Întrebare fară răspuns

Sugestie - simplificarea si digitalizarea procesului de portare catre prepay

Salutare, am o sugestie care cred ca va starni interesul multor clienti si viitori clienti Orange. Aceasta are legatura cu digitalizarea si simplificarea procesului de portare din alte retele in reteaua Orange pentru clientii care vor cartela PrePay si nu abonament. Pentru acesta din urma exista deja varianta portarii direct de pe site.

De ce aceasta?
Pentru ca se evita situatiile neplacute cand angajatii (mai ales cei din magazinele partenere) nu stiu sau pur si simplu baga motive absurde sa nu efectueze portari catre prepaid. Aici ma aflu si eu, in aceasta situatie aberanta, care dureaza de mai bine de o saptamana. Porteaza daca poti... si daca ai cu cine sa te ajuti.

Cum cred eu ca ar trebui sa functioneze acest mecanism?
Cat mai simplu pentru client, sa existe o sectiune speciala, dedicata, direct pe site cum ar fi ''porteaza-ti online numarul tau catre Orange PrePay'', unde sa existe campuri predefinite pentru nume, prenume, CNP si alte detalii necesare, dar si campuri pentru a atasa poza dupa buletin, copia ultimei facturi de la furnizorul donor, in cazul in care este vorba despre o portare de la abonament catre prepaid, dar si alte campuri necesare pentru finalizeaza cererii de portare. Ca pas final aceasta sa fie transmisa direct clientului pe adresa de mail mentionata intr-unul din aceste campuri.
Totodata, pentru a proteja si interesele Orange si de a creste volumul de vanzari (ca pana la urma e un business), clientul ar trebui sa isi poata alege achizitia SIM-ului prin doua modalitati facile: fie achizitioneaza un pachet PrePay de la orice magazin dedicat, fie el propriu sau partener, fie sa aiba optiunea de a comanda un pachet pentru portare direct la domiciliu. De ce aceasta cu achizitia pachetului din magazin? S-ar reduce mult timpul de asteptare si n-ar exista pauze in furnizarea serviciului.
Se poate aplica si o regula de genul ''activeaza-ti SIM-ul in maxim 14 zile de la achizitie pentru a putea efectua portarea'', dupa acest termen sa fie necesar un alt pachet pentru portare.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@simple_dreams, bine ai revenit!
Mulțumim pentru sugestie! O vom transmite colegilor noștri.
Am mutat postarea ta în categoria "Despre Comunitate"/ subcategoria "Sugestii" pentru că se încadrează mai bine și vom primi mai multe răspunsuri în felul acesta.

Toate sugestiile sunt binevenite, pentru că cei de la marketing pot ține cont (sau nu) de cerințele clienților! Sper să se concretizeze dorința colegului nostru!

De foarte multe ori procesul de portare este tergiversat chiar de catre operatorul de la care vrei sa pleci. La acest capitol Telekom conduc detasat si au fost si amendati in repetate randuri pentru aceste practici.

In mare procedura de portare implica urmatorii pasi:

1. Tu ca si client initiezi cerere de portare in Orange;
2. Orange va introduce in sistemul centralizat pus la dispozitie de ANCOM cererea ta de portare;
3. Operatorul de la care pleci trebuie sa puna la dispozitia Orange cateva date tehnice de identificare pentru numarul tau de telefon sa poata fi transferat in alta retea;
4. Operatorul de la care pleci "din greseala" omite o cifra sau o litera din cadrul datelor de identificare;
5. Cererea de portare este respinsa deoarece datele nu se pupa in sistem;

Prin urmare degeaba este "digitalizat" procesul de initiere a cererii de poratre daca cererea in sine este procesata tot de angajati ai companiei de la care vrei sa pleci.

@DanielaH, n-am reusit de o saptamana sa portez un numar in prepaid Orange... si astazi am vorbit cu managerul de magazin (Cred ca asta e functia, nu stiu sigur) ca se rezolva, ca azi vorbim si facem si nimic. Angajata din magazinul partener e praf si pulbere. Deja m-am saturat, nu e prima oara cand patesc asa ceva. Unde pot sa fac si eu o reclamatie in acest sens sa se ia niste masuri, avand in vedere ca e magazin partener Orange? Chiar e degeaba acest magazinas, ei nu stiu nimic, sa vedem, sa facem... si asa mai departe.

@simple_dreams, îmi pare rău pentru situația prin care treci.
Feedbackul tău este foarte bine venit și poți trimite oricând o sesizare prin e-mail aici https://www.orange.ro/contact/.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!