am opțiuni active.. Iar la 333 zice ca am nu știu ce sa mai cred.

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

Buna dimineata,suna la 300 si cand intri in legatura cu operatorul spui ca a fost activata o optiune gresit si doresti anularea,trebuie sa fie in max 12 sau 24 de ore de la reincarare apelat pentru a mai putea face ceva.O zi buna

Bună dimineața! Răspuns final de la consultant Orange: NU SE POATE FACE NIMIC! Din păcate a fost activata direct opțiunea, dacă era încărcat cu credit și apoi sa fi fost aleasa opțiunea mi-a spus ca se putea, însă în cazul încărcării direct cu opțiune nu se mai poate. Mulțumesc tuturor pentru informații! O zi ușoară sa aveți!

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

@Claudia_7: Opțiunea o poți modifica oricând, cum și cu ce vrei. Dar dacă vrei să recuperezi creditul (adică nu doar să schimbi opțiune pe alți bani) nici MyOrange nu te va ajuta și alte meniuri specifice Orange, ci doar un consultant Orange în urma discuției cu acesta. Totuși, așa cum s-a spus anterior, orice resursă consumată deja din opțiune va duce la imposibilitatea anulării și restituirii integrale a creditului folosit pentru activarea acesteia.
Așadar, insistă, fie cu apel la 300 (0374300300 - taxabil) fie de pe pagina http://www.orange.ro varianta CHAT Djingo, solicitand un transfer la un consultat Orange.

Am vorbit cu un consultant Orange și mi a spus ca nu se poate face nimic. Beneficiile cu siguranță nu au fost utilizate pe acel nr fiindcă este un telefon vechi, fără acces la internet. Rămân pierduți bani... E trist, dar neatenția se plătește... Astăzi am încercat sa încarc din nou cu opțiune cu minute, mi-au retras banii dar opțiunea nu s-a activat. Am sunat la ei și au zis ca au probleme tehnice... Ce sa zic asa ne face Orange ziua frumoasa.. Pierderi peste pierderi

Claudia_7
Claudia_7

Claudia_7

User level
Nivel
1
144 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia_7

Regret Claudia că problema ta nu a fost rezolvată așa cum ți-ai fi dorit. Nu comentez cauzele imposibilității conversiei solicitate. Totuși este interesant cum ”problemele tehnice” apar mereu când ai nevoie ca cineva să îți rezolve aceste probleme. Este ca un serviciu de instalații (apă/ gaz) la care exact când ai nevoie să utilizezi rețeaua afli că s-au trezit unii ”să-i facă mentenanța”. De aceea, unde se poate soluția ideală este ANA, adică o alternativă la non acord.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!