Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Optiunea "Extras de cont" din aplicatia Orange Money

Cei care folositi Orange Money pe iphone, va functioneaza optiunea "Extras de cont" ?
La mine nu functioneaza; mereu primesc mesaj "Ne pare rau. Serviciu momentan indisponibil" sau "Nu a fost emis nici un extras de cont".
Am deschis si tichet la Orange, m-au si sunat sa ma intrebe ce versiune de apoicatie am (cea mai noua din magazin), ce telefon am (iphone 11 Pro max); m-au pus sa sterg aplicatia si sa o reinstalez...
Nimic; exact ca si inainte !
Problema este ca la firma imi trebuie extrasul de cont listat pentru arhivare...
Ce sfaturi mai puteti da ?
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare! Personal nu detin un Iphone dar problema pare sa fie un temporara...mai patesc chestia cu "Ne pare rau. Serviciu momentan indisponibil" pe My Orange.
Pentru extrasul de cont, daca nu se remediaza problema si va trebuie urgent, va sugerez sa luati legatura cu un consultant, sunand la numarul 300.
Toate cele bune!

pentru <<And04>>:
Din pacate problema este "temparara" de cateva saptamani bune...
Pentru august mi-au emis un extras de cont si mi l-au trimis prin email; dar asta este o solutie de avarie;
daca utilizez o aplicatie o fac pentru ca am nevoie de ea; si daca aplicatia nu face ceea ce afirma ca poate face... atunci este o problema ! Si, nu, din pacate nu este temporara !

@MihaiN, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Speram sa aflu pe acest canal de comunicare dacă sesizarea mea nu zace uitată pe undeva... așa cum pare!
Și dacă zace, poate se sesizează cineva.
Multumesc

@MihaiN, nu, nu "zace". Ca toate sesizările depuse la Serviciul Clienți, și sesizarea ta este escaladată către departamentul dedicat, iar colegii noștri fac verificările și demersurile necesare pentru rezolvarea problemei. Din păcate nu putem oferi noi aici un termen de soluționare, dar te asigurăm că situația ta "este pe mâini bune".

Am mai întâmpinat și eu probleme temporare, dar s-a rezolvat ulterior. Mă refer la android. Cam ciudat să se întâmple de așa mult timp!

Din păcate, nu pot să-ți spun la acest moment, decât când fac plăți! Îmi pare rău!
L. E. Ai dreptate, nu funcționează nici la mine!

@MihaiN mai devreme nici la mine nu mergea, am închis aplicația și din background, am încercat acum și este ok. Am iphone Xs și ultima versiune de aplicație. S-a rezolvat și la tine?

@MihaelaC
In sfârșit, da, acum funcționează și la mine!
Păcat ca trebuie sa faci valuri pe toate forumurile ca sa se miște ceva...
Oricum, bine ca funcționează!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!