Întrebare cu răspuns(uri)

Trecere pe cartela

Care e procedura de a renunta la abonament ca sa trec pe cartela?

Tano
Tano

Tano

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Tano
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare si bine ai venit in comunitatea Orange Romania!
Pentru a inchide un abonament Orange este necesar sa initiezi o cerere, cu 30 de zile inainte de data la care se doreste inchiderea efectiva cu mentiunea ca se doreste pastrarea numarului de telefon pe cartela PrePay si acordul de plata a sumei de 5 euro (fara TVA) care, ulterior, se va transforma in credit la activarea cartelei.
Pentru a initia cererea trebuie se completeaza datele in formularul din sectiunea Contact cu mentiunea ca se doreste inchiderea abonamentului.
Abonamentul se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile, la prima data de facturare.
Poti initia cererea de inchidere a abonamentului daca perioada contractuala s-a incheiat (atunci rezilierea este gratuită) sau daca perioada contractuala nu s-a incheiat, atunci va trebui sa achiti valoarea despagubirilor aferente beneficiilor, conform celor scrise in contract.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Solicitare de reziliere abonament trimisa din contul tau Orange, cu mentiunea pastrarii numarului de telefon si trecerea acestuia in regim prepay. Notificarea trebuie depuse cu 30 de zile inanite, iar la momentul inchiderii abonamentului balanta sa fie pe zero - adica sa nu ai datorii la ei.

In functie de clauzele tale contractuale si ofertele de care ai beneficiat la momentul abonarii, daca rezilierea se face inainte de termen, operatorul poate solicita plata unor despagubiri.

Dupa depunerea acelei notificari, vei fi contactat de un consultant si impreuna stabiliti data la care abonamentul se inchide, iar numarul va trece in sistem prepay.

Buna ziua! In principiu, trebuie sa urmezi pașii din link-ul de mai jos
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran..., in anumite condiții (nu poți face asta daca ai achiziționat un telefon cu plata in rate, trebuie sa termini ratele, apoi poți rezilia). După ce abonamentul ți-a fost închis, poți să activezi pe acel număr și prepay.
Dar poți să ne spui de ce ai dori sa te muti de pe abonament? Este ceva ce nu îți convine..?

@teacher_ In situatii de acest gen, intrebarile de genul "de ce ai dori sa te muti de pe abonament" chiar nu-si au rostul. In fond sunt banii lui si hotatraste ce este cel mai bine pentru el. Poate in urma unor calcule si a unor proiectii financiare a ajuns la concluzia ca prepay este solutia care se preteaza cel mai bine pe nevoile lui de comunicare.

Este decizia omului si trebuie sa o respectam.

@FaraUnID, eu nu contest că e decizia persoanei respective, ci mă refeream in ideea in care poate a fost taxat abuziv, sau nu a primit ceva serviciu din abonament, sau nu a primit resursele din abonament. E important sa se știe lucrurile astea. Nu vreau eu sa îl răzgândesc, ci doar sa expună, daca este posibil, cauza pentru care renunta.

Salutare si bine ai venit in comunitatea Orange Romania!
Pentru a inchide un abonament Orange este necesar sa initiezi o cerere, cu 30 de zile inainte de data la care se doreste inchiderea efectiva cu mentiunea ca se doreste pastrarea numarului de telefon pe cartela PrePay si acordul de plata a sumei de 5 euro (fara TVA) care, ulterior, se va transforma in credit la activarea cartelei.
Pentru a initia cererea trebuie se completeaza datele in formularul din sectiunea Contact cu mentiunea ca se doreste inchiderea abonamentului.
Abonamentul se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile, la prima data de facturare.
Poti initia cererea de inchidere a abonamentului daca perioada contractuala s-a incheiat (atunci rezilierea este gratuită) sau daca perioada contractuala nu s-a incheiat, atunci va trebui sa achiti valoarea despagubirilor aferente beneficiilor, conform celor scrise in contract.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!