Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Mai are cineva probleme de genul?
Am avut abonament la orange ~ jumatate de an si nu am avut probleme de conexiune deloc. Dar dupa ce am migrat la Yoxo telefonul a inceput sa se comporte ciudat.
Răspunsuri
Salut!
Am mai vazut feedback-uri in comunitate, dar, despre ce spui tu, nu..
Bateria probabil se consuma pentru ca telefonul cauta permanent reteaua, daca nu functioneaza cum trebuie..
In mod normal, n-ar trebui sa fie mai slaba conexiunea..
Cam astea sunt problemele intalnite de alti utilizatori..
https://comunitate.orange.ro/questions/2353835-viteze-internet-abonamentele-yoxo
https://comunitate.orange.ro/questions/2407838-inchide-abonamentul-yoxo
https://comunitate.orange.ro/questions/2390885-yoxo-porcarie
https://comunitate.orange.ro/questions/2344708-rezolvat-problema-activare-abonament-yoxo
https://comunitate.orange.ro/questions/2375868-rezolvat-eroare-sistem-orange-yoxo
https://comunitate.orange.ro/questions/2382562-abonament-yoxo-inactiv-restanta-plata
https://comunitate.orange.ro/questions/2336207-rezolvat-problema-plata-automata-yoxo
Ce model de telefon ai? Ai primit recent ceva update-uri la el?
Incearca sa efectuezi o scanare a telefonul utilizand o suita de securitate consacrata, poate ai alte mizerii prin el si din acest motiv se comporta asa.
@FaraUnId
Da, e un Xiaomi Redmi Note 9, nu am foarte mare incredere in el si din cauza asta am intrebat daca mai are cineva probleme de genul. Am verificat cat de bine am putut si nu am gasit probleme de securitate. Nici nu am instalate foarte multe... Oricum mi se pare ciudat fiindca a functionat fara probleme pe abonament normal si problemele au inceput sa apara cand mi-am activat Yoxo (o luna in urma).
Am tot incercat sa identific cauze dar totul pare arbitrar. Daca nu gasesc solutii o sa anulez Yoxo si daca dispar si problemele...
crezi ca pentru YOXO sunt alte celule 4G ? :)
sigur ai probleme cu telefonul , poti gasi cateva probleme de conexiune prezentate pe softpedia .
Telefonul este buba, am testat și eu Yoxo și nu a fost nicio diferență între abonament/ prepay/ Yoxo. Chinezii au prostul obicei să mai strice câte ceva la fiecare update. Îți recomand să dai o revenire la setarile din fabrică.
@Afanasie: Dupa descrierea problemei nu as crede ca ai testat Yoxo. Cauza? Nimic din cele descrise de tine nu are a face cu Yoxo. Asadar sa analizam aspectele descrise:
La -97 -80... deja cam nu e roz, de fapt e chiar ..... neagra. Cat priveste bateria.... inchide aplicatia de YOXO. Las-o deschisa cand o folosesti pentru setari, info , detalii yoxo. In rest inchide-o.
Nu știu ce să-i mai fac aplicației. Evident nu o țin deschisă. Nu mi sa mai întâmplat așa ceva.
Știu că -97 nu e super, dar tot ar trebui sa fie depistabil...
In setari la aplicatii ai optiunea de Force Stop la aplicatia YOXO , ideea e ca la restart trebuie iarasi sa inchizi fortat aplicatia pt ca probabil va porni iarasi daca nu faci si setari sa porneasca doar cand o activezi tu. Pare un bug ceva intre aplicatie si telefon ce iti creste procentul de utilizare al soft-ului YOXO.
Legat de semnal cartela etc. poti trece pe la un Orange Shop sa iti schimbe SIM-ul. Teoretic nu ar trebui sa rezolve cu nimic pt ca problema ta ori e de la retea (ceva probleme la alocarea adreselor, setari servere si modulul SIM etc.) sau un update de la Xiaomi iti face figuri pe SIM-ul de la Orange. Oricum daca e de la retea, cand iti introduce alt cod pt. un SIM nou, poate isi dau refresh datele si in sistemele Orange si daca a "vreo problema din soft " data de migrarea la Yoxo, ma gandesc ca poate reusesti sa o rezolvi asa. Daca nu, si telefonul poate avea o vina.
p.s.: Daca ai rabdare si chef poti lua alt telefon si sa incerci cartela pe el sa vezi daca tot asa ai probleme cu semnalul.
Un update:
@Afanasie: un raspuns la update-ul tau:
@Afanasie
Îți recomand totuși să mergi într-un Orange Shop și să ceri înlocuirea SIM-ului daca nu îți vede stabil 4G. Din câte știu eu , schimbarea e gratuită dacă îndeplinești condițiile de aici :https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-... .
Săptămână trecută am mers cu un amic sa schimbe un SIM vechi și a rămas fermecat că acum avea 4G nu doar 3G ( SIM-ul precedent era unul vechi )
ClaudiuP_1 a răspuns
FLo_1 a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo_1 a răspuns
Afanasie a răspuns
ClaudiuP_1 a răspuns
Afanasie a răspuns
FLo_1 a răspuns
Afanasie a răspuns
FLo_1 a răspuns
Razvan a răspuns
mihai_13 a răspuns
Afanasie a răspuns
FaraUnID a răspuns
Jay a răspuns
Afanasie a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.