Întrebare cu răspuns(uri)

Dupa ce expira beneficiul (acces gratuit 97 de canale TV) se dezactiveaza automat sau se va taxa?

In 10 septembrie expira beneficiul: Acces gratuit 97 de canale Tv, filme si seriale timp de 3 luni. Intrebarea este: dupa ce expira acest beneficiu, se dezactiveaza automat sau ne va taxa? Am incercat sa dezactivez obtiunea si nu am reusit.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna dimineata! In dimineata asta am reusit sa dezactivez beneficiul sunand la 300. Cu mail, djingo sms nu am reusit. Deci singura salvare pentru mine a fost 300. Multumesc inca o data pentru raspunsurile si ideiile dumneavoastra. O zi buna!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Contactezi orange telefonic/chat/email conform http://www.orange.ro/contact si expii problema, iar ulterior se va opera solicitarea. Bafta, si revino cu stadiul solutionarii problemei.

In mod normal ar trebui sa primesti un sms, cu o zi sau doua inainte, cu informația de a scrie STOP sau NU la numarul 321, nu se dezactivează singur si vei fi taxat, daca nu-l dezactivezi..
Daca pana pe 9 nu primesti acest sms, ar trebui sa contactezi serviciul clienți sa soliciți dezactivarea..

@Szabolcs: te sfatuiesc sa nu lasi pe ultima zi. Orange te va contacta abia dupa ce se va asigura de prelungirea taxata a beneficiului.

Eu am activat un beneficiu anul trecut si am primit pe 3 noiembrie sms ca am gratuit pana pe 5 noiembrie si sa trimit sms la 321..
Nu contest, s-au întâmplat si accidente, ca doar am auzit si noi de ele, dar, e cam mult spus ca se va asigura ca te taxează si abia apoi te anunta..

@Jay: Increderea-ti e mare in a Orange-ului povesti. Doar cel ars odata sufla si-n iaurt.
BTW: Am si eu activat beneficiul inutil. Am trimis si de 2 saptamani mesaj la 321 cu STOP. Crezi ca s-a schimbat ceva? Exact! Am primit un "raspuns telepatic" care imi spunea sa incerc alte variante de reparare a unui click accidental.

@Flo, eu n-am răspuns din poveștile Orange ci din experiența mea..
N-am spus că totul este perfect, știu și eu că au mai omis câte un sms, dar, la sesizarea clientului și-au recunoscut greseala și au stornat acea taxă..
În ce privește faptul că tu nu poți dezactiva beneficiul, este posibil, ca, odată activat un beneficiu pentru 3 luni gratuit să nu poată fi dezactivat mai devreme, că așa o fi setat sistemul, habar n-am, e doar o părere și nu spun că este ok, dacă este așa.. ar trebui să poată fi dezactivat oricând dorește clientul, sau măcar la prima factura care se emite..
La mine expira pe 5 pentru ca pana pe 5 sunt valabile și resursele incluse în abonament..

@Szabolcs,
În trecut, am activat și eu alt beneficiu și ulterior nu am putut să-l mai dezactivez decât prin apel la 300. Tot mesaje din astea primeam.

Trebuie solicitata dezactivarea in mod express, cel mai bine prin apel la serviciul clienti, altfel vor incepe sa te factureze.

Dezactivarea se poate face in data de facturare din contul de abonat sau prin apel la serviciul clienti sau te poti dezabona si prin SMS. Metodele de dezactivare din contul de abonat sau prin SMS, de cele mai multe ori dau rateuri. Cum s-a punctat deja, nu te lasa pe ultima zi, pentru a nu avea surprize la factura.

Salutare! Stiu ca in mod normal trebuie sa te anunte printr-un sms...dar mai pot exista si situatii in care acest lucru nu se intampla. Asa ca sfatul meu este sa vorbesti cu un consultant Orange care sa te lamureasca...
Toate cele bune!

Trebuie solicit dezactivarea ei in mod express, inainte expirarii perioadei de gratuitate, altfel va intra in factura de abonament.

Azi la Djingo-am insistat / Si raspunsul mi l-a dat / Desi putin cam asteptat / Pana sa fiu transferat. /// Insa n-a tinut prea mult problema / Care mi-a creat dilema / Si-acum ma simt eliberat / Cu beneficiul TV dezactivat. /// Asadar mai insistati / De vreti sa dezactivati / Explicit solicitati / De beneficiu sa scapati.

Yeap .Eu mersei la dublu, si pe messenger si la Orange helper pe Softpedia .
It's all right now .Nu m-am uitat nici un minut la tv acolo, de altfel am ani de când nu o mai fac .Nu suport reclame .

@Szabolcs: Este bine ca ai reusit sa rezolvi problema. Djingo iti rezolva problema transferandu-te la un operator, similar cu apelul la 300. Doar cele 2 sunt mai rapide ca rezolvare. Ca la email pana primesti raspuns... tic-tac, tic-tac... trece timpul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!