Întrebare fară răspuns

Sugestie - simplificarea procesului de schimbare a SIM-urilor prepay in caz de necesitate

Salutare voua, am revenit cu niste idei care sa ne ajute sa facem din Orange compania cu cel mai mare nivel de tehnologizare si digitalizare pentru clientii sai, astfel ca in acest subiect vreau sa propun o idee foarte practica, cel putin din punctul meu de vedere.

Ar fi foarte frumos daca s-ar putea implementa schimbarea de SIM si pentru prepaid direct logat in contul My Orange, fie de pe site, fie din aplicatia de mobil.

Cum as vedea eu acest mecanism?
Pentru fiecare numar de telefon mobil asociat unui SIM pe cont sa existe o sectiune/buton care sa permita schimbarea cartelei cand e necesar prin inlocuirea acesteia fie cu un blank pe care clientul sa-l poata obtine de la orice magazin Orange, fie prin achizitia unui pachet PrePay nou, in acest caz taxa platita sa fie transferata in creditul numarului pe care se efectueaza schimbarea de cartela SIM. Procesul sa includa, pentru validarea contului si siguranta acestuia seria SIM scrisa in clar, sub aceasta sa fie necesara o poza a SIM-ului fizic cu seria perfect vizibila, iar intr-un alt camp sa se introduca prin text seria noii cartele sau din aplicatie scanarea acesteia cu camera telefonului.

Pentru situatiile in care un numar este declarat furat in cont sa se mentina schimbarea acestuia doar intr-un magazin, cu verificarile de rigoare.

De asemenea, cred ca ar fi bine si sa se introduca optional posibilitatea de a inregistra numarul/numerele prepaid de pe conturile clientilor cu copie dupa buletin. Stiu ca a mai fost o lege care nu a mai fost pusa in practica, din pacate.

Unul din operatorii mari din Romania au deja implementata schimbarea de SIM direct din aplicatie si chiar posilibatatea schimbarii numarului de telefon cu unul simplu pentru o taxa modica.

Cred ca ar aduce multe beneficii pentru Orange si o satisfactie mai mare pentru clientii care vor sa beneficieze cat mai simplu si digital de interactiunile cu furnizorul lor si de a evita discutii inutile si alte complicatii cu diversi agenti care nu isi fac datoria corespunzator.

Astept parerea voastra.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@simple_dreams: daca topicul https://comunitate.orange.ro/questions/2446370-sugestie-simplificarea-digitalizarea-procesului-portare-prepay este abordabil, poate chiar realizabil, acest aproape copy/paste de topic este un vis. GDPRul nu te lasa, si nici nu te va lasa vreodata. Restul e o poveste repetata din cum ar fi daca nu se va intampla.

In momentul in care a fost initiat un astfel proiect de lege prin care se dorea asocierea SIM-urilor prepay cu date de identificare ale utilizatorului, a venit atat avocatul poporului cat si CCR si au spus ca aceasta lege incalca principiile fundamentale ale constitutiei si ale vietii private.

@FaraUnID, momentan secțiunea "Servicii SIM" este disponibilă în My Orange desktop doar pentru posesorii de abonamente (vezi soluția de aici https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online).
@simple_dreams, mulțumim din nou pentru sugestie, a fost și aceasta redirecționată către colegii noștri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!