Întrebare fară răspuns

Grup Facebook Orange Money

Salutare,
Am creat un grup dedicat tuturor posesorilor de card Orange Money, precum si celor care doresc sa afle mai multe despre aceasta comunitate. Haideti si voi, cu cat sunt mai multi membrii in grup, cu atat acoperim o arie mai mare a experientelor, rezolvam mai rapid problemele si descoperim la timp noutatile!
https://www.facebook.com/groups/258941115519864

SilviuD
SilviuD

SilviuD

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
SilviuD
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, SilviuD, bine ai venit în comunitate.

Aici, în Comunitatea Orange avem o categorie dedicată Orange Money, unde utilizatorii serviciului și potențialii utilizatori pot împărtăși din experiențele lor și pot adresa întrebări. Iar colegii noștri ne țin la curent cu ultimele noutăți și noi le împărtășim cu voi, tot aici. Avem peste 200 de topicuri abordate și peste 100 de soluții la întrebările membrilor.

Este în regulă dacă dorești să ai un grup separat, dar poți discuta cu alți utilizatori Orange Money și poți împărtăși experiențe aici, în comunitate.

Salut @SilviuD,

Recomandarea mea este ca atunci cand există probleme cu Orange Money sa fie transmise catre Orange pentru rezolvare. In acest mod se colectează feedback si se fac statistici. Daca se rezolvă probleme pe facebook, Orange nu va sti de ele si nici nu va putea sa monitorizeze acele cazuri.
Eu prefer canalele oficiale pentru ca asa putem aduce valoare produselor utilizate.

Bun venit!

Este ok acest grup, dar și eu prefer canalele oficiale ale Orange, care îmi pot rezolva problemele apărute, în mod direct. Mulțumesc!

Salutare si bun venit in comunitatea Orange Romania!
Sunt de acord cu ce au raspuns si ceilalti utilizatori...este de preferat sa punem intrebarile/ raspunsurile/ nelamuririle aici, pe canalele oficiale. Astfel vom avea asistenta si din partea celor de la Orange.
Toate cele bune!

And04
And04

And04

User level
Nivel
1
605 / 750
puncte
Custom field 2
And04

Scopul creării acestei comunități este de a expune aici problemele iar Orange să le vadă și să le găsească o soluție.
Canalele oficiale sunt mai eficiente.

Eu sunt posesor și de Orange Money și de Revolut. Din ce am văzut pe FB, pe grupul de Revolut, este o pierdere de timp, părerea mea, acel grup Orange Money pe FB. Acolo, toți își vor da cu părerea, de cele mai multe ori prost, va fi un grup încărcat de topicuri inutile și repetitive, și multa, muuuulta bășcălie. Asa ca, recomandarea mea, ramai la ce se discuta aici în comunitate și recomand-o și altora. Aici, informația e filtrata, se discuta civilizat, și oricând poți beneficia de părerea unui expert Orange, atunci când exista o situație căreia nu putem sa ii dam de cap.

Orice feedback transmis în comunitate ajunge imediat la Orange, unde sunt șanse mari să fie rezolvat mai repede. Mulțumesc de invitație.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!