Întrebare fară răspuns

Bio-Hybrid, putin bicicleta - putin masina, sau automobilul viitorului?

Salut!
Stiu ca nu este tocmai o stire recenta, dar, acum am vazut-o si mi-a atras atentia.. :)


Schaeffler, o companie germana, intentioneaza sa produca un vehicul, in doua modele Bio-Hybrid Cargo si Bio-Hybrid Passenger. Un vehicul cu pedale, electric, echipat cu conexiune WIFI, 4G, bluetooth, cu 2 motoare de 250W, care pot scoate pana la 25km/ora, o baterie de 48V cu o autonomie de 50 de km si, avand posibilitatea echiparii cu o a doua baterie care ar putea ridica autonomia pana la 100 km.

 

Ce-i drept, pretul nu este chiar mic, dar, nici asa mare, el putand varia intre 2500-7000 euro si, este programat, sa intre in productie la sfarsitul acestui an, cu un plan de minim 10000 unitati anual.
Uneori ma uit la trotinete si biciclete, dar, atat fac, ma uit.. am primit o bicicleta acum 1 an, cred, si inca este impachetata, deci, nicio sansa, sa folosesc aceste mijloace de deplasare prea curand.


Insa, ideea acestui vehicul chiar imi place.. nu stiu cat succes va avea, probabil, la un moment dat, vom fi nevoiti, sa ne adaptam, din varii motive, insa, clar, gasesti mai usor spatiu de parcare si de plimbare, decat cu masina si, te protejeaza mai mult decat o bicicleta.


Voua cum vi se pare? V-ar tenta un astfel de vehicul?

 

 

https://www.startupselfie.net/2020/04/08/schaeffler-bio-h...
https://www.schaeffler-tomorrow.com/tomorrow/337/index.html
https://www.ecowatch.com/ocd-mental-health-illness-264744...

 

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu chiar am bicicletă clasică, iar din când în când mai dau câte o tură cu ea prin satul în care m-am născut și prin împrejurimile acestuia.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ce bicicleta,ce hibryd...motoare nene,puternice,200cp,300cp sa turuie,sa bubuie,ce daca sunt vechi adunate de prin Germania,ce daca scot fum negru si gros cand demareaza,important este sa ne vada lumea ce masini mari si spatioase avem,ce bine o ducem si ce invidiosi sunt altii ca ni le permitem...
Cam asta-i gandirea romanului in general. Cultura bicicletei e sugrumata din start chiar de autoritati,ne facand aproape nimic pentru biciclisti si siguranta lor. Cate piste de biciclete avem iar din alea care sunt cate nu se termina intr-un stalp sau intr-un zid?
Pana nu ne-om sufoca de tot nu vom intelege cat de practic si sanatos este sa folosesti o bicicleta,fie ea inchiriata sau propietate personala.
Am tot respectul pentru biciclisti,salut stilul lor si daca vad unul ma inclin in gand in fata lui. Din pacate acestia sunt foarte putini. Mai ales in rural fiindca in urban stiti si voi ca nu au pe unde circula iar ca sa o iei direct pe strada din cauza gibonurilor in BMW-uri (antice si de demult) siguranta lor e la limita.
Pana vom ajunge ca olandezii,nemtii etc va mai curge apa pe Dunare si multa chiar.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Eu nu mi-as achizitiona acest Bio-Hybrid. In primul rand costa mult din punctul meu de vedere. Nu as da intre 8000-15000 Euro pe asa ceva. Cu acesti bani pot sa-mi cumpar o masina noua si cu dotari bune. Daca vreau sa ma relaxez as putea cumpara si o bicicleta la maxim 2000 Ron si tot ies in castig. Un alt impediment al acestui hibrid in afara pretului, consider ca va fi locul de parcare. Nu-l poti lasa in orice parcare ca risti sa ramai fara el sau sa-ti fie vandalizat. Deci ar trebui sa ai garaj propriu si cand pleci la plimbare cu el sau la cumparaturi sa-l duci intr-o parcare pazita.

Mda, interesante pareri, interesant design. S-au discutat de toate, dar eu am alte probleme cu acest model daca ar fi sa ma plimbe pe strazile patriei: are niste roti atat de .... "pe-afara" incat s-ar putea sa raman doar o conserva in trafic cu un astfel de vehicul. In plus, cu "garda la sol" pe care o are, pe drumurile urbane pline de guri de canal si gropi, cu siguranta acele roti se vor invati ca..... cifra 8. Deci mai sigur pe langa ea decat cu ea.

@Miha, între 8000-15000, sunt preturile unor modele asemănătoare existente, pentru cel despre care am scris limitele sunt 2500-7000..
Eu am primit un Pegas, pe care il tot plimb prin casa și, n-am mai mers pe bicicleta de când aveam 15 ani, cred.. deci, as da banii pe o bicicleta nornala, degeaba, daca n-as avea..
@Flo, fata de rotile unei biciclete normale, mi se par mult mai ok astea.. mi se par mai groase și cu diametrul mai mic.. nu-mi par asa firave.. dar, cine știe, poate fi doar o iluzie.. Daca e făcut pentru 2 persoane, ar trebui sa-i ducă mintea sa calculeze tot ce trebuie.. si sa facă teste.. si in zone accidentate :)

Un fel de Go Kart cu pedale pentru adulti pe care au pus acea "cusca" baterii si motor electric dupa care l-au denumit pompos bio-hybrid si pentru care cer 7000 euro.

 

7000 euro + taxe pentru modelul de top si asta in conditiile in care 7000 costa un Citroen AMI.

 

 

O masinuta 100% electrica, road legal si care poate fi condusa de la 16 ani, iar in unele state UE nici macar nu trebuie sa detii permis de conducere pentru a iesi cu ea pe drumurile publice. Avantaje acestuil AMI cred ca sunt evidente.

 

In alta ordine de idei, cu cca 1500 lei va puteti transforma, la voi acasa, bicicleta din una clasica intr-o bicicleta electrica sau prin intermediul unor kit-uri de conversie.

 

Și pe mine tot cu gândul la un Kart m-a dus, doar că are garda mai sus.. și, imi dă senzația că ești mai in siguranță decât cu o bicicletă.. Mi s-ar parea tentantă daca ar costa cât mai aproape de minimul spus de producător.. adica 2500.. la 7000 sau peste, nu..
Drăguță jucărioara AMI.. ocupă spațiu puțin, te strecori ușor în trafic și nu poluează.. si la cât de scumpe sunt mașinile electrice.. e ok.

Super interesant! M-aș plimba cu așa ceva, pare distractiv, dar nu l-aș cumpăra, mi se pare destul de scump și nu știu cât de ok ar fi să mergi pe străzile noastre cu el. De exemplu eu nu am curajul să merg cu bicicleta în trafic, merg doar în parcuri :)
Și AMI este simpatic pentru oraș și ideea de mașină electrică mă tentează din ce în ce mai tare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!