Întrebare fară răspuns

Bonusul nu a putut fi activat.

Primesc întotdeauna mesajul "Bonusul nu a putut fi activat" atunci când doresc sa activez bonusul de 100GB internet.
Menționez că nu am un abonament cu internet nelimitat și nici ziua mea a fost tocmai în iunie. Mă poate ajuta cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Daniela, bun venit în Comunitate!
Voi verifica mâine situația ta cu colegii noștri și voi reveni.
Ți-am trimis un mesaj privat pe e-mail și aștept răspunsul tău.

@Daniela_16 M-am lovit si eu de aceeasi problema (care pare a fi de la ei), dar intre timp si-a revenit din propria initiativa. Daca nu este ceva urgent, pur si simplu incearca sa activezi acel bonus ceva mai tarziu poate chiar maine.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!