Întrebare fară răspuns

YOXO conexiune proasta si consuma foarte multa baterie (50%+)

Mai are cineva probleme de genul?
Am avut abonament la orange ~ jumatate de an si nu am avut probleme de conexiune deloc. Dar dupa ce am migrat la Yoxo telefonul a inceput sa se comporte ciudat.

  • Deseori nu pot primi apeluri, cu toate ca pot efectua apeluri. Un restart rezolva probema, dar doar temporar.
  • Tot asa cateodata telefonul refuza sa se conecteze la 4G ore in sir, ramanand blocat fara internet (viteze inutilizabil de mici), si nici un restart, nici macar un reset al setarilor nu rezolva problema, pur si simplu dupa cateva ore isi revine.
  • In unele zile consuma exagerat baterie, reducand durata de viata in jumatate sau mai mult. Dar in majoritatea zilelor consumul este aproape nesemnificativ.
  • Am activat toate permisiuniunile pentru aplicatie, fara management de baterie etc. Mi se pare ciudat comportamentul, mai ales considerand ca nu am avut nici o problema de genul pe abonament normal...

Afanasie
Afanasie

Afanasie

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Afanasie
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ce model de telefon ai? Ai primit recent ceva update-uri la el?

Incearca sa efectuezi o scanare a telefonul utilizand o suita de securitate consacrata, poate ai alte mizerii prin el si din acest motiv se comporta asa.

@FaraUnId
Da, e un Xiaomi Redmi Note 9, nu am foarte mare incredere in el si din cauza asta am intrebat daca mai are cineva probleme de genul. Am verificat cat de bine am putut si nu am gasit probleme de securitate. Nici nu am instalate foarte multe... Oricum mi se pare ciudat fiindca a functionat fara probleme pe abonament normal si problemele au inceput sa apara cand mi-am activat Yoxo (o luna in urma).
Am tot incercat sa identific cauze dar totul pare arbitrar. Daca nu gasesc solutii o sa anulez Yoxo si daca dispar si problemele...

Afanasie
Afanasie

Afanasie

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Afanasie

crezi ca pentru YOXO sunt alte celule 4G ? :)
sigur ai probleme cu telefonul , poti gasi cateva probleme de conexiune prezentate pe softpedia .

Telefonul este buba, am testat și eu Yoxo și nu a fost nicio diferență între abonament/ prepay/ Yoxo. Chinezii au prostul obicei să mai strice câte ceva la fiecare update. Îți recomand să dai o revenire la setarile din fabrică.

@Afanasie: Dupa descrierea problemei nu as crede ca ai testat Yoxo. Cauza? Nimic din cele descrise de tine nu are a face cu Yoxo. Asadar sa analizam aspectele descrise:

  • SIM: Este unul obisnuit, comun, nu este nici eSIM si nici unul incompatibil. Exclus ca problema;
  • Aplicatia Yoxo? Nu este nici rezidenta in memorie su nici nu face telefonul dependent de activarea (pornirea) acesteia; Este de fapt un "MyOrange" pentru clientii Yoxo.
  • Nefiind nevoie sa ruleze, aplicatia nu consuma nici memorie si nici nu incetineste alte procese;
  • probleme cu semnalul? Cu siguranta nu de la un SIM innoit, ci de la zona in care te afli sau de la aparatul folosit;
  • baterie consumata in exces? Sigur nu ai alte aplicatii surpriza instalate si pornite?
  • SFAT: Schimba zona, device-ul folosit si apoi mai discutam problema in conditii diferite de utilizare.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1
  • Despre consum baterie, să nu am încredere în telemetria din telefon? Am pus screenshot...
  • repet că probleme au început să apară doar luna trecuta când m-am mutat la yoxo, telefonul l-am luat în aprilie și eram pe abonament tot la Orange și n-am avut probleme.
  • sunt în Cluj, atunci când este semnal niciodată nu am sub -97 RSRP, afară e peste -80, dar ce să înțeleg când nici scanarea manuală nu găsește deloc rețea 4g accesibila? Da, se întâmplă f rar, dar nu știu de ce altceva să leg decât de schimbarea abonamentului, poate vreun bug la AP-uri care mi-a interzis accesul la lte... Nu mă pricep, de asta întreb.
  • Înțeleg că e foarte ciudat și de asta am vrut să aflu daca mai are cineva idei, din moment ce e caz excepțional o să investighez mai detaliat singur

Afanasie
Afanasie

Afanasie

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Afanasie

La -97 -80... deja cam nu e roz, de fapt e chiar ..... neagra. Cat priveste bateria.... inchide aplicatia de YOXO. Las-o deschisa cand o folosesti pentru setari, info , detalii yoxo. In rest inchide-o.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nu știu ce să-i mai fac aplicației. Evident nu o țin deschisă. Nu mi sa mai întâmplat așa ceva.
Știu că -97 nu e super, dar tot ar trebui sa fie depistabil...

