Întrebare fară răspuns

Orange TV Go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series sistem operare Tizen.

Aplicatia Orange tv go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series Tizen, nume dispozitiv 17 KANTM UHD BASIC, versiune bild 69710, versiunea de aplicație 3.0.0?
Stie cineva solutia?

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Cam tehnica întrebarea, nu stiu daca a întâlnit cineva exact situația asta, sau mai repede te poate ajuta serviciul clienți, insa, eu m-am uitat pe aplicația Orange TV GO din telefon si am versiunea 8.1.1

Salutare!
Ne puteti da mai multe detalii despre aceasta problema? Va apare ceva pe ecranul televizorului atunci cand incercati sa deschideti Orange TV Go?

Salut,

Ce mesaj de eroare iti apare?
Pe alte dipozitive (Telefon, Tableta, Browser Web) iti functioneaza?
Ne poti trimite cateva screenshoot-uri?

Salutare!
Dacă nu funcționează, nu știu ce să zic. Ai șters/reinstalat aplicația? Nu merge nici prin chromecast?
Pe TCL-urile mele (mult mai ieftine) funcționează fără probleme!
Îți zice ceva anume?

Versiunea de aplicație e cea din magazinul de aplicații al tv ului. Aplicatia am reusit sa o instalez, dar se blocheaza la pornire, incarca meniul in lateral dar orice as selecta apare pagina goala sau arata ca incarca si ramane asa. Am gasit in submeniul aplicatiei la setari, optiunea de "trimite diagnostic", odata selectat , dupa cca 30 secunde 1 min apare codul C365 si mesajul diagnosticul nu a putut fi trimis. Nu am posibilitatea de screenshot la ac moment.

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio

@Thio, ne vom interesa la colegii noștri și vom reveni.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut, Thio!
Daca nu ai facut-o deja, iti sugeram sa descarci aplicatia Orange TV Go pentru Smart TV cu OS Tizen din Samsung Apps.
De asemenea, te rugam sa verifici si TV-ul, sa nu aiba probleme si cu alte aplicatii si sa fie actualizat.
Te asteptam sa revii cu feedback. Multumim.

Tv funcționează fara probleme cu celelalte aplicații. Aplicatia Orange tv go e singura care nu merge. Am dezinstalat-o si reinstalat-o de 4 ori pana acum. Nu merge. Nu incarca nici unul din meniurile principale

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio

@Thio, ai descărcat aplicația Orange TV Go pentru Smart TV cu OS Tizen? Care mai este situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Update 16.09: Dupa cateva zeci de minute petrecute la telefon cu Orange Clienti am reusit sa-l conving pe operator ca problema nu este a televizorului ci a aplicației Orange tv go din magazinul Samsung Apps. Cum samsung este intermediar in aceasta poveste s-a concluzionat ca de fapt aplicatia are un bug. Operatorul mi-a promis ca va sesiza problema mai departe pentru un update al aplicatiei. Cand am descoperit eu initial problema versiunea aplicației in Samsung apps era 3.0.0 iar la data ultimei updatari scria 7 august. Ieri cand am reintrat in samsung apps pentru a verifica daca s-a produs vreo schimbare aplicatia Orange tv go aparea tot cu acelasi nr de versiune 3.0.0 dar la update scria 15.09. Crezand ca poate s-a schimbat ceva am reinstalat-o. Surpriza, tot nu merge. Astept cu nerăbdare o noua versiune a aplicației, pana atunci voi plati in continuare abonamente cu optiuni de care nu pot beneficia.

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio

Salut Thio,

Am exact acelasi model de Samsung si intampin aceeasi problema de vreo luna.

Am instalat si reinstalat aplicatia de vreo 3 ori, nu merge, la pornirea aplicatiei sta si se gandeste la nesfarsit.

Mentionez ca acum o luna functiona.

Ai reusit sa rezolvi aceasta problema ?

Multumesc!

@Bodo, ai instalată aplicația Orange TV Go pentru Smart TV cu OS Tizen?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Sigur, aplicatia a functionat pana acum 1-2 luni .

Chiar ieri am dezinstalat si reinstalat de vreo 3 ori din App Samsung - se instaleaza , se incarca dar ramane la stadiul de 4 liniute care se incarca la nesfarsit.

Salut Bodo. Eu am reușit sa rezolv problema apeland la cei de la Samsung. Din meniul televizorului am facut o comandă de depanare la distanta si ulterior m-a contactat cineva de la service Samsung care a intrat remote pe meniul de service al TV ului si a făcut ceea ce a numit el o resoftare hard a tv ului, lucru pe care, tu ca utilizator, nu poti ( tu ai acces doar la "revenire la setarile din fabrica", opțiune care mie nu mi-a rezolvat problema) . După aceasta resoftare "hard" aplicatia Orange Tv go reinstalată a funcționat. Înainte si mie mi se bloca tot la încărcarea meniului principal, la imaginea cu cele 4 linii. Concluzia a fost ca a fost o problema Samsung si nu a aplicației.

Thio
Thio

Thio

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
Thio

@Thio, mulțumim pentru feedback!
@Bodo, te așteptăm să ne spui dacă s-a rezolvat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

O solutie foarte neplacuta sa dai resetare din fabrica televizorului. Sunt programe setate ca favorite , sunt aplicatii ce tin deja data care probabil le-ai uitat si resetarea nu este o varianta.
De ce nu se rezolva problema la sursa ? si anume , aplicatia Orange TV Go sa mearga fara a fi nevoie de asa solutie urata. ( care cel mai probabil se va strica iar dupa un timp sau o actiune ce a produs problema in prima instanta)
De ce toate celelalte aplicatii de streaming functioneaza perferct , iar Orange TV Go nu.
Come on Orange , fix the freaking app.

Confirm si eu aceeasi problema semnalata in comentarii.
Am facut un request la Samsung, sper sa ma poata ajuta ei (inca nu am sunat si la Orange sa vad daca exista remediere si din partea lor).

Am revenit cu o actualizare: Problema a fost rezolvata printr-un apel cu serviciul de clienti Samsung (s-a efectuat un hard reset remote de catre operator).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!