Întrebare fară răspuns

Probleme Orange cu comanda telefon

Buna ziua, sunt abonata de 11 ani la dumneavoastra, am 3 abonamente, am prelungit abonamentele cu 24 de luni, am comandat un telefon care a fost acceptat si trebuia sa ajunga la mine joi 3.09.2020. Inainte de a ajunge la mine m-a sunat curierul ca vine si n-a mai venit. L-am sunat eu inapoi si mi-a zis ca, cu 30 de minute inainte sa ajunga la mine l-a sunat o doamna de la orange si i-a zis ca trebuie sa returneze produsul. Am sunat la Oradea la Cargus si ne-a zis ca este refuzata comanda si este blocata la ei in depozit fara sa mai poata fi livrata la mine. Vreau sa stiu motivul pentru care s-a returnat produsul. Noi nu am refuzat nimic, am martor curierul ca noi n-am refuzat. Va rog sa ne dati un raspuns la ce se va intampla cu comanda noastra. Va multumim!!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna, Anica!
Pentru a primi răspunsuri la situații punctuale, ale contului tău de client, trebuie sa contactezi serviciul clienti..
Gaseti informații în aceste link-uri.. https://www.orange.ro/contact/
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul...
Comunitatea Orange este formată din clienți.. noi putem să ajutam cu o informație, un răspuns din ce mai știm, din experienta noastră personală, etc.. însă, pentru situații personalizate, care necesită verificarea contului tău, trebuie să contactezi Orange, prin varianta care-ți este mai la îndemână..
Succes!

Eu nu pot înțelege ce treaba avea " doamna" de la Orange cu o comanda acceptată si livrată deja la client
Ma rog, la câțiva pași de client .
E prea Țuțea faza pentru mine dar duamna ar fi perfectă pentru dus cu mioarele la munte nu sa lucre la orange
Chiar sunt curios cum mai justifică gigantul mondial faza asta .

Căutați un număr de OPC pe internet si faceti o reclamație .
Eu as face si la parchet pentru înșelăciune in formă continuată, dar nu știu dacă va permite timpul .
Oricum este bătaie de joc .

Nu ai primit niciun răspuns pentru că n-a știut ce să spună consultantul sau nu ți-a răspuns niciun consultant?
La 300 nu răspunde imediat un consultant, întâi trebuie sa asculți robotul sa mai apeși niște butoane, până ajungi sa vorbești..
Când ai sunat? Să nu fi fost in afara programului lor..

Nu o fi si vreo manevra a curierului, cu ce explicație vin aia, de ce au chemat înapoi telefonul daca il expediaseră deja si aproape in mâinile clientei?????
Au trimis eronat alt telefon, e halucinanta întâmplarea .

De asta uitasem.. că n-ar fi prima situație de acest gen.. chiar e ciudat..
În sistem apare că a refuzat clientul, iar curierul spune că a fost sunat cu jumătate de ora înainte de livrare sa nu mai livreze..

Bine ca nu l-au facut pierdut, ca exista un topic in care un alt client semnala faptul ca firma de curierat a reusit performata sa-i piarda telefonul comandat de la Orange. Din cate relata respectivul, firma de curierat, pur si simplu pierduse urma acelui telefon pe care-l aveau in custodie.

Eu am mai racnit prin comunitate si am atras atentia asupra urmatorului fenomen: Pe site-urile de anunturi online (okazii, olx, lajumate, publi24, etc) exista foarte multi omuleti care au cate 20 - 30 de anunturi in care vand diverse telefoane - de regula varfuri de gama - sigilate + factura Orange, in original si la preturi mult mai mici decat pretul mediu din piata. Si culmea, acele telefoane pe care le vand ei nu prea mai sunt in stoc Orange.

Acuma...... intreb si eu din postrura de outsider: Ce mega ofera a avut respectivul de a reusit sa cumpere 30 de telefoane pe care ulterior sa le vanda la preturi cu 30% - 35% - 40% mai mici decat pretul de lista?

Sunt angajati ai firmelor de curierat care "pierd" anumite telefoane? Sunt angajati Orange care au reducere speciala de angajat, la achizitia de produse vandute de campanie? Sunt angajati ai firmelor de curierat care se afla mana-in-mana cu angajati Orange?

Astept si eu un punct de vedere!

am sunat la cei de la orange si mi-au spus ca sa sun la urgent cargus. am sunat ei mi-au zis ca este la ei in depozit in Oradea Bihor si nu poate fi livrat deoarece a sunat doamna aia de la orange pe curier si i-a spus sa-l returneze. motivul nu-l stiu

Buna ziua,sunati la numarul scurt 300 si urmati instructiunile robotului pana ajunge la Magazin Online ,cand intrati in legatura cu operatorul spuneti codul comenzi si cereti sa anuleze comanda ,astfel se sterge si prelungirea de contract online,apoi puteti reface comanda pentru telefonul dorit.O zi buna

Fastfurios20
Fastfurios20

Fastfurios20

User level
Nivel
1
474 / 750
puncte
Custom field 2
Fastfurios20

Salutare și bun venit în comunitatea Orange! De curând am comandat și eu un telefon. Trebuia să sosească într-o zi(asa primisem sms) dar a sosit ziua urmatoare. Am sunat la numarul 300 unde mi s-a dat numarul AWB pentru urmarirea comenzii. Sper sa se rezolve si problema dvs! Toate cele bune!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!