Afanasie
Afanasie

Afanasie

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Afanasie

In setari la aplicatii ai optiunea de Force Stop la aplicatia YOXO , ideea e ca la restart trebuie iarasi sa inchizi fortat aplicatia pt ca probabil va porni iarasi daca nu faci si setari sa porneasca doar cand o activezi tu. Pare un bug ceva intre aplicatie si telefon ce iti creste procentul de utilizare al soft-ului YOXO.
Legat de semnal cartela etc. poti trece pe la un Orange Shop sa iti schimbe SIM-ul. Teoretic nu ar trebui sa rezolve cu nimic pt ca problema ta ori e de la retea (ceva probleme la alocarea adreselor, setari servere si modulul SIM etc.) sau un update de la Xiaomi iti face figuri pe SIM-ul de la Orange. Oricum daca e de la retea, cand iti introduce alt cod pt. un SIM nou, poate isi dau refresh datele si in sistemele Orange si daca a "vreo problema din soft " data de migrarea la Yoxo, ma gandesc ca poate reusesti sa o rezolvi asa. Daca nu, si telefonul poate avea o vina.

p.s.: Daca ai rabdare si chef poti lua alt telefon si sa incerci cartela pe el sa vezi daca tot asa ai probleme cu semnalul.

Un update:

  • consum exagerat: problema a dispărut, nu știu de ce, nu am făcut nimic.
  • nu pot primi apeluri și/sau nu am acces 4g: continuă să se întâmple ocazional, doar rog lumea să mă apeleze și sunt automat trimiși la căsuța vocală. Mi-am luat un alt sim de la Vodafone și în dual SIM, când nu pot primi apeluri pe Orange (chiar dacă am net și pot efectua apeluri) pot primi apeluri pe Vf. Am rugat Orange să-mi schimbe cartela SIM și mi-au spus că nu pot face asta decât dacă îmi iau un abonament, cică sim-ul ne e activ bla-bla... Din moment ce am deja un alt SIM care merge și nu am chef să plătesc adițional la Orange doar că să testez ce se întâmplă, pentru moment e adio, Orange.
  • Concluzie: sunt 95% sigur că problemele nu sunt din cauza telefonului. Poate o să apară probleme și cu Vf in viitor, dar pentru moment Vf merge și Orange nu. Deja mi-am irosit prea mult timp cu problema asta și mie mai ușor să abandonez numărul.

Afanasie
Afanasie

Afanasie

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Afanasie

@Afanasie: un raspuns la update-ul tau:

  • ma bucur ca te-ai convins singur ca nu Yoxo era vinovatul consumului produs la bateria telefonului. Doar tu stii ce ai dezinstalat sau ai blocat astfel incat sa nu fie rezident in memoria telefonului consumand-o.
  • avand dual SIM, nu poti vorbi pe ambele SIM-uri in acelasi timp. Apel in asteptare este valabil doar pe SIM-ul in uz. In schimb poti redirectiona apelurile intre Sim-uri. Astfel nu vei pierde nici un apel de pe un SIM atunci cand folosesti celalalt SIM. Dar conditia este ca simurile sa fie active cu credit sau minute nationale, altfel nu vei putea apela de pe un numar pe celalalt.
  • "sunt 95% sigur ca problemele" sunt din cauza setarilor telefonului. Asa ca, ori este telefonul configurat corespunzator, ori acceptam compromisul acestui principiu de utilizare duala a simurilor. Decizia apartine strict utilizatorului.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Afanasie

Îți recomand totuși să mergi într-un Orange Shop și să ceri înlocuirea SIM-ului daca nu îți vede stabil 4G. Din câte știu eu , schimbarea e gratuită dacă îndeplinești condițiile de aici :https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-... .

Săptămână trecută am mers cu un amic sa schimbe un SIM vechi și a rămas fermecat că acum avea 4G nu doar 3G ( SIM-ul precedent era unul vechi )

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!