Întrebare cu răspuns(uri)

Orange TV Go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series sistem operare Tizen.

Aplicatia Orange tv go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series Tizen, nume dispozitiv 17 KANTM UHD BASIC, versiune bild 69710, versiunea de aplicație 3.0.0?
Stie cineva solutia?

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna ziua,

Am revenit cu o actualizare: In urma suportului oferit de catre echipa Orange am ajuns la o solutionare.
Practic pentru a remedia problema fara a mai fi necesar hard reset al tv-ului, tot ce trebuie facut este ca din aplicatia mobila Orange TV Go sa se stearga dispozitivul asociat (in Contul Meu - dispozitive asociatie o sa gasiti TV-ul). Dupa ce dispozitivul a fost eliminat de acolo, la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara din nou sa va conectati prin SMS sau Cod QR si totul o sa redevina functional.

Practic tot ce este necesar este sa aveti aplicatia Orange TV go si pe un dispozitiv mobil - va logati in aplicatie si ulterior eliminarii TV-ul din lista de dispozitive asociate totul isi revine la normal.

Multumesc echipei Orange pentru ajutor!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (4)

50%

4 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 3

Salut Bodo. Eu am reușit sa rezolv problema apeland la cei de la Samsung. Din meniul televizorului am facut o comandă de depanare la distanta si ulterior m-a contactat cineva de la service Samsung care a intrat remote pe meniul de service al TV ului si a făcut ceea ce a numit el o resoftare hard a tv ului, lucru pe care, tu ca utilizator, nu poti ( tu ai acces doar la "revenire la setarile din fabrica", opțiune care mie nu mi-a rezolvat problema) . După aceasta resoftare "hard" aplicatia Orange Tv go reinstalată a funcționat. Înainte si mie mi se bloca tot la încărcarea meniului principal, la imaginea cu cele 4 linii. Concluzia a fost ca a fost o problema Samsung si nu a aplicației.

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio

O solutie foarte neplacuta sa dai resetare din fabrica televizorului. Sunt programe setate ca favorite , sunt aplicatii ce tin deja data care probabil le-ai uitat si resetarea nu este o varianta.
De ce nu se rezolva problema la sursa ? si anume , aplicatia Orange TV Go sa mearga fara a fi nevoie de asa solutie urata. ( care cel mai probabil se va strica iar dupa un timp sau o actiune ce a produs problema in prima instanta)
De ce toate celelalte aplicatii de streaming functioneaza perferct , iar Orange TV Go nu.
Come on Orange , fix the freaking app.

Confirm si eu aceeasi problema semnalata in comentarii.
Am facut un request la Samsung, sper sa ma poata ajuta ei (inca nu am sunat si la Orange sa vad daca exista remediere si din partea lor).

Am revenit cu o actualizare: Problema a fost rezolvata printr-un apel cu serviciul de clienti Samsung (s-a efectuat un hard reset remote de catre operator).

Am intampinat si eu aceeasi problema.. rezolvarea a fost hard reset facut de cei de la Samsung remote. Dar problema este de la un bug din aplicatia Orange TV pe care cei de la Orange se pare ca nu vor sa o rezolve.

@BCosmin, bun venit în Comunitate!
În urma comentariului tău, am rugat colegii de la departamentul tehnic să ne ajute cu un răspuns. Au făcut un test chiar acum și totul funcționează în parametri normali.
Pentru a putea escalada situația ta punctuală, te rugăm să ne dai detalii complete despre dispozitiv (model, sistem operare, versiuni software, firmware, obtinute cel mai adesea din pagina “about this device”) + descrierea problemei cât mai detaliată.
Mulțumim.

Salut. Un update si din partea mea: "Minunea" a functionat doar 5-6 luni, pentru ca de aproximativ o luna am aceeasi problema pe care o intampinam initial, mai exact aplicatia din nou nu functioneaza si refuz sa apelez la inca un hard reset al tv-ului pentru o problema imputabila Orange.

Acel hard reset nu este facil pentru ca implica renstalarea tuturor aplicatiilor, reintroducerea conturilor, parolelor, timp pierdut in apel cu reprezentatii Samsung etc.

Este cumva dezamagitor sa observ din partea Orange ca au primit de 1 an de zile aceasta sesizare, confirmata de multiple persoane, si nu s-a rezolvat nimic pana acum, nu s-a facut un release nou al aplicatiei, nimic.

In cazul meu comportamentul este la fel ca cel semnalat de toti - Loading infinit in aplicatie fara sa apara nimic, si chiar daca o dezinstalezi si reinstalezi nu iti cere din nou re-logarea, ci se reinstaleaza cu acelasi bug.

Tv Samsung; Model: UE40MU6102; Versiune Software: T-KTMDEUC-1290.3, BT-S; Versiune sub-micom: T-KTMINTV-1011; Versiune e-Manual: KTMDVBEUL-3.11.

Daca si acum colegii de la IT sustin ca nu au toate detaliile, inseamna ca pur si simplu este lipsa de interes in a rezolva aceasta problema.

@AndreiB, mulțumim pentru detalii. Le-am transmis colegilor noștri pentru a investiga mai mult situația descrisă de tine.
Ți-am trimis săptămâna trecută și un mesaj privat în care te rugam să ne mai oferi câteva informații. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel mesaj privat.

@AndreiB, mulțumim, am primit răspunsul tău și l-am redirecționat către colegii noștri de la departamentul tehnic care te vor contacta.

Buna ziua,

Am revenit cu o actualizare: In urma suportului oferit de catre echipa Orange am ajuns la o solutionare.
Practic pentru a remedia problema fara a mai fi necesar hard reset al tv-ului, tot ce trebuie facut este ca din aplicatia mobila Orange TV Go sa se stearga dispozitivul asociat (in Contul Meu - dispozitive asociatie o sa gasiti TV-ul). Dupa ce dispozitivul a fost eliminat de acolo, la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara din nou sa va conectati prin SMS sau Cod QR si totul o sa redevina functional.

Practic tot ce este necesar este sa aveti aplicatia Orange TV go si pe un dispozitiv mobil - va logati in aplicatie si ulterior eliminarii TV-ul din lista de dispozitive asociate totul isi revine la normal.

Multumesc echipei Orange pentru ajutor!

@AndreiB, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim mult pentru feedback.
Vom marca noi ca soluție ultimul tău comentariu pentru a fi de folos și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Dupa hard reset functioneaza, dar acum sunt logat pe tv de pe un cont unde nu am acces la PROTV, am instalat aplicatia pe telefon si am incercat sa il sterg de la dispozitive conectate dar nu exista nimic acolo.
Din aplicatia de la TV nu am logout, am verificat de pe aplicatia din telefon ambele conturi pe care le am (cel cu ProTV inclus si cel fara) si pe nici unul nu apare optiunea de a deconecta TV-ul.
De pe TV am sters aplicatia , am dat reset to factory settings , am cautat un buton de logout in toate meniurile posibile.... dar acum se pare ca iar trebuie sa fac hard reset la TV pentru a ma putea loga iar in aplicatie.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!