Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Aplicatia Orange tv go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series Tizen, nume dispozitiv 17 KANTM UHD BASIC, versiune bild 69710, versiunea de aplicație 3.0.0?
Stie cineva solutia?
Buna ziua,
Am revenit cu o actualizare: In urma suportului oferit de catre echipa Orange am ajuns la o solutionare.
Practic pentru a remedia problema fara a mai fi necesar hard reset al tv-ului, tot ce trebuie facut este ca din aplicatia mobila Orange TV Go sa se stearga dispozitivul asociat (in Contul Meu - dispozitive asociatie o sa gasiti TV-ul). Dupa ce dispozitivul a fost eliminat de acolo, la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara din nou sa va conectati prin SMS sau Cod QR si totul o sa redevina functional.
Practic tot ce este necesar este sa aveti aplicatia Orange TV go si pe un dispozitiv mobil - va logati in aplicatie si ulterior eliminarii TV-ul din lista de dispozitive asociate totul isi revine la normal.
Multumesc echipei Orange pentru ajutor!
Alte răspunsuri
Pagina 3 din 3
Exact aceeași problema o am si eu, pe aceasi serie de TV.
Nu mă pot loga pe TV cu contul pe care îl vreau.
Aplicația ia contul cu care m-am logat inițial.
E stupid sa nu ai buton de log off.
De altfel este și opțiunea din Orange app, "Aplică setările din fabrică".
Si eu am aceeasi problema. Loading infinit, si nu pot accesa Orange TV GO cu televizorul Samsung Q7. In aplicatia mobila nu imi apare televizorul in lista dispozitivelor conectate. Am vorbit cu cei de la support tehnic si nu am reusit sa rezolv problema. Mentionez ca am facut si reset la TV fara succes.
Am nevoie de ajutor!
@Andrey613, ai încercat să urmezi pașii indicați de AndreiB în răspunsul marcat ca soluție?
Da, am incercat. Istoricul este urmatorul:
Acum 1-2 ani am testat aplicatioa pe televizorul respectiv si am reusit sa vizionez si sa folosesc aplicatia dar nu am fost multumit de ce ofera si am dezinstalat totul. Acum (in prezent) am vrut sa incerc iar aplicatia pentru ca am vazut canale adaugate. Am intrat pe contul orange pe care il am de 10 ani si pe care am mai folosit orange tv si surpriza, tv ul imi ramane blocat pe imaginea generica orange tv. Am incercat pe telefon sa ma duc in sectiunea connected devices si nu am nimic acolo. Mentionez faptul ca din aplicatia modila pot vedea televizorul Samsung q7 si pot sa deschit de pe telefon aplicatie orange tv pe televizor, dar tot ramane blocat in imaginea generica mentionata mai sus.
Andrey613 a răspuns
DanielaH a răspuns
Andrey613 a răspuns
LBJ23 a răspuns
BACosmin a răspuns
AndreiB a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
AndreiB a răspuns
DanielaH a răspuns
AndreiB a răspuns
DanielaH a răspuns
AndreiB a răspuns
DanielaH a răspuns
BCosmin a răspuns
AndreiB a răspuns
AndreiB a răspuns
gigel_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Bodo_2 a răspuns
Thio a răspuns
Bodo_2 a răspuns
DanielaH a răspuns
Bodo_2 a răspuns
Thio a răspuns
DanielaH a răspuns
Thio a răspuns
Orange Assistant a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Thio a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.