Întrebare fară răspuns

Limita de viteza pe 4G/5G.

Astazi am facut mai multe speedtesturi (eu pe 4G si un prieten pe 5G). Iar amandoi am fost limitati la 100 Mbps. Asta se intampla si in locuri in care prindeam 150-200 lejer si chiar in fata sediului orange unde se ajunge si la 400 Mbps pe 4G si 800 pe 5G. De fiecare data cand viteza sarea de 100 era taiata instant si nici nu mai depasea.

Intrebarea este daca a fost introdusa o limitare si daca da de ce?

Matt
Matt

Matt

User level
Nivel
1
142 / 750
puncte
Custom field 2
Matt
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
In timp, au mai fost intrebari la diverse topicuri in acest sens si, raspunsul a fost de fiecare data acelasi, ca nu s-au pus limitari.. Ati facut o sesizare in acest sens, tu sau prietenul, la Orange?

Am vrut sa fac o sesizare dar orange simte nevoia sa imi taxeze apelurile la call center. Sunt 99% sigur ca exista o limitare pentru ca se taie mereu si la o cifra foarte rotunda.

Ca completare la postarea inițială, a mai întâmpinat cineva problema aceasta?

Matt
Matt

Matt

User level
Nivel
1
142 / 750
puncte
Custom field 2
Matt

este sigur o limta impusa si asta am observat si eu de circa 2 luni
-in diferite locuri unde realizam in teste peste 350mb/s acum mai mult de 200 si un pic nu mai scot (cu acelasi telefon 4g+)

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
2
1880 / 2000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Din păcate, ieri am făcut și eu ceva teste, și pe unde prindeam peste 300, nu mai sar de 100. O să văd astăzi dacă a fost pură întâmplare sau e ceva în neregulă.

Am revenit. Da, e clar că există limitare la 100/30 și văd că mai sunt și alți colegi de pe Softpedia care spun același lucru. Nu înțeleg ce se întâmplă și rog reprezentanții Orange să ne spună și nouă de ce este așa! Mulțumesc!

Am trecut în 3G (primul test), m-a rutat prin Timișoara, trecut pe 4G (al doilea test) , păstrat IP-ul precedent, test Orange Cluj. Am dat mod avion, schimbat IP-ul, test 4G pe Orange București, aplicat limitare iar.

De câteva zile, ORO și-a dat iar în petec și a limitat viteza la internet pe mobil. Inițial problema a fost semnalată de mai mulți utilizatori, însă dimineața am făcut și eu câteva teste și în Speedtest nu mai trece de 100/30 Mbs. Dacă este să fim cinici, bine că nu au limitat la 2 Mbs, ca în alte dați. Face ce face, Orange România nu se dezminte și aplică limitări constante la internet direct pe profilul abonaților/utilizatorilor de cartele prepay. Invit pe mai mulți utilizatori din comunitate să facă teste de viteză și să le posteze aici. Mulțumesc :)

Problema este că nici măcar nu recunosc. Am sunat la 300, am vorbit cu Helperii și toți se fac că plouă! Cică poate e ceva local. Dar au postat cunoscuți de-ai noștri din Brăila, Iași, Timișoara, Craiova, Oltenița, etc.

Cam tot ce ține de Hub-ul regional București și poate Brașov are limitare activă, evident că Orange se face că plouă, probabil un Dorel a apăsat vreun buton greșit în Core și s-a propagat eroarea în lanț. Zilele următoare apare comunicatul sec "în urma secționării fibrei optice, o parte din clienți au întâmpinat probleme de comunicație", dacă apare și ăla, dacă nu merg pe burtă și toată lumea mulțumită de la director la abonat.....

Nerecunoasterea limitarii este poveste veche,am intalnit-o si eu de cateva ori pe abonamente diferite.
Dupa discutii si insistente prelungite totusi mi s-a ridicat limitarea acolo unde era.
Acum probabil ca traficul e foarte mare odata cu internetul nelimitat la unele abonamente si se incearca restrictionarea consumului. Treaba este ca trebuia gandit inainte si sa se stie ca avand 5G te astepti si la un trafic muuult mai mare.
In timp cred ca se va rezolva si aceasta problema dar va mai dura.
Pentru nevoile obisnuite,80-100 Mbs e suficient momentan.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Am mai facut si in dimineata asta 2 teste. Primul unde viteza este peste 140 este in apropierea unor antene, al doilea in alta zona a orasului.
Ca sa inteleg si eu mai bine, conteaza si telefonul cu care se fac aceste teste?

@Miha Z.,
Normal că e important și telefonul, dar mai importantă este tehnologia folosită în zonă și numărul de clienți care o utilizează simultan (capacitatea rețele).
Problema este că ieri eram limitați, iar între timp s-au rezolvat problemele și totul a revenit în parametri!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!