Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu mi se activează bonusul de 100 Gb ?

De ce nu mi se activează bonusul de 100 Gb ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

@Albert, bun venit în Comunitate!
Înțeleg că ai primit SMS cu alocarea bonusului de 100 GB? El este valabil 30 de zile. Poți verifica în contul tău My Orange la secțiunea Cronos sau prin apel la 415. Apare cu denumirea bonus net promo.

@Andrei_42 bonusul se poate activa o dată pe lună, este cumva posibil să te afli încă în perioada activă a bonusului din luna precedentă? Sau nu l-ai mai activat până acum?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!