Întrebare fară răspuns

Bonusul nu a putut fi activat.

Primesc întotdeauna mesajul "Bonusul nu a putut fi activat" atunci când doresc sa activez bonusul de 100GB internet.
Menționez că nu am un abonament cu internet nelimitat și nici ziua mea a fost tocmai în iunie. Mă poate ajuta cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Daniela, bun venit în Comunitate!
Voi verifica mâine situația ta cu colegii noștri și voi reveni.
Ți-am trimis un mesaj privat pe e-mail și aștept răspunsul tău.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Daniela_16 M-am lovit si eu de aceeasi problema (care pare a fi de la ei), dar intre timp si-a revenit din propria initiativa. Daca nu este ceva urgent, pur si simplu incearca sa activezi acel bonus ceva mai tarziu poate chiar maine.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!