Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Primesc întotdeauna mesajul "Bonusul nu a putut fi activat" atunci când doresc sa activez bonusul de 100GB internet.
Menționez că nu am un abonament cu internet nelimitat și nici ziua mea a fost tocmai în iunie. Mă poate ajuta cineva?
Răspunsuri
Daniela, bun venit în Comunitate!
Voi verifica mâine situația ta cu colegii noștri și voi reveni.
Ți-am trimis un mesaj privat pe e-mail și aștept răspunsul tău.
@Daniela_16 M-am lovit si eu de aceeasi problema (care pare a fi de la ei), dar intre timp si-a revenit din propria initiativa. Daca nu este ceva urgent, pur si simplu incearca sa activezi acel bonus ceva mai tarziu poate chiar maine.
FaraUnID a răspuns
DanielaH a răspuns
Daniela_16 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.